manga_preview
Boruto TBV 07

Ninken - Kakashiho ninja psi

kaka smečka.jpg

Ninken (忍犬 znamená "ninjovský pes“ nebo “ninja pes") je osm ninja psů, které vyvolává Kakashi. Všichni ninkenové mají na zádech nakreslené obličeje pomocí hiragany, tzv. Henohenomoheji (へのへのもへじ), což je zvuk, když se přečtou tyto znaky ze všech tváří. Kreslení těchto obličejů je v Japonsku oblíbené mezi dětmi, zdobí jimi strašáky (kakashi znamená strašák).

Kakashi je nejčastěji používá k hledání lidí, jako tomu bylo, když potřeboval najít Uchihu Sasukeho a Uzumaki Naruta během mise na záchranu Sasukeho. Může je přivolat všechny naráz nebo jednotlivě. Často takto přivolává samotného Pakkuna. Dále je může přivolat pomocí techniky Kuchiyose: Doton: Tsuiga no Jutsu (口寄せ 土遁 追牙の術, Přivolání: Země: Sledovací tesák). Takto přivolaní psi se pohybují v zemi a objeví se, až když najdou svůj cíl. Toto Kakashi použil v boji s Momochi Zabuzou, který použil k ukrytí mlžnou techniku, a Kakashi ho nemohl nalézt.

PakkunDlouho jsme jménem znali jen jednoho z těchto psů, a to Pakkuna (パックン). Pakkun je drobounký mops, je nejmenší z Kakashiho ninkenů. Vypadá to, že Pakkun je nejinteligentnější z ninkenů, dokonce umí mluvit. Když mu byly čtyři měsíce, už dokázal vyslovit Kakashiho jméno. Z toho vyplývá, že Kakashi nejspíš svoje ninken vychovával odmalička.
I jeho další psi umí mluvit, mohou chodit po vodě, využívat proti nepříteli různé bojové strategie, společné formace, klidně si i nepřítele nejprve označkovat a pak jít najisto. Kakashi sám řekl, že na jeho rozkaz mohou nepřítele roztrhat na kusy.

Kakashiho ninkenovéV anime jsme se dozvěděli, že Pakkun používá Floral Green šampón, který také používá Haruno Sakura (chudák Sakura je v depresi z toho, že používá stejný šampón jako pes). Když Shikamaru dostane misi, aby se Sakurou a Narutem našli Sasukeho při Chuuninské zkoušce, Shikamaru odmítá, ale Pakkun se ho snaží přesvědčit, ať ji přijme, že ho pak nechá sáhnout na jeho polštářky na packách. Tvrdí mu, že jsou opravdu měkounké a heboučké.

Kakashi své psi využívá často, proto jsme je mohli vidět hned několikrát. Zúčastnili se mise ve Vlnkové, přivedení Sasukeho, boje proti vesnici Takumi, mise na záchranu Pátého Kazekageho, rovněž pronásledování Uchihy Itachiho. Kakashi je přivolal i ve fillerech, kde Naruto cestoval lodí na Želví ostrov. Někdy se stává, že Kakashi přivolá jen Pakkuna, což udělal třeba při napadení Konohy Písečnou, boji proti Hidanovi, kdy chtěl pomoci Shikamarovi nebo v čase setkání pěti Kage v Zemi Železa.

Jména Kakashiho psů:

  1. Akino (アキノ)
  2. Bisuke (ビスケ)
  3. Bull (ブル)
  4. Guruko (グルコ)
  5. Pakkun (パックン)
  6. Shiba (シバ)
  7. Urushi (ウルシ)
  8. Uuhei (ウーヘイ)

Jutsu (nindža techniky): 
Techniky: 

Houen no Jin - Kruhová formace
Formace jeřábího křídla
Inukabe no Jin - Formace psí barikády
Ninken Ninpou: Sajin no Mai - Umění ninja psů: Tanec prachu

Na článku pracovali: 

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kinji-sama
Vložil Kinji-sama, Ne, 2009-07-05 10:26 | Ninja už: 5465 dní, Příspěvků: 858 | Autor je: Prostý občan

koupil sem svemu mopsovi oblecek pakkuna a je hustyyy Laughing out loud

Obrázek uživatele Konsty
Vložil Konsty, Čt, 2009-03-26 22:47 | Ninja už: 5542 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Prostý občan

Známe dvě jména, už známe i Biskita a taky mluví...

Obrázek uživatele Galax94
Vložil Galax94, So, 2009-06-20 11:10 | Ninja už: 5387 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

Jo, objevil se v Shippuudenu 101 - Pocity některých, přivolal ho, aby našli Naruta, protože Pakkun zrovna byl s Leem, TenTen, Shizune a Ino.
Je to ten malej hnědej.

Obrázek uživatele macinka-chan
Vložil macinka-chan, Po, 2009-08-10 12:58 | Ninja už: 5346 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

A vypadá jako po velkej psí kalbě Laughing out loud Ta jeho chocholka je úžasná.

Obrázek uživatele Galax94
Vložil Galax94, Pá, 2009-08-14 11:58 | Ninja už: 5387 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

Jj, ale oni jsou všichni dobří xD

Ale chce to aktualizovat, mluví všichni až na "Uštěkaný obojek" - ten největší - no jo, nové anime odhalí někdy víc než manga xD

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie