manga_preview
Boruto TBV 07

Kurama Yakumo

yakumo.jpg

Kurama Yakumo (鞍馬八雲) pochází z klanu Kurama, který se specializuje na iluze, proto se stala první studentkou Kurenai, která u ní objevila ohromný talent na genjutsu. Yakumino tělo ale bylo velmi slabé, a tak musela dívka s výcvikem přestat. Jedná se o fillerovou postavu, mohli jsme ji poprvé spatřit ve 203. dílu anime základní série Naruta. Je posledním členem kdysi silného klanu a jeho dědičkou.

Yakumo však neměla pouze talent, vlastnila i velmi vzácné kekkei genkai klanu Kurama, která se objevuje pouze jednou za několik generací a umožňuje jeho uživateli provádět bez pečetí a s malým množstvím chakry iluze tak dokonalé, že naprosto omámí lidskou mysl. Mysl si tak bude myslet, že vše, co vidí, je pravda (uvěří tedy i tomu, že některá jutsu nefungují, a pokud spadne do plamenů, spálí sám sebe). Bohužel se v jejím srdci zrodil démon Idou, který se příliš dlouho živil jejím podvědomím, dokud ho zcela nenahradil a nevyužil jejích schopností k zapálení domu vlastní rodiny (kde pak také skoro všichni uhořeli). Yakumo tak přišla o rodiče.
Yakumo a Yuuhi KurenaiDémona v Yakumo objevili v nemocnici a jelikož neexistovala možnost, jak ho vzhledem k nositeli bezpečně zničit, rozhodl se Sandaime Hokage zapečetit dívčiny schopnosti, aby už nemohla nikomu ublížit. O to se nakonec postarala právě Kurenai.

Během několika let však Yakumo přišla na to, jak pečeť obejít - kombinací kresby a jutsu, což chtěla využít k pomstě a ublížit Kurenai. Její plán se málem vydařil, kdyby si jej nakonec nerozmyslela a nepokusila se sama zabít, v čemž jí zabránil démon. Snažil se ji přesvědčit, že oni jsou ti zlí, čemuž už nevěřila a zabila ho.

Zajímavosti

Její jméno znamená osm mraků.
Zrůda Idou zřejmě odkazuje na Id dle Freuda, část nevědomí založenou na uspokojování slastí.

Na článku pracovali: 
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie