manga_preview
Boruto TBV 07

Inuzuka Kiba

Inuzuka Kiba Inuzuka Kiba je hlasitý a akční Genin původně z týmu 8, který vedla Yuuhi Kurenai. Do tohoto týmu patří i Hyuuga Hinata a Aburame Shino. Kiba pochází z rodiny Inuzuka, která je známa tím, že používá Ninken (忍犬 - Ninja-psy) v bitvách. Kiba má svého ninja psa Akamaru, kterého má stále u sebe (ve škole, doma, v restauraci atd.), je s ním dokonce schopný komunikovat. To mu umožňuje získávat více informací, protože Akamaru má mnohem lepší čich a sluch. Spolu také provádějí mnoho ninja technik (jutsu), například Gatsuuga (dvojitý ostrý tesák). Nejpve použijí Juujin Bunshin (klon člověk-zvíře), díky kterému vypadají jako bestiální Kiba. Takto způsobí nepříteli díky vysoké rychlosti točení a silnému nárazu obrovská zranění.

Tím, že Kiba použije Chakru ve svém nose, dokáže citlivost svého čichu zvýšit až tisíckrát. Kiba, ale i další členové jeho týmu, Hinata a Shino, jsou velmi dobří ve stopování a technikách přežití. Kibovy a Akamarovy smysly spojené s Byakuganem Hinaty a Shinovým Kikaichuu (ničící brouci) z nich dělá výborný stopovací tým. V porovnání s týmem 7 (Naruto, Sakura a Sasuke) jsou v týmu 8 mnohem lepší vztahy a týmová práce. I přesto, že Shino prohlašuje, že nemá rád Kibu kvůli jeho panovačným postojům během druhé části Chuuninské zkoušky. Kiba se o Hinatu stará jako její starší bratr. Celý tým spolu tráví spoustu času, protože mají záliby, které jim to dovolují. Kiba cvičí Akamaru, Hinata trhá květiny a Shino sbírá brouky.

Zajímavosti

Kiba i Akamaru se narodili ve stejném dni, japonský den Tanabata. Podle oficiálního databooku jsou Kibova oblíbená jídla hovězí maso a chrupavky, jeho nejméně oblíbená jídla ta, která nemůže rozžvýkat. Jeho koníčkem jsou procházky s Akamaru. Jeho oblíbená fráze je „Akamaru“. Všichni z klanu Inuzuka jsou pojmenovaní po částech psa (nos, dráp, tesák), zatímco jejich psi jsou pojmenováni po barvách (červený, šedý, černý). Členy klanu Inuzuka charakterizují červené značky na tváři. Spekuluje se o tom, že Kiba se zamiloval do Hinaty a hodlá jí vyznat lásku.

Překlad jména

Jméno „Inuzuka“ znamená „dům psů“, patří ke klanu, který byl jeden z nejsilnějších v japonské prefektuře Chiba během období Edo. Jsou známí jako „Psí bojovníci“ a uctívají Inu („pes“). Jméno „Inuzuka“ také pochází z Hakkenden, románu o psu samurajovi. „Kiba“ znamená „tesák“.

Techniky

Juujin Bunshin (klon člověk-zvíře)
Gatsuuga (dvojitý ostrý tesák)
Garouga (dvojitý vlčí tesák)
Shikyaku no Jutsu (technika čtyř tlap)
Jinjuu Konbi Henge: Soutourou (kombinovaná přeměna člověk-zvíře: dvouhlavý vlk)

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie