manga_preview
Boruto TBV 07

Kazuma (Furido)

KazumaKazuma, který je také známý jako Furido, byl kdysi členem Dvanácti strážných ninjů. Když se skupina rozdělila, tak se přidal do druhé poloviny, která chtěla provést státní převrat proti jednomu z "Králů Země Ohně". Je také otcem Sory. Kazuma byl také většinou viděn, když jedl brambory.

Osobnost

Podle Sory byl Kazuma loajální a radostný člověk, který se pyšnil svým vzhledem a schopnostmi, což bylo prokázáno, podle toho, jak tvrdě pracoval a držel svojí šerpu v čistotě. Podle Asumy byl Kazuma muž s velkou vírou a byl ochoten obětovat vše pro své sny, které se měly stát skutečností. Přestože Kazuma vystupoval jako nepřítel, tak opravdu věřil, že to, co dělá pro Listovou a Zemi Ohně je správná věc.

Jako Furido, Kazuma se po svém návratu choval trochu jako praštěný, což bylo vidět v souboji, ale ve skutečnosti se tím snažil odvést pozornost od své pravé povahy. Ve skutečnosti se Kazuma nezastavil před ničím. Vzdal se všech citů, aby dosáhl svých cílů a to bez ohledu na to, kdo nebo co se musí obětovat. To je také vidět, když chce obětovat svého syna Soru.

Životopis

Kazuma se snažil přesvědčit Feudálního pána k zabití Hokageho, protože věřil, že Země Ohně potřebuje jednoho "Krále". Avšak místo toho byl zrazen, Sarutobi Asuma mu oznámil, že Feudální pán s ním nesouhlasí. Po dlouhém boji Dvanácti strážných ninjů zbyli jenom Kazuma, Asuma a Chiriku. Kazuma se pak rozhodl konečně zúčtovat s Asumou, ale byl Asumou poražen. Chiriku a Asuma si mysleli, že jsou jediní, kteří přežili a většinu událostí z boje drželi v tajnosti.

Přes Asumovo a Chirikovo počáteční přesvědčení, Kazuma přežil. Jeho cíle se stále nezměnily, přestože všichni jeho spojenci byli mrtví. Strávil tedy několik dalších let tréninkem a vytvářením nového plánu. Do doby, kdy se cítil připravit svůj plán, se jeho vzhled změnil, že ho málem ani Asuma nepoznal. Měl dlouhou jizvu přes tvář a dá se předpokládat, že tuto jizvu získal, když mu Asuma zasadil "konečný úder". Později si změnil svoje jméno na Furido a potkal Fuen, Fuuku a Fuda a přesvědčil je, aby se k němu připojili v jeho záměru zbavit Zemi Ohně jednoho z "Králů".

Kazuma podnikl svůj první krok v blízkosti Chrámu Ohně, když přilákal Tým Kakashi s ukradenými těly Kitana, Tou'u, Seity a Naumy. Sora se tam také setkal po letech se svým otcem. Je zřejmé, že Kazuma měl větší zájem o to, jak Sora využil svou sílu, než jak vyrostl. Během jejich hádky si Kazuma utahoval ze Sory, aby ho donutil ukázat jeho skutečnou sílu. Nakonec Kazuma provedl na Sorovi odpečetění, což bylo příčinou toho, že se jeho démonická paže objevovala častěji.

Kazuma (Furido)Později, krátce před útokem na Listovou, se Kazuma setkal se Sorou a řekl mu, že Asuma byl ten kdo "zabil" jeho otce. Kazuma to vše řekl, aby získal Soru na svou stranu. Sora se připojil k jeho plánům na zničení "Krále", ale pak zjistil, že Kazuma chce zničit celou vesnici a všechny její občany zabít. Po Kazumově původnímu plánu, který nevyšel, se rozhodl spolehnout na uvolnění plné síly Sory, kterou byla démonická Chakra. Kazuma dobře vědel, že to Sora nezastaví a zničí vše kolem sebe.

Poté, co všichni Kazumovi spojenci zemřeli, Tým Asuma a Tým Kakashi dohnaly Kazumu, který se odhalil Asumovi. Pak prozradil, že kvůli němu je Sora démonický. Vysvětlil, že během útoku Kyuubiho na Listovou uvolnil Kyuubi nějákou svou Chakru. Kazuma tedy Chakru shromáždil a pak jí uzavřel do Sory, aby ho použil na později. Zatímco Naruto byl se Sorou, tak Asuma a Kazuma bojovali v lese. Asuma vyčítal Kazumovi, že použil svého syna jako nástroj a obětního beránka. Nakonec byl Kazuma zajat Saiem. Asuma se snažil vysvětlit Kazumovi, že se oba mýlili, protože ve skutečnosti chránili oba špatné krále. Kazuma to však odmítl, uvolnil se a chtěl zabít Asumu, nakonec byl však zabit svým bývalým spojencem. Kazuma cítil, že umírá a začal cítit strach o budoucnost Země Ohně. Asuma prohlásil, že se nic nestane a myslel to tak, že Země Ohně bude existovat, dokud bude existovat Listová. Pak Kazuma zemřel.

Zbraň a schopnosti

Kazumovou speciální zbrání byla mnišská hůl (锡杖, Shakujou), kterou lze rozdělit do tří částí s řetězem, může ničit skály a stromy velmi snadno. Zdá se také dost silná na zablokování Asumových nožů/boxerů. Kazuma také používal železné drápy, které dokazal naplnit větrnou Chakrou. Kazuma také ukázal působivé znalosti zapečetovacích technik, které ukázal, když s Fuen vytvořil obří bariéru a také zapečetěním démoní Chakry do Sory a uvolnění té Chakry dokud se nerozhodl. Také mohl oživit mrtvé pomocí určitého druhu oživovací techniky, která je kombinovatelná s Elementem země. Také se může zdát, že může spolu se zemí používat svojí maskovací techniku, kterou použil v lesním prostředí.

Techniky

Doton: Iwagakure no Jutsu (Živel země: Technika schování v kameni)
Gogyou Kaiin (Odpečeťovač pěti živlů)
Hien (Létající polykač)
Meisai Gakure no Jutsu (Zastírací maskování)
Neznámý druh oživovací techniky

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie