manga_preview
Boruto TBV 07

Yuura

250px-Yura.png

Yuura (由良) byl Jounin ve Skryté Písečné vesnici a nevědomky byl pod nadvládou člena Akatsuki Sasoriho. Také zasedal s Kazekagem v koncilu Písečné vesnice a vydržel tam čtyři roky. Měl zablokovanou pamět pečetním Jutsu více než deset let. Tuto pečet měl od svého bývalého mistra Sasoriho z Červených Písků, mistrem loutek ve Skryté Písečné. Tato pečet držela Yuuru v nevědomosti, že je ve skutečnosti sběrač informací a slouží pouze k tomu, aby zneškodnil obranu Písečné. Když se Sasori vrátil jako člen Akatsuki do Skryté Písečné, tak odstranil Yuurovu pečet a tím mu odstranil blok v paměti. Návrat jeho mistra způsobil to, že Yuura zabil spousty Písečných ninjů a ANBU a tím umožnil snažší přístup Akatsuki do vesnice, aby mohli zajmout Gaaru. Po útoku Akatsuki Yuura beze stopy zmizel.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhPozději Yuura a další osoba byli obětováni Shouten no Jutsu, které provádí vůdce Akatsuki. Toto Jutsu umožní členu Akatsuki převzít kontrolu nad nějákým tělem a používat ho jako kdyby bylo jeho vlastní. Obět se změní a vypadá jako člen Akatsuki. Obět může mít i Chakru a v podstatě se stává členem Akatsuki až na to, že je omezena Chakrou. Čím více Chakry tím více Jutsu umí. Yuura byl použit jako obět Uchihy Itachiho a mohl používat některá jeho Jutsu. Uchiha Itachi použil Yuuru, aby napadl Naruta a jeho tým a tak je zdržel, aby nestihli zachránit Gaaru. Kombinovaný útok Naruta a Kakashiho se podařil a Naruto zvládl zabít "Itachiho" Oodama Rasenganem a pak odhalili, že ve skutečnosti mrtvý je Yuura. Yuurovo tělo později snědl Zetsu.

Překlad a význam jména

Yuura je normální jméno, ale v Japonsku také znamená "začátek".

Zajímavosti

Yuura se narodil 31. Října a bylo mu 28 let. Jeho krevní skupina byla AB. Měřil 173 cm a vážil 53,4 kg. Jeho ninja registrační číslo bylo 44-005. Byl také Jouninem ve Skryté Písečné vesnici.

V japonské verzi anime namluvil Yuuru Hideo Watanabe.

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie