manga_preview
Boruto TBV 07

Kitane

KitaneKitane byl členem Dvanácti strážných ninjů. Byl však zabit před deseti lety před začátkem Narutova příběhu. Zemřel, když se dvanáctka rozdělila a on bojoval proti členům, kteří se pokoušeli o státní převrat. Zdá se, že před svou smrtí byl blízký přítel Sarutobi Asumy.

Životopis

Spolu s Asumou, Chiriku, Naumou, Tou'u a Seitou bojovali proti druhé polovině, kterou vedl Kazuma. O několik let později byl Kitane oživen Kazumou, který se ho snažil použít k mocnému Jutsu Limelight (Zář reflektorů).

Během začátku fillerů s Chrámem Ohně jsou mrtvoly Kitaneho, Naumy, Tou'u a Seity ukradeny a později oživeny. Po obživení všech čtyř se setkají s Asumou a ten se je pokusí zastavit. Jsou však ovládáni Kazumou, který je používá jako loutky a zdá se, že Kitane je jediný, který může stále jasně myslet. Zaútočí na Asumu a říká, že nemůže jít proti tomu, kdo ho vyvolal. Je však pak znovu "zabit" svým přítelem Asumou, když se s ním znovu utká. Když Kazumův plán selhal, tak se rozhodl zbavit se i Naumy, Tou'u a Seity.

Zbraň a schopnosti

Kitane byl spolu s Naumou, Tou'u a Seitem nejlepší ve svých časech v ovládání Elementu blesku. Podobně jako Asuma, jeho styl boje kombinuje vynikající Taijutsu a boj se zbraní do které vysílá svůj Element. Kitane bojuje s holí, kterou může rozdělit na tři části a provádět s ní bleskové útoky. Kitane také mohl přes hůl vysílat blesky do země. Když hůl rozdělí na tři části, tak může použít Raiton: Kaminari Shibari (Blesk: Bleskové spoutání), což vytvoří elektrickou bariéru kolem cíle. Když jsou Kitane, Nauma, Tou'u a Seito ve čtyřech základních stranách, tak mohou použít Limelight, který zničí vše v oblasti na popel.

Techniky

Raiton: Kaminari Shibari (Blesk: Bleskové spoutání)
Limelight (Zář reflektorů)

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie