manga_preview
Boruto TBV 07

Gekkou Hayate

Hayate s katanouGekkou Hayate (月光ハヤテ) byl zkoušející ve kvalifikačních kolech Chuuninské zkoušky. Bylo vidět, že nemá příliš dobrý zdravotní stav, protože neustále kašlal a měl kruhy pod očima.

Vystupování

Po kvalifikačních kolech, Hayate vyslechl rozhovor mezi Bakim ze Skryté Písečné a Kabutem, který byl špiónem ze Skryté Zvučné. Hayate se dozvěděl, že tyto dvě Skryté vesnice chystají invazi do Listové. Byl však Bakim a Kabutem objeven. Hayate utekl, ale Baki ho sledoval. Bojovali spolu na střeše blízko hradu Kikyou. Hayate neváhal použít meč a použil techniku Mikazuki no Mai, ale Bakiho vesta ránu zastavila. Baki využil příležitosti a použil svou větrnou techniku a Hayateho zabil.

Zbraň a schopnosti

Je velmi málo a známo o Hayateho schopnostech. Jedinou techniku, kterou předvedl je Mikazuki no Mai, což je technika, která vytvoří více klonů, kteří mají zaútočit na protivníka, zatímco pravá osoba napadne nepřítele ze slepého úhlu shora. Baki řekl, že Listová má talentované ninji, protože Hayate mohl použít tuto techniku v tak mladém věku. Tuto techniku prováděl s katanou. Hayate byl také velmi rychlý, což bylo vidět, když zastavil Nejiho, který zaútočil na Hinatu.

Překlad a význam jména

Gekkou znamená "Měsíční svit" a Hayate znamená "Poryv, hurikán" nebo "Rychlý jako vítr". Tyto názvy byly jména japonských bojových letadel za Druhé světové války.

Osobní info

Hayateho hodnost byla Zvláštní Jounin. Jeho ninja registrašní číslo bylo 011671. Narodil se 2. listopadu a bylo mu 23 let. Krevní skupinu měl AB. Měřil 175 cm a vážil 58 kg. Na Ninja akademii odmaturoval ve 12 letech a Chuuninem se stal ve 13 letech. Splnil 66 D-misí, 83 C-misí, 407 B-misí a 96 A-misí.

Techniky

Mikazuki no Mai (Tanec srpku měsíce)

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie