manga_preview
Boruto TBV 07

Zouri

Zōri.jpg

Zouri (ゾウリ) je osobní strážce a nájemný žoldák, kterého si najal lodní magnát Gatou. Používá samurajský meč a spolupracuje s Warajim, je mnohem klidnější než jeho parťák, ale to nijak nezjemňuje fakt, že je stejně krutý. Poprvé se objevil v 18. kapitole mangy a 10. díle anime. Mohli jsme ho vidět po Gatouově boku, když se Gatou setkal se Zabuzou a vyčinil mu, že nedokázal zabít Tazunu.

Zouri svého zaměstnavatele chránil, když mu Haku málem rozdrtil ruku, ale Haku se o sebe uměl dobře postarat a Warajimu se Zourim ukázal, jak lehce by se jich dokázal zbavit.
Gatou nařídil svým nohsledům, aby unesli Tazunovu dceru Tsunami, protože chtěl zabránit dostavění mostu. Waraji vyhrožoval, že zabije Inariho, načež Tsunami slíbila, že se zabije, pokud ho nenechají jít. Gatou řekl, že stačí jenom jeden rukojmí, a tak nechali Inariho být. Inari se pokusil svoji matku zachránit, což se mu nakonec s Narutovou vydatnou pomocí podařilo. Naruto Warajiho se Zourim vyřídil svými stínovými klony, svázal je a ponechal svému osudu.

Ve filleru (180. díl Shippuudenu) se Waraji se Zourim objevili znovu, žoldáci Vlnkovou po odchodu ninjů z Listové neopustili, ale naopak tam zůstali a plánovali pomstu. Unesli nějaké děti včetně Inariho, jenže občané Vlnkové už se nezalekli a vyřídili si to s nimi.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhKdyž se Sasuke zbavil Orochimara a začal formovat tým Hebi, nemohl minout Vlnkovou, jelikož Suigetsu toužil po Zabuzově meči. Suigetsu do Zouriho narazil na ulici a zatímco se mlžný ninja omluvil, Zouri se snažil vyprovokovat bitku. Rozmyslel si to, když zahlédl Sasukeho ledový pohled, a radši se snažil neúspěšně zmizet. Suigetsu ho zatáhl do postranní uličky, aby ho vyslechl a vyhrožoval mu, proto Zouri prozradil, co se s mečem stalo.

Zajímavosti

Zouri je typ japonských sandálů. Zouri se narodil 1. prosince, jeho krevní skupina je A. Měří 172 cm, váží 63 kg a je mu 28 let.

Jutsu (nindža techniky): 
Na článku pracovali: 

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie