manga_preview
Boruto TBV 07

Seznam otaku

Hlavní bossové sekcí na Konoze:

  • Prasátko - Majitel domény a webového prostoru, zodpovědný za překlad anime. Dotazy ohledně funkčnosti stránek a anime směřujte sem.
  • Ivanitko - Zodpovídá za překlad mangy, dotazy ohledně překladů mangy sem. Stará se o celou manga sekci.
  • Akumakirei - Šéfka fanfikcí, dohlíží na fórum „FanFikce“. Stará se o sekci Encyklopedie.
  • Poštolka - Stará se o obrázky a jejich třídění, stejně jako o fórum „Fanarty“.

Další editory a moderátory spolu se sekcemi, o které se starají, najdete TADY.

Zde na Konoha.cz se za dobu její existence zaregistrovala veliká spousta nadšenců do Naruta. Následujících pár stránek bude sloužit pro hledání, procházení a zjišťování informací o nich. Naleznete zde také seznam adminů, editorů a jiných zodpovědných osob.

  • Abecední výpis
    Zde můžete hledat uživatele podle abecedy.
  • Výpis jednotlivých uživatelů spolu s avatary
    Zde je seznam lidí náhodně seřazený, u každého je zároveň výpis několika informací z profilu. Kliknutím na nějakou hodnotu zobrazíte lidi se stejně vyplněným údajem z profilu. Např. kliknutím na hodnotu 18 vypíšete všechny, kteří vyplnili věk 18 let.
  • Hledání konkrétního uživatele podle přezdívky
    Zde se nachází formulář, kam můžete zadat část prezdívky a vypíše se vám seznam odpovídajících uživatelů.
  • Seznam administrátorů Konohy
    Admini jsou hlavní bossové, kteří mají práva na úplně všechno. Obrátit se na ně můžete i s těmi nejzávažnějšími problémy.
  • Seznam editorů
    Editoři mohou upravovat a měnit všechny stránky (články, obrázky, jutsu, atd.) na Konoze. Obracejte se na ně, pokud naleznete v článcích chybu, nepřesnost. Dále také mohou banovat (zablokovat) uživatele, kteří porušují pravidla Konohy.
  • Seznam moderátorů
    Tito lidé mohou třídit, mazat a upravovat komentáře (jak pod články, tak i ve fóru).
  • Online ninjové
    Mrkněte se, kdo je zrovna online!
  • Seznam zabanovaných (zablokovaných) uživatelů
    Tito uživatelé se chovali v rozporu s pravidly, a to velmi závažně (spamování, časté nadávání, urážky, poškozování Konohy, atd.)