manga_preview
Boruto TBV 07

Yuuhi Kurenai

250px-Kurenai.jpg

Yuuhi Kurenai je vedoucí [postavy/tym-8] týmu 8, ve kterém je Inuzuka Kiba, Aburame Shino a Hyuuga Hinata. Ví se toho o ní relativně málo. Jedině, že se teprve nedávno stala Jouninem. Zdá se, že Kurenai má milostný vztah s jejím kolegou Jouninen Sarutobi Asumou. Tráví spolu hodně času a jsou velice šťastni, když jsou spolu. Kurenai se o své studenty hodně stará a vyvinula se k nim velmi silnou vazbu. Vypadá to, že nejvíc si oblíbila Hinatu.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhPři kvalifikaci na Chuuninskou zkoušku, když viděla, že Hinata je při boji se svým bratrancem Nejim v nebezpečí smrti, okamžitě zastavila boj. Kurenai zná bolest z toho, když jsou na člověka kladeny velké požadavky a povinnosti, a proto také navštívila Hinatina otce (Hyuuga Hiashi) a požádala ho, zda souhlasí s tím, že Hinata bude v různých misích, kde ji hrozí smrt. Kurenai si je také vědoma vlivu Naruta na ostatní studenty, ale nic proti tomu nemá, z čehož vyplývá, že má Naruta celkem v oblibě. Během její krátké bitvy s Uchihou Itachim a Hoshigaki Kisamem využila proti Itachimu svou nejsilnější techniku - Magen: Jubaku Satsu (démonická iluze: smrt stromovým přivázáním). Nicméně Itachi ji velmi snadno odvrátil pomocí Sharinganu. Existuje hodně teorií, že Kurenai je nějak příbuzná s vůdci Akatsuki, protože jejich očí jsou podobné – bohužel ale nejsou žádné barevné obrázky vůdce Akatsuki, a tak je toto jen domněnka.

Kurenai má oči podobné Sharinganu, ale chybí jí tomoe. Podle oficiálního Databooku má ráda souju, vodku, osolenou chobotnici a pití vína v noci nebo večer. Nemá ráda dorty. Také se uvádí, že ukončila akademii ve věku 9 let a absolvovala Chuuninskou zkoušku ve věku 13 let. Kurenai absolvovala akademii, když jí byla 9, protože v tu dobu byla zrovna válka a vesnice potřebovala rychleji získat nové ninji.

Kurenai se narodila 11. června, na začátku seriálu jí bylo 27 let. Má červené oči a černé vlasy, měří 169,1 cm a váží 54,4 kg. Je jouninem v Listové.

Překlad jména

Yuuhi znamená „večerní slunce“ a Kurenai znamená „rudá“.

Techniky

Expert v Genjutsu
Magen: Jubaku Satsu (démonická iluze: smrt stromovým přivázáním)

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie