manga_preview
Boruto TBV 07

Isaribi

Isaribi Isaribi byla lidský „pokusný předmět“ pod kontrolou Amachiho, střídavě pracovala i pro Orochimaru. Pokusy, které na ní byly prováděny, směřovali k vytvoření „dokonalého vojáka“, který by byl schopen boje jak pod vodou, tak i na souši. Isaribi byla jeden z prvních zkušebních subjektů, ale nebyla to finální verze, ke které pokusy směřovaly. Později byla poslána, aby sledovala blízký přístav a lodě, které ho opouštějí. Kvůli svým obvazům, které používá k pokrytí částí těla, které byly nenávratně zdegenerovány do rybí podoby, se jí vesničané straní a bojí, zejména děti jsou k ní velmi kruté, a tak žije sama na odlehlé části ostrova. Lidé se ji obávají také proto, že se jako jediná z unesených obětí vrátila živá.

Kaima-isaribi Isabiri slíbili, že pokud se podrobí a bude poslušně plnit Amachiho rozkazy, navrátí ji lidskou podobu. Ke konci, kdy pod převlekem Kaimy (chiméry), napadla a potopila několik lodí, jí Naruto ukázal, že nemusí slepě plnit Amachiho rozkazy a že ve skutečnosti nikdy lék na „mutaci“, kterou prošla při pokusech, neměl. Nakonec po Amachiho porážce se společně s Narutem vydala do Skryté listové a doufala, že jí Tsunade vyléčí.

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie