manga_preview
Boruto TBV 07

Fuujin a Raijin

Fuujin Legendární hloupí bratři, také známí jako Fuujin a Raijin, jsou dva kriminální ninjové. Velmi silní, ale stejně tak hloupí (z toho důvodu Hloupí bratři). Jediné, na co myslí, je jídlo, a to je také to jediné, co je motivuje. Při jedné misi povraždili členy svého týmu jenom kvůli tomu, aby se najedli. Během tohoto incidentu byli oba dva zatčeni a uvězněni. Ve skutečnosti by je vězení vůbec nezastavilo, což zjistíme během prvního dílu, kde se poprvé objeví, ale dokud je dozorci zásobují jídlem, jsou jako beránci.

Raijin Způsobili nemalé potíže Narutovi, když stíhal uprchlého Mizukiho (Mizuki jim slíbil, že pokud mu pomohou, Orochimaru jim bude poskytovat hromady dobrého jídla každý den). Nakonec je ale zastavila Tsunade (zjistíme, že ona je jediná osoba, které se ti dva bojí), která je přesvědčí, že jim Mizuki lhal, a pokud se okamžitě nevrátí do vězení, nedostanou najíst.

Fuujin (Větrný bůh) je starší z obou bratrů a o trošku inteligentnější než
jeho sourozenec, ačkoliv o moc opravdu ne. Jako takový většinou rozhoduje kam
půjdou.

Raijin (Hromový bůh) je mladší a také hloupější, ale jen mírně. Jakmile má cokoliv udělat, ptá se na postup svého bratra a provede vše, co mu řekne.

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie