manga_preview
Boruto TBV 07

Tobitake Tonbo

250px-TonboTobitake.jpg

Tobitake Tonbo (飛竹トンボ) je chuunin ze Skryté Listové, a pracuje ve Zpravodajském oddělení v Informační službě v Listové. Poprvé se objevil v 40. kapitole mangy a 3. díle anime. Co se týče schopností, Tonbo si poměrně věří a na první pohled působí sebevědomě a klidně, ale dokáže se také rozvášnit.
Účastnil se písemné části chuuninské zkoušky jako dozorčí, dával pozor, aby nikdo neopisoval. Právě on přirazil ke zdi stěžujícího si Komazu.

Tonbo, 24. díl anime:
„Poslouchej, my jsme elita mezi chuuniny, vybraní speciálně k dohlížení na této zkoušce. Nepřehlédli jsme nic, co jsi udělal. Dalo by se říct, že moje síla je důkazem.“

Ve filleru anime doprovázel Mozuka, Iwashiho, Shikamara a Shizune, kteří chtěli vymanit Nano zemi z vlivu Ďábelských ninjů. A v dalším filleru, tentokráte o hrozbě zničení Listové, ho spolu s dalšími shinobi poslali odvrátit potenciální útok na vesnici.

Tonbo se objevil během Peinova útoku na Listovou, on, Hijiri Shimon a Dokuraku Mawashi pomáhali Inoichimu při prohledávání Yuudachiho mysli (Yuudachi byl zajatý genina z Deštné).Tonbo obdivoval, jak rychle dokáže Inoichi číst v cizí mysli, přičemž mu Mozuku trochu vyčinil, že se nesoustředí. Shinobi pomáhali zaměstnat Peinovu Zvířecí sféru, která dokázala přivolávat nestvůrná zvířata, aby získali pro Inoichiho čas.

Zajímavosti

Tonbo (蜻蛉) paradoxně znamená vážka, která má zorné pole 360°, zatímco Tonbo má celou hlavu ovázanou obvazy a nikdy jsme nezahlédli jeho oči. Rád jí yakitori a grilované onigiri.
V japonštině ho dabuje Shouto Kashii.
Tonbo se narodil 4. dubna, měří 167 cm a váží 55 kg. Na začátku příběhu mu bylo 27 let, v Shippuudenu 31 let. Jeho krevní skupina je A, registrační číslo 010997.

Jutsu (nindža techniky): 
Na článku pracovali: 

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie