manga_preview
Boruto TBV 07

Ebisu

Tokubetsu Jounin EbisuEbisu (エビス) je elitní Jouninský trenér, jak řekl Hatake Kakashi, ale také slouží jako osobní učitel Konohamaru, který je vnuk Třetího Hokage.

Životopis

Ebisu se poprvé objevuje jako trenér Konohamaru a nelíbí se mu skutečnost, že Konohamaru si udělal za idol Uzumaki Naruta, protože on sám vidí Naruta pouze jako schránku Kyuubiho. Jeho názor na Naruta se změní, když ho Naruto porazí svou Harémovou technikou, ale stále ho neuznává. Díky tomuto incidentu na něj Naruto ukazuje jako na "Skrytého zvrhlíka".

Později, Kakashi ho doporučuje jako trenéra Narutovi, který se účastní hlavních zápasů Chuuninské zkoušky. Když s Narutem začne trénovat, tak si konečně uvědomí, že Naruto není jen schránka Kyuubiho, ale vynikající Listový ninja a má velký vliv na Konohamaru. Nicméně, Ebisu nedokončí Narutův trénink, protože Jiraiya přivolá žábu, která svým jazykem udeří a Ebisu je v bezvědomí. Stalo se to, když se Ebisu snažil přerušit Jiraiyovo sledování žen v horkých lázní.

Později o 2,5 roku dostává na starost Geninský tým ve kterém jsou Konohamaru a jeho dva kamarádi Udon a Moegi. Ebisu již nosí jako Jounin standartní Listovou vestu, kterou dříve nenosil. Spolu se svým týmem se objevuje, když dokončí misi a jde si vyzvednout platbu. Pokusí se zastavit Konohamaru, který si stěžuje na nízkou hodnost misí a omlouvá se Tsunade za jeho chování.

Během filleru s Chrámem Ohně, Tým Ebisu dostává první misi stupně A, což je doprovod lidí na bezpečné místo a pak se už jen objevuje, když bojuje s Listovými ninji proti zombie-ninjům.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhPři útoku Peina na Listovou je Konohamaru svědek toho, jak jedno z Peinových těl zabíjí dva Listové ninji a Ebisu se s ním utká. Když je poražen, tak si promyslí všechno, co udělal Naruto pro vesnici a nechce prozradit jeho polohu Akatsuki. Když má být zabit, tak se objeví Konohamaru a utká se s Peinovým tělem. Ebisu potom v úžasu kouká, jak Konohamaru skvěle bojuje, ale o to více je překvapen, když Konohamaru použije Rasengan.

Osobnost

Ebisu se zpočátku domnívá, že pouze lidé s důležitým rodokmenem mohou dělat cokoli, ale když vidí, co Naruto udělal pro Listovou, tak se jeho pohled na lidi kolem změnil. I když je poněkud nervózní, tak ukázal zasvěcení do své vesnice a studentů. Ebisu se snaží být profesionál, ale občas se chová divně, což je vidět, jak zareaguje na Narutovu Sexy techniku. Proto ho Naruto popsal jako "Skrytého zvrhlíka".

Překlad jména a význam

Jméno Ebisu pochází od japonského boha Ebisu, který je obvykle zobrazen jako rybář, který přináší bohatství a prosperitu věřícím a dohlíží na zdraví malých dětí.

Osobní data

Ebisu byl Zvláštní Jounin ve Skryté Listové vesnici, ale když dostal na starost Konohamaru, Udona a Moegi, tak se stal už jen obyčejným Jouninem. Jeho ninja registrační číslo je 010777. Narodil se 8. března a je mu 32 let. Krevní skupinu má A. Měří 181,4 cm a váží 67,5 kg. Na Ninja akademii odmaturoval v 10 letech a Chuuninem se stal v 17 letech. Celkem splnil 98 D-misí, 284 C-misí, 115 B-misí a 1 A-misi. V japonském anime ho dabuje Nobuo Tobita.

Techniky

Kage Bunshin no Jutsu (Technika stínového klonu)
Katon: Goukakyu no Jutsu (Oheň: Technika velkolepého fireballu)


Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie