manga_preview
Boruto TBV 07

Tazuna

250px-Tazuna.jpg

Tazuna (タズナ) je mistr tesař a stavitel mostů z Vlnkové země, kterého měl nově utvořený Tým 7 ochraňovat a doprovodit zpět do jeho domoviny. Vlnková je chudá země, a tak Tým 7 dostal na pohled lehkou a hlavně levnější misi C, ale ve skutečnosti se jednalo o mnohem náročnější úkol, na který čerství geninové nebyli připravení a Vlnková si jej nemohla dovolit zaplatit. Tazunovi šel totiž po krku milionář vlastníci námořní dopravu jménem Gatou, na první pohled vážený prezident lodní společnosti, na druhý všivý gangster neváhající zastrašovat ostatní a uzurpující si stále větší a větší vliv. Tazuna ho svým mostem ohrožoval, Vlnková by se spojila s kontinentem, přicházeli by do ní obchodníci odjinud, stala by se víc nezávislou a Gatou by přišel o výhodné ekonomické postavení. Chtěl se tedy stavitele zbavit a najal si na to nebezpečné ninji. Tazunu nejprve napadli Démoní bratři, kteří však v boji proti Kakashimu naprosto selhali, zato později Tazunu pronásledoval úplně jiný kalibr, bývalý šermířský pán Momochi Zabuza.
Tazunu společně s Týmem 7 tajně převezl do Vlnkové Kaji. První střet se Zabuzou proběhl ještě před návratem domů a díky Hakovu vpádu na scénu se zdálo, že je Zabuza bezpečně odklizen z cesty. Tazuna mohl ostatním představit svoji dceru Tsunami a vnuka Inariho. Jeho zeť Kaiza, Inariho nevlastní táta, byl zabit, když se vzbouřil proti Gatouovi a jeho nadvládě nad Vlnkovou. Inari propadl beznaději, ale Tazuna věřil ve svou práci a doufal, že se mu podaří Vlnkové zase pomoci, ač tím na sebe a svoji rodinu poštval nebezpečného gangstera a jeho přátelé měli strach - jako třeba Giichi, který se bál pokračovat ve výstavbě mostu.
Tým 7 se znovu střetl se Zabuzou a jeho učedníkem a nakonec se celý gangsterův plán sesypal jako domeček z karet, když se proti němu obrátil nejen bývalý zaměstnanec, ale taky celá země. Tazuna svůj most zdárně dokončil a pojmenoval Velký Narutův most.

Tazuna spolu s Inarim po letech naopak pomáhali Listové; jako zdatní tesaři přiložili ruku k dílu, aby znovu vystavěli vesnici zničenou Peinovým vpádem. Setkali se s Kakashim, Narutem a Sakurou a ptali se i na Sasukeho...
Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhV anime se Tazuna objevil taky po skončení Mugen Tsukuyomi a dále v novele o Kakashim.

Zajímavosti

Tazuna se narodil 5. dubna a v době Narutovy mise do Vlnkové mu bylo 59 let. Jeho krevní skupina je A, měří 179 cm a váží 79 kg. Rád si přihne saké, dá si inarizushi (smažené tofu plněné rýží na sushi) a naopak se vyhne brokolici.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie