manga_preview
Boruto TBV 07

Baki

BakiBaki (バキ) je Jounin Gaary, Temari a Kankura, kteří pocházejí z Písečné vesnice.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhBakimu bylo nařízeno hlídat Gaaru v rámci příprav na invazi do Listové, kterou chystala Písečná a Zvučná. Baki se také setkal v Listové se Zvučným špiónem Kabutem. Zkoušející z Chuuninské zkoušky Gekkou Hayate však vše vyslechl, ale byl Kabutem a Bakim objeven. Hayate se dal na útěk, ale Bakiho sledoval, bojoval s ním a nakonec ho zabil. Na začátku invaze do Listové, Baki bojoval s dalším zkoušejícím Chuuninské zkoušky, Genmou. Baki a Genma spolu bojovali, dokud nebyl nucen Baki ustoupit, protože invaze selhala.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhBaki se po invazi vracel do Skryté Písečné a zjistil, že jejich Čtvrtý Kazekage byl zabit Orochimaru, který se delší dobu než jedene měsíc vydával za něj. Přibližně o tři roky později je Baki stále aktivní ninja ve Skryté Písečné vesnici. Poté, co je Gaara zajat Akatsuki, tak Baki střeží Písečnou vesnici.

Překlad a význam jména

Podobné slovo "bakki" znamená "větrání, provzdušení".

Zajímavosti

Baki se narodil 4. července a je mu 34 let. Jeho krevní skupina je A. Měří 188,2 cm a váží 80 kg. Jeho ninja registrační číslo je 38-212. Na Ninja akademii odmaturoval v 8 letech a Chuuninem se stal ve 12 letech. Je Jouninem ve Skryté Písečné vesnici. Splnil 116 D-misí, 210 C-misí, 251 B-misí, 106 A-misí a 11 S-misí.

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie