manga_preview
Boruto TBV 07

Kankurou

Kankurou v detailkuKankurou (カンクロウ) je syn Čtvrtého Kazekageho a mladší bratr Temari a starší bratr Gaary. Na Ninja akademii vystudoval ve 12 letech a stal se Geninem spolu se svými sourozenci. Je známe, že nosí Kabuki make-up, který používají divadelní herci a mění svůj vzhled v průběhu let. Na začátku seriálu také nosí na zádech podivnou zamotanou věc a až později je odhaleno, že je to jeho loutka Karasu. V určitý okamžik v mládí se stal součástí loutkářské skupiny v Písečné vesnici. Díky tomu zdědil loutky, které vyrobil legendární loutkář Sasori. V minulosti byl svědkem toho, jak se Gaara přeměnil do Shukaku, což ho šokovalo a zhnusilo se mu to.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhVesničtí vůdci Skryté Písečné viděli, jak je jejich vesnice ignorována a špatně se s ní zachází v Zemi Větru, proto chtěli úkazat Feudálnímu pánovi svojí sílu. Z tohoto důvodu Písečná naplánovala invazi do Listové s jejich spojenci Skrytou Zvučnou vesnicí. Písečná nevěděla, že je pouze Zvučná využívá pro své vlastní cíle a to znamenalo jejich konec. Orochimaru zabil Kankurova otce a pak se vydával za něj.

KankuroSpoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhV plánu byl na prvním místě Gaara, který měl být použit při invazi a proto on a jeho sourozenci vstoupili do Chuuninské zkoušky, jak jim nařídil jejich mist Baki. Když dorazili do Listové, tak se setkali s jinými Listovými ninji a ti se jich zeptali, co dělají v jejich vesnici. Kankurou byl naštvaný na Konohamaru, který do něj vrazil a hrozil mu, že mu ublíží. Přijde však Sasuke a Gaara a Kankurou odejde. Pak on a jeho sourozenci odejdou na první test Chuuninské zkoušky. Snadno projdou prvním testem. Kankurou totiž využije svojí loutku Karasu, aby imitovala jednoho z hlídačů. Přestože Kankurou cítil, že je jeho plán vynikající, tak zkoušející Morino Ibiki to prohlédl, ale Kankurou přesto nebyl diskvalifikován pro podvod.
Vzhledem k tomu, že s ním byl Gaara, tak udělal i druhý test. Když v druhém testu hledali svitky, tak Gaara ukázal svojí moc a zabil Deštné ninji, kteří je napadli. Když Gaarova krvežíznivost začala být větší a větší, tak Kankurou a Temari chtěli už odejít, ale Gaarovi to stále nestačilo a chtěl dále zabíjet. Nakonec se Gaara uklidnil a dokončili druhý test v rekordním čase. Jeho tým se pak přesunul na předběžné zápasy pro třetí test.

KankurouSpoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhV kvalifikačních kolech byl Kankurův soupeř Tsurugi Misumi. Misumi rychle přešel do útoku a využil své tělo, aby obmotal Kankura a držel ho na místě. Misumi pak začal svírat silně Kankura a zlomil mu vaz. Ale zjistilo se, že Kankurou žije, protože využil svojí loutku, která se vydávala za něj a on byl skrytý na jejích zádech v obvazech. Karasu rychle obmotal Misumiho a začal ho silně mačkat. Taková síla byla na Misumiho příliš a on omdlel. To zajistilo Kankurovi vstup do třetího testu Chuuninské zkoušky.
Ve třetím testu byl Kankurův soupeř Aburame Shino. Vzhledem k tomu, že měla brzo začít invaze a navíc by ještě prozradil tajné zbraně Karasu, se Kankurou vzdal a Shino vyhrál kontumačně.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhKdyž byla konečně zahájena invaze, tak Kankurou a Temari odnesli Gaaru mimo Listovou, aby se mohl transformovat do Shukaku. Shino je sledoval, aby dohnal Kankura. Shino, Sasuke, který sledoval Gaaru a Kankurou se setkali ve stejnou dobu. Shino řekl Sasukemu, aby i nadále sledoval Gaaru a že on zvládne Kankura, protože s ním měl stejnak bojovat ve třetím testu.

Kankurou a KarasuSpoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhKankurou a Shino tedy začali boj. Kankurou uvolnil skryté zbraně Karasu, včetně oddělitelných končetin s břity a otravný plyn. Shino byl schopen využít Kankurova Chakrová vlákna a najít tak skrytého Kankura, protože využíval svoje brouky. Přestože Kankurou prohrál, tak Shino byl otráven plynem z Karasu.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhMezitím jinde bojoval jeho bratr Gaara s Uzumakim Narutem. Temari později byla schopna najít Kankura a Gaaru. Kankurou a Temari potom s Gaarou uprchli a byli překvapeni, když se jim Gaara omluvil za svoje chování. Bez Gaary Orochimarova invaze selhala a Písečná ustoupila. V následujících týdnech přistoupila Písečná na podmínky Listové a opět se stali jejich spojenci. Díky spojenectví pomáhala Písečná při odchodu Uchihy Sasukeho, který se vydal hledat Orochimaru, aby získal moc.

KarasuSpoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhTsunade vyslala Geninský tým v čele se Shikamaru, aby přivedli Sasukeho a také požádala Písečnou o pomoc. Když se Listoví Genini dostali do problému se Zvučnou Čtyřkou, tak Kankurou a jeho sourozenci dorazili a Kankurou si vybral, že půjde na pomoc Kibovi a Akamaru, kteří bojovali proti Sakonovi a Ukonovi. Kiba varoval Kankura před jejich schopností vstoupit do těl druhých, ale Sakon popadl Kankura za tvář a Kankurova tvář se začala drolit. Byla to totiž jeho nová loutka Kuroari, která sloužila k obraně. Kankurou pak využil i Karasu a zatlačil oba bratry do Kuroari a pak je pomocí otrávených nožů oba zabil.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhZatímco Listoví ninjové byli zachráněni před smrtí, tak se jim nepodařilo přivést Sasukeho. Píseční sourozenci se vrátili do Listové se zraněnými ninji z Listové a Kankurou si tam na chvíli vzal volno a potuloval se po vesnici. Později ve filleru, dostává Kiba šanci splatit Kankurovi a Písečné svůj dluh, když mu přichází na pomoc ohledně záležitosti únosu Gaarovy studentky. Během stejného časového období ve druhém anime filmu, je zahájena invaze do Země Větru podél jižního pobřeží. Invazi vede muž jménem Haido. Kankurou a Gaara odejdou do boje proti vetřelcům a s pomocí Shikamaru, Naruta a Sakury je porazí.

Kankurou a jeho loutkySpoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhV následujících letech složí Kankurou Chuuninskou zkoušku a stává se Chuuninem a pokračuje dále a stane se Jouninem. Během této doby také mluví s Gaarou o jeho plánech do budoucna. Je překvapen tím jak se Gaara změnil. Pochopí, že vše je to díky Narutovi, který zažil stejnou bolest jako Gaara. Kankurou také doplní svůj arzenál další loutkou, Sanshouou, velkým salamandrem. Díky tomu, že má více loutek je pak vyvolává ze svitků a nenosí je už na zádech. Když do Písečné vtrhnou Akatsuki a zajmou Gaaru, tak se je Kankurou vydá sledovat. Jedním z útočníků je Sasori, legendární mistr loutek. Bohužel Sasori je mnohem zkušenější než Kankurou a porazí ho a zničí jeho loutky. Navíc Kankura otraví, ale Kankurou se nevzdá a použije ruku z Karasu a odtrhne kus Sasoriho roušky, která je později využita pro sledování.

Kankuro bez MAKE-UPuSpoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhKankurou je vzat do nemocnice a jeho stav je strašný. Naštěstí Haruno Sakura odstraní většinu jedu a vyrobí protilátku. Kankurou a Temari pak zůstávají hlídat vesnici, když Naruto a jeho tým začne sledovat Gaarovy únosce. Když se dostatečně uzdraví, tak on a Temari a další Píseční ninjové vyrážejí Gaarovi napomoc. Dorazí včas, aby mohli vidět jak Chiyo přivede zpět k životu Gaaru. Je velice rád a děkuje Narutovi za záchranu svého bratra. Později dává sbohem, když Listoví ninjové opouštějí Písečnou.

Překlad a význam jména

"Kankurou" je jméno slavného ninji, který je často zobrazován s vránou (Karasu) jako svým mazlíčkem. "Kankurou" je také jméno mnoha slavných herců Kabuki (tradiční japonské divadlo), kteří mají pomalované tváře a podivný styl mluvy.

Zajímavosti

Kankurou se narodil 15. května a je mu 18 let. Jeho krevní skupina je B. Měří 175 cm a váží 61,2 kg. Jeho ninja registrační číslo je 51-002. Na Ninja akademii odmaturoval ve 12 letech a Chuuninem se stal v 16 letech. Kankurovo oblíbené jídlo jsou hamburgery a nejmíň oblíbený je špenát. Jeho koníček je vylepšování jeho loutek. Splnil 9 C-misí, 10 B-misí, 23 A-misí a 1 S-misi. V originálním japonsky mluvené verzi Kankurou často končí jeho věty koncovkou“jan”, じゃん.

Techniky

Kugutsu no Jutsu (Ovládání loutek)
Kurohigi Kiki Ippatsu (Tajná černá technika: Jeden výstřel stroje)
Kurohigi Kiki Nihatsu (Tajná černá technika: Dva výstřely stroje)

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie