manga_preview
Boruto TBV 07

Sarutobi Asuma

asuma.jpeg

Sarutobi Asuma je jounin ze Skryté Listové vesnice. Velí týmu 10, ve kterém je Nara Shikamaru, Akimichi Chouji a Yamanaka Ino. Patří do klanu Sarutobi, jeho otcem byl Třetí Hokage a matkou Sarutobi Biwako, Asuma je také Konohamarovým strýcem, proto musel mít nějakého sourozence.
Asuma má rád polehávání a odpočívání a neustále kouří cigaretu, ale také se dobře stará o své studenty, o které se často i strachuje. Říká, že se jeho tým skládá ze „žrouta“, „uřvané pusy“ a „flákače“. Svůj tým proto také považuje za jeden z nejlínějších ze všech v celé historii Listové.

Mladej AsumaSpoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhAsuma se narodil do klanu Sarutobi. Ve věku devíti let absolvoval Ninja Akademii a ve dvanácti složil Chuuninskou zkoušku. Asuma byl dříve také jedním z Dvanácti Strážných Ninjů, kteří chránili Feudálního pána Země Ohně. Asuma odešel z Listové hledat svou vlastní cestu, ale později se vrátil. Stále nosí svou šerpu se znakem ohně, která se nosila v jeho dřívější elitní skupině. Asume se nakonec stal Jouninem a byl přidělen k Týmu 10, ve kterém jsou Nara Shikamaru, Yamanaka Ino a Akimichi Chouji.

sexy parSpoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhAsuma měl v minulosti neshody se svým otcem, ale vždy stál při něm. Asuma se zdá být většinou klidný, vyrovnaný a většinou je spatřen s cigaretou, protože je velký kuřák. Když jde Asuma do bitvy, tak využívá svoje upravené nože/boxery a posiluje je svým Větrným elementem. Také se často snaží zajímat o své geniny v jeho týmu a jejich koníčky. Říká Choujimu, aby více trénoval a se Shikamarem často hrával Shougi. Svůj volný čas také často strávil s Yuuhi Kurenai, což napovídalo romantickému spojení.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhAsuma také věřil svým geninům natolik, že je nechal vstoupit do Chuuninské Zkoušky. V Chuuninské Zkoušce kvalifikačních kol byl se svým týmem a čekal, jestli uspějí. Když Hyuuga Neji zaútočil na zesláblou Hinatu, tak někteří Listoví Jounini vstoupili do boje a Nejiho zastavili, ale jediný Asuma vše sledoval a nezasáhl. Potom byl svědkem, jak Ino a Chouji své zápasy prohráli, zatímco Shikamaru vyhrál. Během třetího testu seděl s Kurenai na tribuně a vysvětloval, že Shikamaru je génius, který se nesnaží, ale byl překvapen, když Shikamaru svůj zápas vzdal.
Asuma silaakKdyž byla zahájena invaze do Listové Písečnou a Zvučnou, tak zrušil Genjutsu útok. Když Shikamaru, Naruto a Sakura šli za Sasukem, tak je Asuma sledoval. Zvuční ninjové pronásledovali pomocnou trojku a chtěli je zabít. Během této honby se Shikamaru rozhodl, že se obětuje a Zvučné pronásledovatele zdrží a když byl připraven přijmout svůj osud, tak mu přišel Asuma na pomoc. Rychle Zvučné ninji porazil a řekl Shikamarovi, že odvedl skvělou práci. Krátce po skončení invaze truchlil Asuma nad smrtí svého otce, Třetího Hokage.

Asuma s čepelBOXERSpoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhAsuma později pomáhá Kakashimu s Kurenai proti Uchihovi Itachimu a Hoshigaki Kisamemu, kteří přišli do Listové najít Naruta. Asuma stojí sám proti Kisamemu a s využitím svých nožů/boxerů se mu podaří Kisameho zranit na jeho tváři. Kisame však ukáže svůj vlastní trik a zraňuje Asumovo rameno pomocí svého meče Samehady. Když chce Itachi zabít Kurenai, tak jí Asuma rychle přispěchá na pomoc. Potom dorazí Kakashi a později Gai, a tak Itachi a Kisame utíkají.
V následujících letech je hrdý na Ino, Choujiho a Shikamaru, protože se stali Chuuniny a dá jim náušnice jako dárek. Pak jim popřeje k tomu, aby také jednou vedli své vlastní týmy. Během této doby také Asuma začal hodnotit své místo v Listové a nakonec dochází k závěru, že byl pouze obětní pěšák podobně jako v Shougi. Vysvětlil své myšlenky Shikamarovi a říká mu, že on sám byl obětní pěšák a Shikamaru král. Zeptal se Shikamara, jestli ví, kdo je to "Král", ale Shikamaru neměl odpověd, a tak mu Asuma řekl, že se to dozví průběhem času.

Asuma ShippuudenSpoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhKdyž se Naruto vrátil ze svého tréninku s Jiraiyou, tak přišel hledat pomoc od Asumy, aby mu pomohl vysvětlit podstatu Větrného elementu. Asuma mu tedy vysvětlí podstatu své vlastní techniky a dá Narutovi radu, jak začít s Větrným elementem. Díky této pomoci je Naruto schopný dokončit svou vlastní Větrnou techniku.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhKdyž se Akatsuki dostali do Země Ohně, tak Tsunade vysílá malé týmy, které je mají zastavit. Jeden takový tým byl složený z Asumy, Shikamaru, Kotetsu a Izuma. Asume se rychle zastaví u Kurenai v jejím bytě a pak se vydává se svým týmem do Chrámu Ohně, který Akatsuki napadli. Tam se dozvěděli, že zabili Chirika, mnicha, který také býval také Strážný Ninja, a tak je Listový tým pronásleduje až ke stanici lovců odměn a tam se setkávají s Hidanem a Kakuzem. Rychle zaútočí, ale Hidan nemůže být zabit.ASUMA a CHIRIKU

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhU Hidana se dozvídáme že uctívá náboženství zvané Jashin, které mu dovoluje přenášet svoji vlastní bolest na druhé, ale pouze když má krev svého protivníka. Bohužel Asuma bojoval s Hidanem a Hidan některou jeho krev získal. Zbytek Asumova týmu se snažil Hidana zastavit, ale přesto nezabránili Hidanovi, když si způsobil smrtelné zranění, které se přeneslo na Asumu. Nakonec přišla posila a Akatsuki se dali na útěk. Ino se pokusila využít lekéřské techniky, ale rána byla smrtelná. Asuma přijal svůj osud a požádal své bývalé Geniny, aby vyslyšeli jeho poslední slova.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhAsuma prohlásil, že konečně pochopil, proč se Třetí obětoval. Asuma řekl Ino, aby dávala pozor na Shikamara a Choujiho a aby neprohrála se Sakurou v Ninjutsu nebo lásce. Choujimu řekl, ať vždy věří sám v sebe a pokusí se zhubnout. Nakonec řekl Shikamarovi, že má šanci stát se Hokagem. Pak pošeptal Shikamarovi do ucha, kdo je "Král" a Shikamaru je překvapen. Potom si zapálí svou poslední cigaretu a říká svým studentům, aby nikdy nezapomněli, že byli Tým 10. Potom zemře. Shikamaru si potom bere od Asumy cigaretu a začne ji kouřit na jeho počest.
Asuma a HIdan
Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhTým 10 se vrací do Listové s Asumovým tělem. Shikamaru řekne Kurenai špatné zprávy a ta se z toho rozpláče a je zdrcená touto zprávou. Asuma je položen do hrobu se ctí a Konohamaru truchlí nad smrtí svého strýce. Shikamaru se začne zaměřovat na pomstu a chce dát nějáký smysl Asumově smrti. Tvrdě trénuje a naučí se jak používat svůj stín s Asumovými noži/boxery a zjišťuje, jak pracuje Hidanova technika. Shikamaru pak kouří Asumovy cigarety a používá jeho zapalovač, dokud nebude jeho pomsta splněna. Brzy je Tým 10 připraven dokončit svou pomstu. S pomocí Kakashiho přepadne Tým 10 Hidana a Kakuza. Shikamaru oddělí Hidana od ostatních a využívá svoje poznatky a zajišťuje, že nebude sdílet stejný osud jako Asuma.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhShikamaru nakonec dostane Hidana do pasti a pokryje celé jeho tělo výbušnými lístky. Dozvídáme se, že "Král" jsou všechny budoucí děti Listové, které jsou základem celé Listové. Pak Shikamaru prohlásí, že si Hidan vykopal svůj vlastní hrob, když zabil jeho učitele. Pak zahodil zapálenou cigaretu, která zasáhla výbušné lístky a výbuch roztrhal Hidana na kousky. Shikamaru se vrací do Listové a hovoří s Kurenai a říká, že Asuma tu vždy pro ni bude. Těhotná Kurenai mu poděkuje a poprvé odhaluje svůj snubní prsten. Kurenai ztratila manžela, ale Shikamaru ji ujišťuje, že se o její dítě postará.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhAsumaS Asumou se znovu setkáváme v Čtvrté válce shinobi, kdy je Kabutem vyvolán skrze nečistou techniku Edo Tensei. Asuma je donucen bojovat proti vlastním žákům a Listové, což se především Choujimu velice příčí a má problém na svého učitele zaútočit. Asuma mu však říká, že je to v pořádku a celý jeho bývalý tým ho nakonec dokáže zajmout a zapečetit.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhKurenai nakonec porodila Asumovi dceru jménem Mirai.

Zajímavosti

Kurenai and Sarutobi
První vystoupení (Anime): Epizoda 3
První vystoupení (Manga): Kapitola 35
Registrační ID: 010829
Hodnost: Jounin
Mise : 111 D-misí, 193 C-misí, 217 B-misí, 178 A-misí, 20 S-misí.
Narozeniny: 18. Října
Věk: 30 (Zemřel)
Výška: 190,8 cm
Váha: 81,6 kg
Pohlaví: Muž
Krevní skupina: O
Vesnice: Skrytá Listová
Tým: Tým 10, Dvanáct Strážných Ninjů
Rodina: Třetí Hokage (otec), Sarutobi Biwako (matka), Konohamaru (synovec), Yuuhi Kurenai (manželka) a Mirai (dcera).

Význam jména

Sarutobi znamená "Létající, skákající opice" a Asuma je pouze normální jméno.

Jutsu (nindža techniky): 
Techniky: 

Chakura Tou: Maichimonji
Fuuton: Fuujin no Jutsu

Na článku pracovali: 
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie