manga_preview
Boruto TBV 07

Kin Tsuchi

Kin TsuchiKin Tsuchi (キンツチ) je jedna ze tří Zvučných Geninů, kteří vstoupili do Chuuninské zkoušky. Ona jediná ze svého týmu nemá žádnou fyzickou změnu. V boji využívá kombinaci zvonků, jehel a strun.

Životopis

Kin a její tým dostali rozkaz najít a zabít Uchihu Sasukeho. Kin byla chycena v Lese Smrti do techniky Výměny mysli, kterou na ni použila Yamanaka Ino a pak je zraněna vlastním týmovým partnerem Dosu. Bohužel, Orochimaru použil Zvučný tým jako oběti pro otestování Sasukeho síly poté, co dostal Prokletou pečet. Kin a její tým se dostali do kvalifikačních kol, ale prohrála v boji se Shikamaru.

Později, když Orochimaru použil své zakázané Jutsu Edo Tensei, tak potřeboval obět, která by se stala schránkou pro jednoho z mrtvých Hokagů a tak obětoval Kin a Zaku. Když byli Hokagové poraženi, tak jsou už pouze vidět mrtvoly Kin a Zaku.

Osobnost

U Kin a Dosu se neobjevila, jako u Zaka, jejich minulost. Narozdíl od Dosu se nikdy Kin nevyjádřila k tomu, jaké má pocity k Orochimaru.

Její nejvíce zapamatovatalné vystoupení je, když drží Sakuru za vlasy a říká jí, že by měla více trénovat. Způsobí tím to, že je Sakura nucena si své dlouhé vlasy odříznout a po zbytek příběhu je nosí kratší.

Překlad a význam jména

Kin znamená v Kanji Koto, což je hudební nástoj a také je to výraz pro "zlato" a pátek. Tsuchi znamená "Země" nebo je to také japonský název pro jednu ze tří ušních kostí, Kladívko.

Zajímavosti

Kin byla Geninem ve Skryté Zvučné vesnici. Narodila se 6. července a bylo jí 14 let. Její krevní skupina byla O. Měřila 150 cm a vážila 39 kg.

Techniky

Suzu no Oto (Zvuk zvonků)

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie