manga_preview
Boruto TBV 07

Maito Gai

Maito Gai Maito Gai je Jounin ze Skryté Listové vesnice, má extra husté obočí, mimořádně neobvyklou osobnost a velmi lesklý sestřih vlasů. Při úsměvu se mu třpytí zuby. Sám sebe prohlásil za rivala Hatake Kakashiho. Vede tým, ve kterém je Rock Lee, Hyuuga Neji a Tenten. Svým týmem je nejčastěji oslovován jako Gai-sensei.Ze všech tří z jeho týmu se nejvíce věnuje Leemu. Vede Leeho k tomu, že i když jsou jeho schopnosti horší než ostatních ninjů, tak se pomocí tvrdé práce může vypracovat na skvělého ninju (génius tvrdé práce).

Gai během seriálu předvádí hodně zajímavé manýry, mezi které patří např.:
Gai nastupuje

  • Natažení ruky zatnuté v pěst, ale se zvednutým palcem, a s úsměvem, kdy se jeho super zářivé zuby třpytí jako kapka vody. Tuto pózu nazývá „Póza krasného muže“ (Nice guy pose). Často to používá Gai i Lee, aby ukázali, že závazek, který právě udělali je nejvyšší forma slibu.
  • Fláknutí Leeho po hlavě za různé přestupky, kdy ale okamžitě začne plakat a objímat ho. Když toto se stane, tak se téměř vždy za nimi objeví pláž při západu slunce.
  • Nazývání se jako Konoha no Kedakai Aoi Moujuu (木ノ葉の気高き碧い猛獣 - úžasná zelená šelma z Listové).
  • Časté prožívání situací víc, než je třeba, dokonce i na poměry postavy z anime seriálu. Hlavně Kakashiho lhostejnost k věcem kolem jejich rivality ho dovádí k šílení.

Gai prohlašuje, že má rekord 50 výher a 49 proher s Kakashim. Není ale jasné jaké druhy soutěží jsou v tomto čísle zahrnuty (zdá se, že doslova každý druh soutěže je hra, včetně 100m běhu , sumo zápasu, jedení ramenu a dokonce i kámen, nůžky papír. Gai věří tomu, že „tvrdá práce bez věření v sama sebe je bezcenná“. Ačkoli hodně používá hlášky jako „mládí“, „síla“ a „exploze“, tak už začíná zjišťovat, že jeho síla mládí pomalu klesá.

Zdá se, že je také znepřátelen s členem organizace Akatsuki, jehož jméno je Hoshigaki Kisame. Oba se poprvé potkali kousek od Listové, když byl Hatake Kakashi v iluzi Uchihy Itachiho a Gai ho z této iluze zachránil.

Gai  Thumbs UP Mnoho z Gaiových manýrů slouží jako vtípky na obvyklá klišé seishun (青春, „mládí“, obzvláště ve smyslu pro „jaro života”). Je to parodie na filmy, kdy neschopný člověk pomocí tvrdého tréninku dosáhne uznání (často v amerických filmech). Podle oficiálního databooku jsou Gaiova oblíbená jídla super-kořeněná rýže na kari a kari udon. Jeho neoblíbené jídlo, jak sám prohlásil, neexistuje. Jeho záliby jsou uskakování stranou a mlácení do něčeho v rukavicích. Jeho oblíbená hláška je „Výbuch mládí!”. Gai zdokonalil Taijutsu techniku tak, aby se dala použít proti Sharinganu. I přes jeho poněkud přihlouplou povahu je Gai je vlastně velmi silný jounin.

Maito Gai se narodil 1. ledna a na začátku seriálu mu je 26 let. Má černé oči a černé vlasy (extra lesklé). Měří 184 cm a váží 76 kg. Je jouninem v Listové vesnici.

Překlad jména

Slovo Maito マイト je z anglického slova might, které znamená sílu, a Gai ガイ je z anglického guy, což znamená chlap. Spojením tedy vznikne „Silný chlap“.

Techniky

Mistr v Taijutsu (boj na blízko)
Kuchiyose no Jutsu (přivolání- Ninkame, želva)
Gouken (silná pěst)
Konoha Gourikki Senpuu (mocné tornádo z Listové)
Dainamikku-Entorii (dynamický nástup)
Asakujaku (ranní páv)


 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie