manga_preview
Boruto TBV 07

Shiranui Genma

250px-Genma.jpg

Shiranui Genma je speciální jounin Skryté Listové. Stal se rozhodčím v druhém kole Chuuninské zkoušky poté, co jeho dobrý přítel Gekkou Hayate zemřel rukou Bakiho z Písečné vesnice.

Je to velice zajimavá postava, i když se o něm ví velice málo. Nosí svou ochranou čelenku (která je spíš šátkem) vždy obráceně a pokáždé má v ústech senbonovou špejli. Senbony jsou dlouhé kovové šplejle, které se užívají k lékařským účelům (např. k akupunktuře). Většina ninjů je však používájí jako vrhací zbraňe, což je ovšem velice obtížné, protože smrtící účinky mouhou mít jen tehdy, když přesně zasáhnete nějaké kritické body na těle. Senbony byli oblíbenou zbraní Hakua.

Genma působí vždy velice klidně a zkušeně. Je zřejmé, že to je velice schopný shinobi a pro svou vesnici by položil i život. Dokázal to tím, když poslal Sasukeho, aby pronásledoval Gaaru se slovy "Jestli jsi skutečný shinobi z Listové, snaž se být užitečný" a sám pak bojoval po boku ostatních listových jouninů proti ninjům ze Zvučné a Písečné. Byl jeden z těch, co našli Třetího Hokageho mrtvého, když se obětoval, aby zachránil vesnici. Když Sasuke odešel s Orochimarovými nejlepšími ninji známými jako "Pětka ze Zvučné", byl to právě Genma, kdo byl společně s ostatními jouniny (tj. Shizune, Raido a Iwashi vyslán, aby zkontrolovali západní část lesa. Genma nakonec ninji ze Zvučné našel a společně s Raidouem se s nimi utkal. Oba zkušení ninjové byli však poraženi a v těžkém zdravotním stavu je pak našla Shizune s Iwashim. Díky rychlému lékařskému jutsu Genma s Raidouem přežili a na nemocničním lůžku později řekli Tsunade, že ještě tak silné protivníky nikdy neviděli. Genma ještě dodal, že to byli velice zvláštní shinobi techniky, mnohem silnější než ty normální. Když se Genma zotavil stal se speciálním jouninem, dohlížející na Pátou, to jest na Tsunade. Od Utatane Koharu, členky rady starších v Listové, dostal rozkaz, aby dal vědět všem důležitým osobám v Ohnivé zemi, že brzy bude jmenován pátý Hokage.

Zajimavosti

VĚK: 29
NAROZEN: 17. Července
BARVA VLASŮ: Hnědá
VÁHA: 71 kg
VÝŠKA: 181 cm
KREVNÍ SKUPINA: A

Splněné mise

S - 2, A - 74, B - 454, C - 220, D - 165.


Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie