manga_preview
Boruto TBV 07

Novinky

mise
Zahrajme si potřetí společně oblíbenou stolní hru, tématicky upravenou v duchu Naruta.

Na posledním srazu jsme dohnali jisté lidi málem k infarktu smíchem a byla jsem požádána o vypsání dalšího kola i na Konoze. Tak se pojďme pobavit v kolotoči všedních dnů Smiling. Prosím o prominutí, že drze kopíruji zadání z minulého kola. Text doznal jen lehounkých změn Smiling.
...

Datum ukončení mise: 
17.4.2024 (17:04:24)
Odměna za misi: 

Doufám, že vaše vynaložené úsilí bude odměněno pár bodíky a pár minutami života navíc Laughing out loud.

Pro mise je třeba být přihlášen.

Kategorie:
BV007_01.png

Micukimu se podařilo doběhnout Boruta a má v plánu jej zprovodit ze světa. Jenže, co když mu jas nového slunce osvítí jinou cestu? Vydá se po ní a zanechá svých úmyslů?

Omlouváme se za zpožděný překlad z důvody nemoci vícero členů Manga-týmu. Gomenesai!

Překlad mangy: 
Čištění a překreslování: 
Editace: 

Kategorie:
mise
Napište, o čem se zdálo postavám uvězněným ve světě iluzí

.
Naruto a jeho přátelé se urputně snažili porazit Madaru, jenže technice Mugen Tsukuyomi nakonec nezabránili. Věčný sen se rozprostřel nad celou Zemí a živí se ponořili do říše vysněných představ. Z Kiby se stal Hokage. Hinata začala chodit s Narutem. Tsunade se znovu shledala s Danem. A Shikamarovi nezemřel nikdo blízký. Tak nám to ukázal Kishimoto, ale co se postavám z Naruta zdálo podle vás?

Datum ukončení mise: 
27. 3. 2024 v 19:00
Pro mise je třeba být přihlášen.

Kategorie:
BV006_01.png

Konožští radní i feudální pán Ohnivé země trvají na tom, že Boruta je nutno eliminovat. Ale co si vlastně myslí prozatímní Osmý hokage?

Čištění a překreslování: 
Editace: 

Kategorie:
BV005.png

Co jsou vlastně zač ty bytosti vytvořené božským stromem? A jaký mají cíl teď, když si uvědomily vlastní individualitu?

Čištění a překreslování: 
Editace: 

Kategorie:
S002_02.png

V předchozí kapitole se Sasuke záměrně dostal do vězení, aby tam našel lék na Narutovu nemoc. Věznice však ukrývá více tajemství, než Sasuke čekal. Jedním z nich je Meno - ještěr, který uloví každého prchajícího vězně. Co je tento tvor zač? A podaří se Sasukemu nad ním zvítězit?

Manga tým vám přeje krásné svátky a hodně štěstí do nového roku!
Tento díl je malým dárkem od nás. Tak si ho užijte. :)

Čištění a překreslování: 
Editace: 

Kategorie:
BV004_01.png

Code se vrátil na místo, kde ukryl Desetiocasého, doufaje, že zde nalezne klidný úkryt. Jenže i tam se začnou dít věci...

Čištění a překreslování: 
Editace: 

Kategorie:
mise
Namalujte příběh, popište ho básní.

Milí ninjové,
chtělo by to trošku oživit naši konožáckou scénu, když tak všichni čekáme co se bude dít s naším milovaným seriálem. Je tu mise, která nenechá chladným žádného kreativního tvůrce Sticking out tongue. Předesílám, že pro úspěšné splnění mise je třeba splnit obě fáze/kola.

Podmínky splnění:

1. fáze mise

  1. Přihlaste se na misi a namalujte obrázek. Ať jsou vaše výtvory v mezích zdejších FA pravidel.
  2. Datum ukončení mise: 
    nahrání obrázku do 27. 12. 2023 (23:59:59), ukončení mise bude 9. 1. 2024 (23:59:59)
    Odměna za misi: 

    Zahýbáte výrazně se svým bodovým kontem a můžete potěšit ostatní!

    Pro mise je třeba být přihlášen.

Kategorie:
BV003.png

Jakou sílu využívá Borutův nový rasengan a může tato technika opravdu zastavit Codea?

Čištění a překreslování: 
Editace: 

Kategorie:
mise
Přidej na Konohu komentář obsahující slovo vyňuňaný.

Zadání je jasné, stručné. Hrr na to! Stačí něco na Konoze okomentovat (obrázek, povídku, kapitolu), nebo se zapojit do diskusního fóra. A v daném komentáři použít slovo vyňuňaný*. V jakém rodě nebo pádu, to už záleží na vás.
*význam - dokonalý, bezchybný (expresivně) Mňam!

Ale jak asi tušíte, v misi bude nějaký háček... navíc trvá jen tři dny Kisame si o tom myslí své.... Pokud misi splníte, nikomu neříkejte, jak se vám to povedlo.

Datum ukončení mise: 
4. 10. ve 22:00
Odměna za misi: 

Budiž vám odměnou, že jste někomu udělali radost komentářem... a vyzráli na Konohu Kakashi YES

Pro mise je třeba být přihlášen.

Kategorie: