Boruto 293
Kawaki minule udělal do Boruta díru a jen těžko by se z toho sám dostal. Naruto je z toho samozřejmě vyřízený. Tím ale boj nekončí, Code je stále na místě a má jako rukojmí Shikamara. Dostat se z této situace nebude lehké!
Překlad je hotový.
Pozor, od tohoto dílu nastává dlouhá pauza, která potrvá nejspíš do 2. 7. 2023. Je možné, že mezitím vyjdou speciální remasterované díly Naruta. Nechme se překvapit.
Ahoj kdy bude pokračování seriálu boruta
Iris6890
Ahoj, až ho v Japonsku rozhodnou zanimovat.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Vedel by niekto z adminov pridať Boruta na Anidb.net? Narutovia tam sú.
A kde to vůbec budete dávat ke stažení když ulož to nadobro kaput
Ahojte, nevíte kde najdu remstrovaného Naruta? S cz titulkama
Dobrý den konoho chci se zeptat jestli nevíte kdy bude další díl nebo film dekuji
Ako už bolo veľakrát napísané zatiaľ nie sú žiadne ďalšie informácie ako to bude s pokračovaním. Ale predpokladá sa že to bude v roku 2025 ale či to tak bude naozaj nik nevie. Štúdio najprv dokončí Bleach keďže väčšina animátorov robí na pokračovaní Bleach.
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
Ďakujem za preklad Konoho. nemohu se dočkat pokračováni.
Otázka je kde to budeme stahovat hdyz ulož to krachlo
datoid.cz
Písala som v Smeťáku, Ulož to nahradilo toto: už funguje Zálohuj.si, aj som dala vyhľadať Naruta a tu je: https://zalohuj.si/search/?s=Naruto
Bohužiaľ počas Jump Festu ktorý bol tento víkend, tak neboli zverejnené žiadne nové info o pokračovaní Boruta. Resp. Naruto/Boruto bol jediný z "veľkej 3" ktorý nebol na hlavnom pódiu(alebo ako to tam presne funguje). Ale stánky s figúrkami a reklamnými predmetmi tam boli. (možno naozaj najprv dokončia Bleach, k tomu bol zverejnený aj nový trailer na ďalšiu sériu) a potom sa vrátia k Borutovi aj keď dúfam že to bude skôr.
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
Ahojte. Máme už nejaké nové info kedy by mali zase začať vychádzať nové diely? Ďakujem.
už sa to tu riešilo pozri pár komentárov nižšie. Bohužiaľ stále žiadne nové info
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
Dík
Zdravim konoho chci se zeptat jak to vypada s dalsim dilem jestli nejaky bude. Dekuji za odpoved
idú aj reči o tom že sa možno Boruto vráti koncom roka 2024 alebo až v 2025. Keďže štúdio Pierrot nestíha a nemá toľko dobrých animátorov(aby uspokojilo fanúšikov) evidentne a tí najlepší pracujú teraz na Bleach a ten má mať ešte dve sezónny tak kolujú reči že až keď Bleach skončí tak potom bude Boruto pokračovať...avšak zatiaľ nie je nič potvrdené oficiálne takže sú to len reči. Ale myslím si že keby mal Boruto pokračovať ešte tento rok už by sme nejaké info dostali, takže to nevypadá ružovo....(ale niektorí dúfajú že sa Boruto vráti ako sezónne anime tak ako teraz Bleach aby sa lepšie držali mangy...aj keď dúfam že to sa nestane a bude to klasické týždňové anime, keďže mne filery nevadia). Ale "všetky oči" sa teraz upierajú na Jump Festa 2024 ktorý bude 16-17. decembra, takže možno(konečne) tam by sme sa mohli dozvedieť niečo oficiálne už.
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
Však dovtedy aj zabudneme Niečo sa v Ázii asi deje, lebo aj ohlasované seriály a filmy meškajú a neobjavujú sa, a tiež sa nevie, kedy ich vypustia a či vôbec
Dokonca aj tie 4 diely k pôvodnej sérii čo mali byť v septembri nebudú(možno raz) lebo štúdio ich nechcelo zverejniť keďže ich treba "opraviť" resp. asi to nie je najlepšie z animovane....keď nie sú schopní urobiť poriadne ani 4 diely sa nečudujem že sa nepúšťajú do ďalšej série Boruta keďže by obdržali viac kritiky než chváli...a miesto toho reprízujú diely Naruta a Shippuuden k výročiu...
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
Hehe, asi sa vrátime k starému Narutovi a ožijeme Ja aj tak som ho otočila viackrát a vždy tam objavím dačo nové. Aj si môže človek viac vychutnať mnohé situácie, keďže má prehľad, o čom to je. S odstupom času a po prečítaní plno FF bude mať inovovaný pohľad na vec, no nie?
Presne s tebou súhlasím. Ja som celú sériu už otočila x krát ale vždy tam nájdem niečo nové. Nikdy ma to neomrzí
•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
Zatím jsem nenarazila na žádné upřesnění (kromě toho, že možná ještě letos a možná taky ne - ale to není novinka).
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Očekávám nějaký pořádný dvou hodinový díl, když už manga je o dost dál
Už se to krátí. Snad se brzy dočkáme dalšího dílu.
Zdravím to je furt pauza?
Tak to by mě taky zajímalo, už je to 4 měsíce.
Další díly budou až 22. října
ale asi roku 2024
už aby začali další díly
Ja viem že tento serial je viac menej o Burutovi a novej generacii.
Ale mne pripadá Naruto uplny lekvar. žiaden boj ani nič , proste slaby Hokage.. čakal som aspoň 5 minút boja v senin móde aby ukázal to že trenoval, tiež mi to pride tak že za mlada porazil Paina bez Kurami
a teraz proste nič.... robia z tej staršej generacie Lekváre.
každopadne sa tešim na pokračovanie, keby som nečital Mangu tak by som povedal že bude nejaký timeskip ale všetci vieme že si ešte počkáme.
ten koniec s tym mini spoilerom som uplne nepochopil.