manga_preview
Boruto TBV 07

Morino Ibiki

Morino IbikiMorino Ibiki (森乃イビキ) je zkoušející v prvním testu Chuuninské zkoušky. Má spousty četných jizev na obličeji. Ibiki slouží jako hlavní specialista na mučení a vyslýchání pro ANBU v Listové vesnici. Ibiki byl sám kdysi v minulosti mučen, což je vidět na jeho tváři, která je posetá jizvami a na lebce má otvory po šroubech. Jizvy na jeho tvářích a otvory po šroubech jsou také důkazem toho, že Ibiki dokáže snášet fyzickou bolest, aniž by prozradil informace nepříteli.

Ibiki se jako velící důstojník ANBU, Listových mučících a vyslýchacích jednotek (木ノ葉暗部拷問尋問部隊), spoléhá na své schopnosti mučení mysli. Má kompletní znalost lidské psychologie a útočí na lidi tím, že se jim snaží dostat do mysli a získat kontrolu nad jejich duchem. Je také popisován jako sadista, protože způsobuje lidem utrpení a nemusí k tomu používat fyzickou bolest.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhIbiki je první zkoušející Chuuninské zkoušky, testoval účastníky písemnou zkouškou ve které byly otázky příliš těžké pro Geniny. Takže Ibiki dal tajně dva Chuuniny k účastníkům a Chuunini znali všechny odpovědi a další Genini díky tomu mohli zjistit odpovědi. Uchiha Sasuke použil Sharingan, Hyuuga Neji Byakugan, Aburame Shino svoje brouky, Gaara svůj písek a Inuzuka Kiba jeho ninja-psa Akamaru. Jediný kdo nerozuměl o co ve zkoušce jde byl Uzumaki Naruto.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhBěhem invaze Zvučné a Písečné do Listové, Ibiki pomáhal vést Listové obranné manévry. Také stal v čele se svými muži, kteří bojovali proti třem obřím hadům a pokoušeli se je zastavit. Nedařilo se jim to, dokud nepřišel Sannin Jiraiya, který hady zabil.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhIbiki je také starší bratr Morina Idateho. Když byl Idate podveden a ukradl meč Raijin a svitek zapečetění, Ibiki honil svého bratra s pomocí ANBU. ANBU však byli zabiti a Ibiki byl mučen a měl prozradit tajemství svitku zapečetění. Ibiki odmítl a podařilo se mu osvobodit svého bratra, ale sám zůstal v budově, která se ocitla v plamenech. Idate si myslel, že Ibiki je mrtev a utekl do Země Čaje. Ibiki a Idate se později setkali v Zemi Čaje a Ibiki tam svého bratra nechal, protože byl na něj hrdý, že konečně vyrostl v pravého muže.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhO několik let později, Ibiki vyslýchá dva muže, kteří pracovali pro Akatsuki. Jedním z nich je lovec odměn, který spolupracoval s Kakuzu a druhý je povstalecký ninja z Deštné vesnice, který pracoval pod Peinem.

Překlad a význam jména

Jméno Morino Ibiki znamená "chrápat v lese", což naráží na jeho vzhledovou podobnost s velkým medvědem.

Zajímavosti

Ibikiho hodnost je Zvláštní Jounin a slouží jako specialista na mučení a vyslýchání v Listové vesnici. Narodil se 20. května a je mu 31 let. Měří 193,5 cm a váží 88 kg. Jeho krevní skupina je A. Jeho ninja registrační číslo je 010913. Na Ninja akademii odmaturoval v 10 letech a Chuuninem se stal v 15 letech. Splnil 181 D-misí, 297 C-misí, 301 B-misí, 79 A-misí a 3 S-mise. V japonské verzi anime ho dabuje Taiten Kusunoki.


Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie