manga_preview
Boruto TBV 07

FAQ - nejčastěji kladené otázky

Jak zjistím, kdy bude další díl anime?

Český překlad anime se na Konoze zpravidla objeví v neděli odpoledne či večer. Pokud má anime-tým zpoždění, často tuto skutečnost oznámí v šedém boxíku na titulní straně Konohy i s odhadem, kdy asi díl vydají. Někdy má anime přestávku a danou neděli se nevysílá. V takovém případě bude o výpadku jistě zmínka v hlavičce fóra Anime (nové díly) a případně i v onom šedém boxíku na titulní straně.

Jak zjistím, kdy bude další díl mangy?

Boruto zpravidla vychází 20. dne v měsíci. Česká verze kapitoly se na Konoze objeví za 3-7 dní od japonského vydání. Manga-tým svůj odhad data vydání píše do hlavičky diskusního fóra Manga (nové díly).

Kde se dá najít, v kolikátém díle anime či mangy se odehrála konkrétní scéna?

Na Konoze najdete stručné popisky jednotlivých dílů anime i mangy, které vám usnadní hledání konkrétního místa v ději. K popiskům anime se dostanete, když v bočním menu v panelu „Anime“ kliknete na název příslušné série (Naruto, Naruto Shippuuden, Boruto). Zajímá-li vás manga, klikněte v bočním menu na Popis kapitol a pak zvolíte konkrétní svazek (například podle náhledu obálky). V případě, že se vám nedaří požadovaný díl dohledat, můžete se zeptat ostatních Konožáků např. v tomto fóru.

Které díly anime jsou fillery?

Kde na Konoze najdu první kapitoly mangy?

Ty tu nenajdete. Mangu oficiálně vydává nakladatelství Crew, které má na ni koupená práva přímo od Japonců. Kapitoly, které u Crwe již vyšly, tu smažeme, abychom s oficiálním vydavatelem nebyli v konfliktu. A vám můžeme doporučit, abyste si mangu koupili, protože podpoříte správnou věc. Překlad mangy od Konohy, MangaČesky či jiných překladatelů možná ještě na internetu koluje, ale jak ho tam najít, vám neporadíme.

Jak mohu nahlásit technický či jiný problém?

Obecné problémy související s provozem celé Konohy řešte nejlépe v diskusních fórech k tomu určených. Např. Hlášení chyb nebo některé z fór v tomto seznamu. Pokud narazíte na problém u překladu anime nebo třeba nějakého článku, upozorněte na něj přímo tam.

Jak změním údaje ve svém profilu?

V bočním menu hned druhá položka shora je „Můj účet“. Když ji rozkliknete, nahoře na stránce pod vaším jménem je několik „tlačítek“. Páté zleva nese nápis „upravit“, tak na to kliknete. Na další stránce máte pod zmíněnými „tlačítky“ další menu (Nastavení účtu; Anime a Manga; Kontaktní info; Naruto; Osobní data; Statistics; Vzhled) Až na Statistics, kde nic není, je ve všech částech menu možnost upravit buď informace o vás, nebo to, jak se vám Konoha bude zobrazovat.
V Nastavení účtu si můžete vytvořit „podpis“, který se bude zobrazovat pod každým vaším komentářem. Do podpisu můžete vložit nějaké info o sobě, své oblíbené citáty a životní moudrosti, odkazy na své stránky jinde na internetu, vyznání lásky nejoblíbenější narutovské postavě apod. Ovšem pokud byste měli podpis příliš dlouhý, může ostatním komplikovat čtení diskusí. Chcete-li tam mít např. několik obrázků, schovejte je do rozbalovací roletky ([hide=Sem_vložte_popisek] Sem_schovejte_ty_obrázky [/hide]).
Upozorňujeme ještě na to, že pokud si chcete změnit profilový obrázek (avatar), tak nezaklikávejte „smazat“. V takovém případě se vám smaže jak stávající avatar, tak i ten, který jste chtěli nahrát.

Jak se mohu zapojit do dění na Konoze?

Různě Smiling Můžete komentovat děj nových dílů anime a mangy, můžete vyjádřit svůj názor v některém z mnoha diskusních fór, můžete si prohlédnout a okomentovat některé z mnoha obrázků a povídek, nebo vytvořit vlastní. Také se můžete účastnit našich misí. Můžete přispět k vylepšení Konohy psaním článků nebo svými návrhy, které se dají směřovat např. sem. A také se můžete zapojit do textového RPG. Se svými kamarády si můžete psát soukromé zprávy - odkaz na zaslání zprávy je v profilu daného člověka. Soukromou zprávou můžete rovněž oslovit někoho z editorů, pokud mu chcete např. navrhnout téma mise nebo se ujistit ohledně pravidel. Prosím, nezneužívejte soukromé zprávy k rozesílání reklamních sdělení a spamu.

Kde zjistím, co se na Konoze v poslední době událo?

Na stránce Poslední příspěvky. Pokud vás zajímají jen fóra/obrázky/povídky, které jste vytvořili nebo okomentovali a čekáte na odpověď, můžete si nahoře na této stránce překliknout na „moje poslední příspěvky“.

Jak naformátuji text svého komentáře?

Použijte formátovací tlačítka umístěná nad polem pro komentář. Nejjednodušší je zatrhnout myší část textu, kterou chcete mít tučně, kurzívou, barevně atd. a kliknout na příslušné tlačítko. Popisky, co dělá které tlačítko, se zobrazí, když na něj najedete myší (i=kurzíva, b=tučně atd.). Postup si můžeme ukázat na příkladu spoileru:


Další možnost je kliknout na příslušné tlačítko, napsat text a opětovným kliknutím na tlačítko uzavřít naformátovanou oblast. Pokud jste zvyklí používat HTML tagy se „zobáčky“ < a >, tak ty v místních komentářích většinou nefungují.

Jak si smažu komentář?

Běžní uživatelé Konohy nemají možnost mazat komentáře, a to ani vlastní. Pokud máte dojem, že jste napsali něco špatně, můžete si komentář upravit, a to až do doby, než na něj někdo odpoví. Pokud jej opravdu chcete zcela smazat, kontaktujte někoho, kdo má funkci editora nebo moderátora. Stejně tak ho můžete kontaktovat, pokud jste omylem poslali komentář dvakrát.

Jak přidám na Konohu obrázek, povídku, článek atd.?

V bočním menu, v prvním oddílu označeném Vaším jménem, se nachází odkaz „Vytvořit obsah“. Když na něj kliknete, ukáže se vám nabídka, co všechno můžete přidat. K tomu pár poznámek - Obrázek se po přidání okamžitě zveřejní, ale článek i povídka nejprve musí projít schválením od nějakého editora. Dokud nebudou článek či povídka vydány, najdete je po kliknutí na „moje příspěvky“ a můžete si tam zkontrolovat, jestli vám příslušný editor něco nenapsal. Pokud chcete přidat do galerie obrázek, který jste sami kreslili, volte opravdu položku „obrázek“ a nikoli „obrázek pro misi“, ten se týká jenom některých druhů misí (např. fotografických).

Jak smažu svůj obrázek, povídku, článek atd.?

Toto na rozdíl od komentářů smazat opravdu můžete. Nahoře pod názvem příspěvku máte tlačítko „upravit“, které vás dopraví na stánku, kde můžete změnit nadpis, text, atd. A úplně dole na té stránce je tlačítko „smazat“.

Jak se dají na Konoze získat body?

Plněním misí Smiling Mise najdete tady. Hlásit se můžete jen na mise, které jsou zrovna aktivní, to bývá několik málo nejsvrchnějších položek. Za body si sice nic nekoupíte, ale můžete získat nějakou nindžovskou hodnost a zároveň si užijete spoustu zábavy.

Jak si smažu účet, když už sem nechci chodit?

Účet vám může smazat pouze admin stránky. Pokud chcete účet z nějakého důvodu smazat, napište soukromou zprávu Prasátko.

Jak se na Konoze vyhnu spoilerům?

Pokud jste Naruta začali sledovat teprve nedávno a jste např. u padesátého dílu, celá Konoha pro vás může být spoilerem. Momentálně vychází manga a anime Boruto, která se odehrává o generaci později po Narutovi, a nové diskuse, články i mnohé povídky a obrázky se točí okolo Boruta. Nechcete-li zjistit, kdo přežije a kdo zemře, nebo kdo si koho vezme, choďte jen nejkratší cestou tam, kam potřebujete (např. na stránku dílu, který zrovna sledujete.
Pokud už jste u Boruta, ale sledujete jen anime a ne mangu, vyhýbejte se diskusím ve Spoilerové zóně (zejména diskusi Manga (nové díly), Hlavní pokec nebo Teorie). Přímo pod novými díly anime nikdo nesmí mangu spoilovat, a pokud to udělá, editoři si na něj došlápnou.

Jak si mohu přehrát soubor MKV?

Určite se ptáte, proč jsou díly Naruta a Shippuudenu v tak blbém formátu (MKV), ale vězte, že ve skutečnosti je dost super (o výhodách se dočtete na matroska.org external). Pro přehrání použijte buď přehravač VLC external, nebo nainstalujte Matroska Splitter external a codec FFDSHOW external.

Jak se mi zobrazí externí titulky?

Pro většinu přehrávačů, aby se titulky načetli samy, je nutné, aby se soubor s titulky jmenoval (až na příponu) stejně jako soubor s videem. Přejmenujte je tedy stejně. Nebo v přehrávači dejte zobrazit externí titulky a vyberte příslušný soubor. Některé přehrávače mohou mít problémy s titulky ve formátu ASS, na ty použijte buď MPC (media player classic) external nebo filtr VobSub external.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2018-04-03 21:29 | Ninja už: 5153 dní, Příspěvků: 6211 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Znalec tisíce technik

Raz, pekných pár rokov dozadu, som skúsil vložiť do záhlavia FF-ky gif animáciu a zobrazilo mi to ako obyčajný obrázok. Predpokladám, že išlo o systémovú vec ... alebo som niečo pokazil ja?

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, St, 2018-04-04 01:36 | Ninja už: 6022 dní, Příspěvků: 3259 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Myslím, že to bude skôr systémová vec. Ale myslím, že odvtedy to prešlo nejakou úpravou tak to môžeš prípadne skúsiť a uvidíš či už to pôjde. Ak nie tak daj vedieť skúsime sa na to mrknúť.

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, St, 2018-04-04 16:50 | Ninja už: 5153 dní, Příspěvků: 6211 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Znalec tisíce technik

Skúsil som - tam, kde sa príspevky upravujú tie gifká idú, ale po uložení normálne v článku už nie. Skúsil som dať aj menšie o rozmerov avatara (200kb), ale tiež to priamo v príspevku nefunguje.
https://konoha.cz/?q=node/106355 (nejde to ani na mozille ani na ie)

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, St, 2018-04-04 20:11 | Ninja už: 5610 dní, Příspěvků: 2344 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Když vložíš gif přes konohu (fce nahrát k dané věci obrázek), rozjede se až po rozkliknutí obrázku. Stejně to funguje i např. u článků, postav, jutsu... (Nevím, jestli to tak původně bylo zamýšleno, nebo ne, ale prostě to tak je.) Jedině nahrát někam externě a do ffky odkaz.

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, St, 2018-04-04 20:19 | Ninja už: 5153 dní, Příspěvků: 6211 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Znalec tisíce technik

Aha ... fakt. No nič, len ma zaujímalo, čo som pokazil, lebo znova sa chystám dať gif. Externých gifov už v starších FF-kách pár mám ...

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele nicolIKAS
Vložil nicolIKAS, So, 2018-02-17 18:25 | Ninja už: 2223 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Utírač Udonova nosu

ja bych potrebovala pomoc s misi stan se lepsim malirem a ninjou uz sem se pryhlasila a napsala adminovi ale uz pred 3 dny a jeste mi nejde vlozit obrazek co mam delat? prosim pomozte kamoska mu psala uz cca pred tydnem a take ji to nejde dekuji napred za pomoc

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, So, 2018-02-17 19:24 | Ninja už: 4152 dní, Příspěvků: 5825 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných ninjů

Předpokládám, že jsi asi psala Ironovi, ten na víkend odjel a zpátky bude v pondělí, proto ti teď neodpoví. Ale jak jsem psala, povolení ti můžu dát i já. Můžeš mi poslat soukromou zprávu (klikneš na moje jméno a na té další stránce je možnost poslání soukromé zprávy někde nahoře).
Ovšem jak jsem psala, je tu povolené mít jen jeden účet a pokud má člověk účty dva, ten novější se mu obvykle smaže, ať tu nemáme nepořádek. Proto bych tuto záležitost vyřídila jenom s „nikol“ a ne s „nicolICAS“. Předpokládám, že ten účet máš stejně na mysli, protože z tohoto jsi nemohla psát před třemi dny, když ho máš jen jeden den,

Pokud se nemůže dočkat odpovědi ani tvoje kamarádka, vyřiď jí, ať se obrátí na mě, a to nejlépe také soukromou zprávou.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.

Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, Út, 2018-02-20 03:10 | Ninja už: 6022 dní, Příspěvků: 3259 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

No slečna žiaľ porušila pravidlá o misiách, účtoch a podobne preto sa situácia okolo nej rieši trochu inak než štandardné čakanie na práva kvôli tomu že som bol cez víkend mimo netu.

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele Shiro Kuroichi
Vložil Shiro Kuroichi, Pá, 2018-01-19 21:43 | Ninja už: 2670 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Konohamarova chůva

Otázka
Existují podobné stránky jako jsou tyto?

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, So, 2018-01-20 00:48 | Ninja už: 2772 dní, Příspěvků: 329 | Autor je: Recepční v lázních

Pokud myslíš stránky, které se zabývají jedním konkrétním anime, tak ano. Třeba v Česku Mugiwara (One Piece). Pokud myslíš další stránky zabývající se Narutem, tak v Česku je Hokage.cz, ale oproti Konoze to je jenom slabý odvar. V zahraničí potom například naruto.wikia nebo komunita na reddit.

Obrázek uživatele Yelena Uzumaki
Vložil Yelena Uzumaki (bez ověření), Čt, 2017-12-28 02:08 | Ninja už: 19801 dní, Příspěvků: 9576 | Autor je: Prostý občan

Otázka? Smiling Ako sa dá zmazať účet?

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, Pá, 2017-12-29 00:51 | Ninja už: 6022 dní, Příspěvků: 3259 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Stačí sa mi ozvať. Pokiaľ si si vytvoril nechtiac ďalší účet alebo podobná záležitosť stačí napísať a dohodneme sa.
Akurát teraz to budem riešiť až po 2.1 lebo budem nasledujúce dni mimo netu. Takže potom som plne k dispozícii.

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Čt, 2017-12-28 21:08 | Ninja už: 4672 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Asi bych být tebou napsala adminovi a požádala ho o zrušení.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, Čt, 2017-12-28 03:45 | Ninja už: 2772 dní, Příspěvků: 329 | Autor je: Recepční v lázních

Hádám, že tohle jde pouze ručním smazáním pouze přímo v databázi.

Obrázek uživatele -Juri-
Vložil -Juri-, So, 2017-08-19 13:56 | Ninja už: 2403 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Utírač Udonova nosu

ahoj, som tu nový, chcel by som sa spýtať ako si sem pridám smajlíkov?

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, So, 2017-08-19 14:13 | Ninja už: 4152 dní, Příspěvků: 5825 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných ninjů

Ahoj, smajlíky přidáš tak, že napíšeš jejich kód a po odeslání komentáře se to přepíše na obrázek. Například napíšeš :-) a po odeslání z toho vznikne Smiling Seznam smajlíků a obrázky k nim najdeš tu: https://konoha.cz/?q=filter/tips

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.

Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele -Juri-
Vložil -Juri-, So, 2017-08-19 15:21 | Ninja už: 2403 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Utírač Udonova nosu

aha, ďakujem Smiling Kakashi YES

Obrázek uživatele Corisan
Vložil Corisan, Čt, 2017-01-05 16:06 | Ninja už: 5439 dní, Příspěvků: 1591 | Autor je: Manga tým, Sochař hlav Hokagů

jak prosím můžu při zakládání nového vlákna ve fóru k obrázkům přidat šrafovaný okraj? (třeba u obrázků zde.
díky Smiling

Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko Smiling ), IG

Drawing people, sketching things. The artistic business.

"You did well. My boy... you did so well."

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Čt, 2017-01-05 16:14 | Ninja už: 4152 dní, Příspěvků: 5825 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných ninjů

To je dělané odkazem v podobě [*acidfree:22814] bez té hvězdičky. To číslo je vzato z adresy obrázku, jak ji máš na Konoze (používá se to jen pro konožské obrázky). Případně se v takovém odkazu dá zadat i velikost náhledu a pozice na stránce, například [*acidfree:22814 size=200 align=right]. Další informace tu.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.

Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Corisan
Vložil Corisan, Čt, 2017-01-05 16:43 | Ninja už: 5439 dní, Příspěvků: 1591 | Autor je: Manga tým, Sochař hlav Hokagů

fachá, díky Smiling

Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko Smiling ), IG

Drawing people, sketching things. The artistic business.

"You did well. My boy... you did so well."

Obrázek uživatele TerraWhitethorn
Vložil TerraWhitethorn, St, 2015-11-04 15:05 | Ninja už: 3107 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Recepční v lázních

Jak se dává do podpisu hide?

UMĚNÍ JE VÝBUCH!!!


"Sumo zápasník opravdu přišel do mého bytu a střelil bazukou do zdi.

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2015-11-04 17:27 | Ninja už: 4152 dní, Příspěvků: 5825 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných ninjů

Já to třeba dělám tak, že si ten „podpis“ napíšu někde do políčka pro komentáře (samozřejmě bez odeslání) a pak to vykopíruji Laughing out loud

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.

Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, St, 2015-11-04 22:23 | Ninja už: 4913 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

.. což je asi nejjednosušší. Laughing out loud Jinak se to dá samozřejmě taky napsat rovnou do toho okýnka pro podpis, já si to většinou napíšu ručně. Vypadá to takhle (bez mezer): [ hide = blábláblá ] text, co není vidět [ / hide ]. Čili přesně tak, jak to vypadá v tom komentářovým okýnku, akorát že si to člověk napíše sám. Laughing out loud Hranatý závorky se daj vytvořit třeba klávesovou zkratkou alt+91 a alt+93.

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele NedokázalJsemSePřihlásitProtožeJsemSiNepamatovalAktu...
Vložil NedokázalJsemSe..., Čt, 2015-11-05 21:23 | Ninja už: 5570 dní, Příspěvků: 912 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Nebo většinou ralt + f, ralt + g, tedy za předpokladu českého rozložení klávesnice.

Requiescat in pace...

Volunteer @ Akicon & Natsucon & Animefest
Autor Animefestí mobilní appky

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Čt, 2015-11-05 23:19 | Ninja už: 4913 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

No vidíš, já ralt doteď používala jen pro ty špičatý, a ony s tím jdou i hranatý. To jsou mi událostě. Laughing out loud ď.

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele NedokázalJsemSePřihlásitProtožeJsemSiNepamatovalAktu...
Vložil NedokázalJsemSe..., Pá, 2015-11-06 20:33 | Ninja už: 5570 dní, Příspěvků: 912 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

A velice užitečná je v mém oboru zkratka ralt + h. Viva la linux/unix.

Requiescat in pace...

Volunteer @ Akicon & Natsucon & Animefest
Autor Animefestí mobilní appky

Obrázek uživatele TerraWhitethorn
Vložil TerraWhitethorn, Pá, 2015-11-06 20:05 | Ninja už: 3107 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Recepční v lázních

Děkuju za všechny rady. Hned to jdu vyzkoušet. Smiling

UMĚNÍ JE VÝBUCH!!!


"Sumo zápasník opravdu přišel do mého bytu a střelil bazukou do zdi.

Obrázek uživatele TerraWhitethorn
Vložil TerraWhitethorn, Pá, 2016-01-01 16:01 | Ninja už: 3107 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Recepční v lázních

A jde udělat i hide v hidu?

UMĚNÍ JE VÝBUCH!!!


"Sumo zápasník opravdu přišel do mého bytu a střelil bazukou do zdi.

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Pá, 2016-01-01 16:18 | Ninja už: 4913 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

To myslím ne, ale jde udělat

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele TerraWhitethorn
Vložil TerraWhitethorn, St, 2016-01-06 19:04 | Ninja už: 3107 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Recepční v lázních

Jo to je ono. Možná už jsem s tím otravná, ale jde to i v podpisu?

UMĚNÍ JE VÝBUCH!!!


"Sumo zápasník opravdu přišel do mého bytu a střelil bazukou do zdi.