manga_preview
Boruto TBV 07

Sasori

250px-Sasori.png

Sasori (サソリ), jehož jméno znamená škorpión, byl bývalý vysoce postavený ninja ve Skryté Písečné vesnici ze které před 20 lety utekl. Byl mistr loutek, který vytvořil i loutky, které používá Kankurou. Jedním z jeho podřízených byl Písečný ninja jménem Yuura. Když Sasori uprchl z Písečné, aby se připojil k Akatsuki, tak umístil pečetní Jutsu na svého podřízeného Yuuru, což Yuurovi způsobilo to, že shromaždoval informace a sloužil nevědomky jako špión. Až přijde čas, Yuura bude aktivován. Stejné Jutsu umístil Sasori i na mladého Yakushiho Kabuta, který měl za úkol shromaždovat informace o Sasoriho bývalém partnerovi Orochimaru a jeho technice Fuushi Tensei, díky které se Orochimaru přesouval z jiného těla do dalšího. Orochimaru však odstranil Kabutovi pečetní Jutsu a Kabuto se rozhodl dobrovolně přidat k Orochimaru.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhPo několika letech přišel Sasori a jeho parnter Deidara do Skryté Písečné zajmout Jednoocasého démona Shukaku. Mimo Skrytou Písečnou aktivoval Sasori Yuuru. Yuura pak zneškodnil obranu Písečné, což umožnuje, aby Deidara vnikl do vesnice a zaútočil na Gaaru ve kterém byl Shukaku. Po Gaarově zajetí, Kankurou pronásleduje únosce a setká se s Sasorim. Kankurou se snaží zastavit Deidaru, jenže nakonec bojuje se Sasorim. Kankurou je loutkář, ale přesto skončí poražený a otrávený jedem. V bitvě ukáže Sasori ocas a jiné části těla loutky, ve které je uzavřený.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhSasori a Deidara se vrátí do jeskyně Akatsuki a podílejí se na vyjmutí Shukaku z Gaary. Naruto a jeho společníci přijdou na pomoc, ale nestihnou to. Sasori bojuje proti babičce Chiyo a Sakuře. Chiyo a Sakuře se podaří zničit Sasoriho současnou formu, loutku Hiruko.

sasori2Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhSasori pak prozradí, že zabíjel svoje protivníky a dělal z nich loutky. Tento proces provedl již 298krát a s Chiyo a Sakurou by to bylo 300krát. Když zničily Hiruko, tak Sasori odhalil svůj trumf, loutku muže, který za záhadných okolností zmizel ze Skryté Písečné, tím mužem je Třetí Kazekage. Další překvapení pro dvě kunoichi bylo Sasoriho skutečné tělo. Sasori vůbec nebyl poznamenán časem a stářím a ukázel se ve své podobě jako před 20 lety.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhSasori používal schopnosti Třetího proti dvěma kunoichi. Jeho schopnost měnit lidi do "Hitokugutsu" (doslova lidské loutky) mu umožnila, aby využíval schopnosti lidí i když z nich jsou loutky. Chiyo tedy přivolá Sasoriho rodiče, kteří nejsou skuteční, ale pouze loutky. Sasori zase využívá železný písek Třetího a tvoří z něj zbraně. Železný písek je ale otrávený. Chiyo a Sakura se snaží, aby nebyly zraněny a tím otráveny, ale Sakura je zraněná a je nucena použít jeden ze dvou protijedů. Pak se Sakuře podaří zničit loutku Třetího. Sasori tedy odstraní svůj plášt a ukáže své vlastní schopnosti.

Sasori final formSpoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhSasori odhalí, že sám sebe předělal na loutku a zabudoval do sebe smtelné zbraně. Boj tedy pokračoval a Chiyo přivolala svých deset loutek a Sasori sto loutek. Obrovská bitva loutek začala a podařilo se zachytit Sasoriho tělo. Jenže Sasori měl na své hrudi schránku ve které bylo jeho srdce a tak mohl žít i když z něj byla loutka. Jedna z jeho loutek měla v sobě jeho srdce, které se v průběhu jeho polapení přesunulo do ní. Se zbraní v ruce zaútočil Sasori na Chiyo, ale Sakura se vrhla do rány a Sasori jí probodl. Pomocí zbývajích sil Chiyo tajně použila loutky Sasoriho rodičů, které probodly Sasoriho schránku se srdcem a zasadili mu tím smrtelnou ránu.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhUmírající Sasori řekl dvěma kunoichi, že tím, že byl loutka se zbavil emocí a unikl smrti, protože vše lidské bylo v jeho schránce se srdcem. Poté se rozhodl nabídnout infromace za to, že ho Chiyo a Sakura porazily. Pověděl jim, že má špióna ve skupině Orochimaru. Za deset dní na mostě v Zemi Trávy se s ním měl sejít. Pak Sasori padl mrtvý na zem i s loutakmi svých rodičů a bylo to jeho poslední obětí od nich.

SasoriSpoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhListová využila Sasoriho informací a čtyřčlenný tým cestoval do Země Trávy. Když dorazili na most, tak se Listový ninja Yamato přeměnil a vydával se za Sasoriho v jeho loutce Hiruko. Listoví ninjové byli šokování, když zjistili, že Sasoriho špión je Kabuto. Kabuto se pak pokusil Sasoriho/Yamata zabít a odhalil svou věrnost k Orochimaru.

Překlad a význam jména

Sasori znamená "škorpión".

Zajímavosti

Sasori se narodil 8. listopadu a bylo mu 35 let. Jeho krevní skupina byla AB. Jeho ninja registrační číslo bylo: 33-001. Měřil 164,1 cm a vážil 47,3 kg. Na Ninja akademii odmaturoval v 7 letech a Chuuninem se stal v 8 letech. Byl Jouninem v Písečné vesnici a také členem Akatsuki. Byl také mistrem loutek a byl známý jako "Akasuna no Sasori" (赤砂のサソリ) (Sasori z Červených Písků). Prsten Akatsuki nosil na levém palci a nápis na něm znamenal "koule". Splnil 5 D-misí, 12 C-misí, 16 B-misí, 29 A-misí a 10 S-misí.

Techniky

Akahigi • Hyakki no Souen
Satetsu Kaihou
Satetsu Kesshuu
Satetsu Shigure
Senju Soubu
Sennou Sousa Jutsu
Suna Bunshin no Jutsu

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie