manga_preview
Boruto TBV 07

Shion

images.jpg

Shion (čteme Šion),
je knežka ze země Démonů, z filmu Naruto Shippuuden Movie 4. Tým 7, Hyuuga Neji, Haruno Sakura, Rock Lee a Uzumaki Naruto měli dělat této kněžce osobní stráž, a doprovodit ji do země Bažin.
Tam měla zapečetit zlého démona Mouryou. Kdyby totiž nebyl démon zapečetěn, mohlo by to znamenat konec světa. Mouryou byl už jednou zapečetěn matkou Shion, Miroku, na dvě části: tělo a duši. Ale jistý Yomi démona opět osvobodil. Mouryouova duše ale nemohla v lidském světě dlouho vydržet na svobodě, a tak ho Yomi "zavřel" do sebe tajným lékařským jutsu. Díky své dočasné schránce může Mouryou opět ovládat svojí kamennou armádu a také převzít svoje skutečné tělo, které je zapečetěno v zemi Bažin.
Shion je velice panovačná a drzá dívka, která na první pohled vypadá jako bezcitná. Jelikož je knežka, dokáže mít ve spaní vize a předpovídat ostatním jejich osud, který často není příliš povzbuzující (vlastně všech 100 jejich proroctví se vyplnilo a byly všechny stejné) : smrt (tu také předpověděla Narutovi). Proto všichni její strážci měli předpovězenou smrt, a proto se jí lidé báli nebo před ní dokonce utíkali, jenom aby se vyhli smrti.
Proto má takovou povahu. Při závěrečném "souboji" s Mouryouem se dozvěděla, že musí k zapečetění obětovat svůj život, jako to udělala její matka, která je nyní součástí Mouryoua. Na poslední chvíli jí ale zachrání Uzumaki Naruto a společně vytvoří Chou Chakra Rasengan a zničí démona jednou provždy.
Shion nosí speciální rolničku přišpendlenou na šatech , která jí chrání před nebezpečím a také obsahuje spoustu Chakry. Právě tato rolnička byl hlavní zdroj její síly a právě ona také pomohla Shion a Narutovi vytvořit Chou Chakra Rasengan.


Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie