manga_preview
Boruto TBV 07

Mukade

MukadeMukade byl Písečný ninja, který sloužil jako podřízený člena Akatsuki Sasoriho.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhMukade byl použit jako obět, která na sebe vzala podobu Hoshigakiho Kisameho díky Peinovu Shouten no Jutsu. Toto Jutsu umožní členu Akatsuki převzít kontrolu nad nějákým tělem a používat ho jako kdyby bylo jeho vlastní. Obět se změní a vypadá jako člen Akatsuki. Obět může mít i Chakru a v podstatě se stává členem Akatsuki až na to, že je omezena Chakrou. Čím více Chakry, tím více Jutsu umí. Díky Mukademu mohl Kisame bojovat s Gaiem, aniž by byl v jeho blízkosti.
Mukade jako obět Kisameho bojoval s Gaiem a povedlo se mu uvěznit Nejiho, Leeho a TenTen. Gai byl nucen otevřít několik bran Chakry a použít techniku Asakujaku a tak porazit "Kisameho". Na zemi Mukade ztratil svůj vzhled, protože neměl už žádnou Chakru a ihned zemřel. To odhalilo Gaiovi, že opravdový Kisame s ním nebojoval.

Překlad a význam jména

Mukade znamená "stonožka".

Zajímavosti

Mukade byl Jouninem ve Skryté Písečné vesnici a bylo mu 28 let. Nebyl jediný, který shromaždoval informace a neví se jistě jestli je shromaždoval vědomě nebo nevědomě jako Yuura.

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie