manga_preview
Boruto TBV 07

Jiga

JigaJiga je jeden ze tří jouninů, co zabili feudálního pána Nano země a pokusili se jí ovládnout, ale k tomu aby se stali pány této země jim překážela skutečnost, že dědic trůnu princezna Haruna je stále naživu. Po té, co byl jeho bratr Ruiga poražen, využil příležitosti, že je Ruiga raněn a zabil ho, aby byla země rozdělena mezi ním a nejstarším bratrem. Když byl Jiga malý, začal pít železo a jeho tělo se stalo velkým živoucím magnetem. Umí měnit kovy (kunaie, železnou rudu apod.) v magnet a použít je k útoku. Jako zbraň používá zmagnetizovanou kouli na řetězu a kovové piliny, které mu umožní protivníka znehybnit pomocí elektromagnetických impulzů, které vniknou spolu s pilinami do mozku. Utkal se v boji z Narutem, kterého vylákal do skal, ve kterých byl vysoký výskyt železa, protože to bylo místo kde mohl naplno využít své magnetické schopnosti. Po tvrdém boji kdy se Naruto odmítal vzdát i když sotva stál na nohou na něj Jiga použil svou znehybňující techniku Jishaku Ninpou, Denji Genma, obvázal ho řetězem a pomocí výbušných lístků odpálil kameny které ho zasypali. Na poslední chvíli mu přispěchala na pomoc Hinata, která Naruta vyhrabala ze sutin a i přes to že ji Naruto řekl ať uteče, rozhodla se ho chránit a začala z Jigou bojovat. Pomocí svého Shugo Hakke, Rokujuuyonshou odrážela železné piliny a tak nemohla být znehybněna jako Naruto ale stejně tak na Jigu neplatil její Juuken kvůli množství železa v těle. Nakonec přišla Hinata na to že mezi jednotlivými útoky vyčkává protože se zbavuje pilin na jeho těle a když se bude držet dál udusí se ve vlastních pilinách. Při závěrečném útoku vložila pomocí svého Juuken rušivý elektrický náboj do jeho chakry. Jiga se udusil ve vlastních železných pilinách a propadnul se do písku, který ho pohřbil.

Techniky

Jishaku Ninpou, Mugen Inseki (Ninjovská umění magnetismu, Nekonečné meteority)
Jishaku Ninpou, Denji Genma (Ninjovská umění magnetismu, Elektrický přelud)
Schopnost měnit kovy na magnet

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie