manga_preview
Boruto TBV 07

4. Mizukage: Yagura

Yagura.png

Yagura (やぐら) byl jinchuuriki Tříocasého démona (Sanbi) a vůdce Skryté Mlžné aneb Čtvrtý Mizukage (Yondaime Mizukage, 四代目水影).
Svého času ho jako nejsilnějšího ninju ve vesnici zvolili za Čtvrtého, ale jeho vláda vešla do dějin jako doba „Krvavé Mlžné“ (Chigiri no Sato, 血霧の里); doba bez jakékoliv tolerance zrady či slabosti. Studenty Akademie nutili během závěrečné zkoušky vraždit spolužáky a dokazovat své místo mezi právoplatnými shinobi. Této zkoušky se zúčastnili také Zabuza, který povraždil celou třídu, nebo Mei.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhPo smrti Nohary Rin zapečetili Tříocasého do Yagury, který ho dokázal plně ovládnout. Nad Yagurou a rovněž nad celou Mlžnou někdy převzal vládu maskovaný muž, prohlašující sám sebe za Uchihu Madaru. Poté, co Hoshikagi Kisame zabil Suikazana Fugukiho, jednoho ze Sedmi šermířských pánů, za vyzrazení informací nepříteli, Yagura Kisameho pochválil, že se zbavil zrádce. Skrze Yaguru však mluvil údajný Madara. Někteří obyvatelé vesnice měli podezření, že Yagura nejedná sám za sebe a někdo stojí v pozadí, což později potvrdil Ao svým získaným Byakuganem.
Zabuza se pokusil Yaguru zabít, ale neuspěl a opustil vesnici.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhV anime (v manze se toto neobjevilo) Yagura bojoval proti Akatsuki. Uchiha Itachi a Biwa Juuzou se infiltrovali na území Mlžné a Yagura předvedl, jak skvěle umí ovládat svého ocasého démona. Juuzou zemřel, Itachi utekl díky svému Amaterasu.
Přesnou dobu Yagurova úmrtí neznáme, ve filleru anime (394. díl Shippuudenu) však ukázali, že Pátá Mizukage Mei přebrala svůj úřad a snažila se dát vesnici dohromady těsně před vyhlášením chuuninské zkoušky, kterou pořádala Listová společně s Písečnou, tedy někdy v době, kdy byl Naruto s Jiraiyou na cestách.

Čtvrtá válka ninjů

Yagura- mizukage :)Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhBěhem příprav na Čtvrtou válku ninjů Kabuto Yaguru oživil, aby bojoval proti [?: Spojeneckým silám aliance shinobi]. Stejně jako jiným oživeným jinchuuriki mu vzali jeho oči; do jednoho oka Kabuto implantoval Sharingan, do druhého Rinnegan, aby zvětšil zorné pole a celkově mrtvé ninji posílil.
Jinchuuriki později bojovali s Narutem a Killer Beem. Yagura podporoval ostatní oživené a vytvářel s nimi kombinované útoky na žijící jinchuuriki. Brzy se však do boje přidal i Hatake Kakashi a Maito Gai.
Naruto se díky sdílení chakry s Čtyřocasým nakonec dostal do povědomí ocasého démona a mohl se setkat se všemi démony i jejich nositeli. Yagura ho tehdy přivítal a poděkoval mu za pomoc, ale Naruto ho moc neposlouchal, šokoval ho totiž Yagurův vzhled. Dojala ho smrt dítěte a rozslzel se, ačkoliv se Yagura bránil, že byl Mizukage a žádné dítě. Poté se představil stejně jako ostatní jinchuuriki a bijuu.
Po uvolnění démonů ze sochy Gedou Mazou Bee zadržel všechna těla jinchuuriki a Osmiocasý je držel ve svých chapadlech. Po zrušení techniky Edo Tensei se všechny duše znovu osvobodily.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhNa konci Čtvrté shinobi války byl Yagura ještě jednou vzkříšen spolu s ostatními Kage Seninem šesti cest, aby přivolal bývalý Tým 7 z Kaguyiny dimenze.

Popis

Diplomatický Yagura vystupoval uvážlivě, choval se klidně a reprezentativně.
Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhPřesto se nechal strhnout, jak je vidět během Narutova dojetí nebo otázce hudlana se Sasukem.
yondaime mizukage ....Yagura byl zřejmě hrdý na to, že je Mizukage a z jeho vlídného, přátelského chování lze soudit, že vedení vesnice možná nikdy plně nenáleželo jen jemu. Jisté je však to, že opovrhoval zrádci a neměl s nimi žádné slitování.
Yagura vypadal mladě až dětsky, ale byl to dospělý muž se světlými střapatými vlasy a fialovýma očima. Jeho jizva přes levé oko je možná odkazem na Sanbiho a jeho zavřené oko.
Jednalo se o silného ninju, jak dokazuje jeho post Kage i absolutní nadvláda nad Sanbim. V anime dokonce bojoval proti dvěma členům Akatsuki a měl navrch. Na zádech nosil dlouhou černou tyč s květem na konci, kterou používal v boji; vytvářel s ní vodní zrcadla. Používal Suiton (vodu) a Fuuton (vítr).
Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhBěhem působení techniky Edo Tensei používal Sharingan, Rinnegan a přivolával zvíře skrze Kuchiyose no Jutsu.

Boruto: Nová generace

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhV anime Boruto se objevil Yagurův příbuzný, vnuk jménem Karatachi Kagura. Od Boruta se tedy počítá s tím, že měl Yagura minimálně jednoho potomka a sám se jmenoval Karatachi (ale bylo to jen v anime).
Iwabeeho dědeček zemřel Yagurovou rukou.

Zajímavosti

Yagura znamená věž.
Jinchuuriki se často vybírá z příbuzenstva Kage, proto je možné, že Yagura byl nějakým způsobem spřízněný s předchozími vůdci Mlžné.
Narodil se 3. dubna, měřil 143 centimetrů a vážil necelých 39 kilogramů. Jeho krevní skupina byla AB. V japonštině ho dabuje Miyu Irino.

Techniky: 

Fuuton: Taifuuikka (pouze v anime)
Choudan Kouro
Kagenade
Kombinované přivolání

Na článku pracovali: 

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Vovsik
Vložil Vovsik, Po, 2009-12-07 15:55 | Ninja už: 5445 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Horší než odpad

Ale sanbi se i v manze objevil bez jinchuurikiho, když ho Deidara a Tobi chytili.

Kishimoto si už ale opravdu se*e do huby.

“Orokanaru Otóto yo... kono ore wo korošitakuba, urame! nikume! sošite minikuku ikinobiru ga ii... nigete... nigete... sei ni šigamecuku ga ii. sošite icuka ore to onadži me wo motte, ore no mae ni koi!”

Obrázek uživatele bastik
Vložil bastik, Čt, 2010-01-21 21:30 | Ninja už: 5348 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Obrázek uživatele Hatake-Sakumo
Vložil Hatake-Sakumo, So, 2009-09-19 17:25 | Ninja už: 5403 dní, Příspěvků: 56 | Autor je: Prostý občan

Obrázek uživatele GGGGG
Vložil GGGGG, Ne, 2009-08-30 18:30 | Ninja už: 5702 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

Hele ale on ma tu jizvu na pravem oku a ne na levem.

Obrázek uživatele Kesko
Vložil Kesko, Pá, 2010-01-22 21:56 | Ninja už: 6051 dní, Příspěvků: 227 | Autor je: Prostý občan

lebo je otoceny k tebe XD

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, Ne, 2009-08-30 19:33 | Ninja už: 5337 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

Yagura má jizvu pod levým okem a Sanbi tady na obrázku má otevřený taky levý oko
edit: aji v manze má Sanbi otevřený jenom levý oko http://www.onemanga.com/Naruto/317/01/

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele NOX
Vložil NOX, Ne, 2009-08-30 17:01 | Ninja už: 5554 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, Ne, 2009-08-30 19:03 | Ninja už: 5337 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie