manga_preview
Boruto TBV 07

Shizune

250px-Shizune.png

Shizune je nadaný lékařský ninja, učila se u samotné Tsunade. V současné době pomáhá jako asistent právě Tsunade. S Tsunade opustila Listovou vesnici po tom, co zemřel Dan, její strýc. Jako lékařský ninja v Listové například léčila Hyuugu Nejiho. Její neobvyklejší technikou je Chikatsu Saisei no Jutsu (léčebná a regenerační technika).

Shizune je velmi dobrou přítelkyní Tsunade, jeden ze málo lidí, kterým může Tsunade s naprostou jistotou věřit. Na rozdíl od Tsunade je rozumná, praktická a zodpovědná. Má smysl pro detaily. Proto je to právě ona, kdo se nejvíc stresuje z hazardu, který Tsunade miluje. Shizune se stále stará o prasátko jménem Tonton.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběh!
Po tom, co se Tsunade stala Pátým Hokagem, Shizune automaticky získala práci jako její asistentka. I když někdy taky musí plnit mise, zvláště po invazi Písečné vesnice, když byl v Listové vesnici nedostatek ninjů.

Shizune se narodila 18. listopadu, je jí 28 let. Má černé vlasy a oči, měří 168 cm a váží 49,2 kg. Shizunina hodnost je Jounin.

Techniky

Shikomishindan (Připravená střela jehel)
Shōsen Jutsu (technika Mystické ruky)
Chikatsu Saisei no Jutsu (léčebná a regenerační technika)
Fukumikuchi Hari (Jehly ze skrytých úst)
Dokugiri (Jedovatá mlha)
Kage Bunshin no Jutsu (Stínové klonování)


Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie