manga_preview
Boruto TBV 07

4. Kazekage: Rasa

yan.png

Rasa (羅砂) byl Čtvrtý Kazekage (四代目風影, Yondaime Kazekage), tedy vůdce Skryté Písečné vesnice, manžel Karury a rovněž otec písečných sourozenců Temari, Kankura a Gaary. Ovládal techniku zlatého písku, díky níž vesnici v těžkých časech vypomáhal i po ekonomické stránce. Poprvé se objevil v 95. kapitole mangy a 50. epizodě základní série anime. Jednalo se o zodpovědného muže, jemuž leželo na srdci blaho jeho vesnice, pro toto blaho byl ochotný se spolčit s kýmkoliv.
Po narození svého druhého syna Rasa nařídil synovo využití jakožto schránky pro zapečetění jednoocasého démona Shukaku, viděl totiž Gaaru jako nástroj, který mu může napomoci porazit nepřátele a ochránit vesnici.

Rasova žena Karura zemřela po Gaarově narození, a proto se o Gaaru staral jeho strýc, ten však nemohl matku i chybějícího milujícího otce nahradit. Rasa se smrti své ženy zatvrdil. Celková situace narušila Gaarův duševní stav a Kazekage seznal, že se jedná o neúspěšný experiment. Chtěl se však přesvědčit, jak moc syn svého démona ovládá. Písek Shukaku totiž vždy chránil Gaaru před všemi útoky.
Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhNa Kazekageho příkaz Yashamaru zaútočil na maličkého Gaaru, kterého strýcův útok a následná smrt rozzuřila, probudil se tedy i Shukaku a Rasa byl nucen démona zastavit pomocí svého zlatého písku.

Anime ukázalo, že Rasa zavinil smrt písečné kunoichi Pakkury, když ji poslal na misi, ze které už se neměla vrátit.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběh Během chuuninské zkoušky Skrytá Písečná utvořila spojenectví se Skrytou Zvučnou a naplánovala invazi s cílem zničení Listové. Muž v charakteristickém oblečení Kazekageho dorazil na stadion a po čase se odhalilo, že se ve skutečnosti jedná o Orochimara v přestrojení. Později byly Písečná a Zvučná nuceny ustoupit ze Země Ohně a přeživší ninjové z Písečné se dozvěděli skutečnou pravdu.
Rasu zavraždil Orochimaru a během zkoušek byl již nějaký čas mrtvý. Skutečný Čtvrtý Kazekage totiž s tímto cílem nesouhlasil. Celou dobu se Orochimaru vydával za Kazekageho a manipuloval s Písečnou pro jeho vlastní cíle. Skrytá Písečná se podrobila vůli Listové, navázala s ní mír a později vybrala syna Čtvrtého Kazekageho Gaaru jako Pátého Kazekageho.

Čtvrtá válka shinobi

matkina láskaSpoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhRasu společně s několika dalšími zemřelými Kage vyvolal Kabuto skrze techniku Edo Tensei, aby bojoval proti Spojeným silám aliance. Díky tomuto oživení se mohl znovu setkat se svým synem a promluvit si o minulosti. Nejdříve si při písečném útoku myslel, že Shukaku Gaaru stále ovládá, ale pak poznal, že pravda je jiná; jeho syn se stal váženým a oblíbeným Kage, udělal si přátele a dokázal v sobě najít klid. Šokoval Gaaru prohlášením, že ho jeho matka velice milovala a přála mu jen štěstí, i skutečností, že Yashamaru s napadením svého synovce nesouhlasil a jednal proti své vůli. Rasa se synovi omluvil, že ho okradl o dětství i lásku rodičů a prohlásil, že nemá právo se vůbec nazývat otcem. Po jeho slovech se Gaara rozplakal a otci odpustil.
Synovo odpuštění zrušilo techniku Edo Tensei a Rasa se mohl znovu vrátit na onen svět. Při opouštění těla poznal, že ho syn překonal a může mu předat vládu nad vesnicí.

548. kapitola mangy, konožský překlad
„Tvoje matka byla opravdu silná... I po smrti v tebe věří a chrání tě. To ti pomohlo stát se tím, kým jsi. Je z tebe Kazekage, máš věrné přátele... Vytvořil sis s lidmi pouta. Vrátilo se ti zpět vše, co jsem ti vzal. Naopak já, tvůj otec, jsem pro tebe nikdy nic neudělal. Ne, nemám právo se tvým otcem nazývat...“
„Maminka byla rozhodně úžasná... Ale ty jsi mi dnes poprvé dal "medicínu", tati.“

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhBěhem Čtvrté shinobi války byl přivolán ještě jednou spolu s ostatními Kage Seninem šesti cest, aby přivolali bývalý Tým 7 z Kaguyiny dimenze.

Zajímavosti

- Rasa znamená hedvábný písek nebo také démoní písek.
- Jeho oblíbeným jídlem bylo prý jakékoliv jídlo s masem.
- Narodil se 29. března a bylo mu 40 let. Jeho krevní skupina byla A. Měřil 176,5 cm a vážil 64,1 kg. Jeho ninja registrační číslo bylo 28-115.
Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhJe dědečkem Nary Shikadaie a adoptovaného Shinkiho.
- V novele Gaara Hiden se dozvídáme, že si Rasovy přímé pokrevní linie ve vesnici velmi váží a cení; po Temařině svatbě a odchodu do Listové Rada vesnice žádala, aby si Rasovi synové našli manželky a založili rodiny, aby krev rodu v Písečné nevymřela, zatímco v Listové vesele pokračuje.

Techniky: 

Daisan no Me: Třetí oko
Zlatý písek

Na článku pracovali: 

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Niikagi_Ayumu
Vložil Niikagi_Ayumu, So, 2009-05-16 21:07 | Ninja už: 5465 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

Všimli jste si, jak je podobnej Kankurovi? Laughing out loud

Obrázek uživatele ThreeB
Vložil ThreeB, Ne, 2009-05-17 05:58 | Ninja už: 5589 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

ved je jeho otcom ci nie???Laughing out loud

Obrázek uživatele OroSliz-Sama
Vložil OroSliz-Sama, St, 2009-06-24 13:18 | Ninja už: 5864 dní, Příspěvků: 66 | Autor je: Prostý občan

Nj a vlasmi sa trochu podobá na Gaaru ale s Temari tam podobnost nevidím Laughing out loud



92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu. Smiling


uloz.to - sdilej snadno data

Obrázek uživatele Zanzei Hyuuga
Vložil Zanzei Hyuuga, Út, 2009-08-04 19:37 | Ninja už: 5360 dní, Příspěvků: 203 | Autor je: Prostý občan

Temari je jakštakš podobná na matku....problém je po kom je Gaara Sad

Obrázek uživatele OroSliz-Sama
Vložil OroSliz-Sama, Ne, 2009-10-11 10:09 | Ninja už: 5864 dní, Příspěvků: 66 | Autor je: Prostý občan

Temari bude od suseda Laughing out loud



92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu. Smiling


uloz.to - sdilej snadno data

Obrázek uživatele Shizuka Hikari-chan
Vložil Shizuka Hikari-chan, Čt, 2010-02-18 16:39 | Ninja už: 5183 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

Prej Temari bude od souseda...no já chcípááááááám!!! xD Fkt je, že mu neni podobná, snad jen nosem a pusou ale kankurou je po něm nejvíc.

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie