manga_preview
Boruto TBV 07

Yahiko

Yahiko.png

Yahiko (弥彦) je nindža s Amegakure. Spolu s Nagatom (Pein) a Konan sa stali sirotami pri jednej z mnohých vojen v Amegakure (Skrytá dedina v daždi). To ich donútilo k tomu, aby sa sami ochránili. Všetci traja boli žiakmi Jiraiyi, ktorý na nich dozeral a učil ich základy ninjutsu.





Príbeh

Počas Druhej Veľkej vojny Nindžov Yahiko prišiel o svoju rodinu. Nemal domov a kradol jedlo ostatným aby prežil.
Neskôr stretol Konan s ktorou sa dal dokopy a prežívali spolu, tie zlé časy. Po tomto sa knim pridal aj Nagato zo svojim psíkom. Pri stretnutí s 3 Legendárnymi Sanninmi, získali pomoc od Jiraiyi, ktorý ich trénoval v používaní ninjutsu.Yahiko, Nagato a Konan ako team
Pri útoku nepriateľského chounina na Yahika, ho Nagato zachránil a Yahiko si dal prísľub, že sa stane silnejším a bude ochraňovať Konan, Nagata a všetkých s Amegakure.
Po tom čo ich Jiraiya musel opustiť, získali veľmi dobrú reputáciu vo svojej zemi. Ich cieľom bolo nastoliť svetový mier, urobiť zo sveta lepšie miesto pre život, nie len stále bojovať; stali sa plnohodnotnými nindžami Amegakure a mali veľa spojencov, ktorý zdieľali tento názor s nimi.
Spolu teda začali konať v tomto ich zmýšlaní na lepší svet. A však, v tej dobe bol vodcom Amegakure, Hanzo, videl Yahika a jeho skupinu/gang ako nebezpečenstvo ktoré by mohlo ohroziť jeho moc.
Preto Yahika ako vodcu skupiny nalákal do pasce, kde Konan chytil ako rukojemníka, a dal Nagatovi 2 možnosti- buď zabije Yahika a Konan pustí, alebo nezabije Yahika a Konan zabije.
Bez zaváhania Yahiko chytá do rúk kunai, ktorý drží v rukách Nagato a bodá sa sním do brucha. Ako umieral tak povedal Nagatovi aby pokračoval v jeho úlohe v nájdení mieru pre všetkých.


Sféra Deva
Yahikove telo bolo neskôr použité Nagatom ako jedno z zosobnení "6 sfér bytia". Yahikove telo bolo Sféra Deva-božská sféra.
Nagato ho využíval najčastejšie zo všetkých Sfér, asi hlavne kvôli tomu že kedysi boli priatelia a mali rovnaký názor na mier.





Osobnosť

Yahikova osobnosť je podobná tej Narutovej, chcel sa stať Vodcom Dediny. Yahika charakterizovala hlavne filozofia „Oko za oko“ a nenávidel Skrytú Dažďovú kvôli povesti súperiaceho národa. Bol obranou dediny a tvrdil, že jeho snom bolo zastaviť nekonečný dážď a ochrániť občanov národa. Yahiko chcel nastoliť svet bez vojen. Jeho vzťah k Nagatovi bol neskôr ako bratský a preto si väčšinu názorov a snov od neho Nagato osvojil.

Schopnosti

Yahiko mal podstatu svojej chakry vo vode. Pri tréningu s Jirayiom používal najme vodne zamerané jutsu. Neskôr keď sa stala s Yahika Sféra Deva, Nagato pomocou nej dokázal ovládať dážď, kvôli ktorému v Amegakure stále pršalo a toto jutsu využíval na kontrolu infiltrácie v dedine.
Taktiež to bol aj Nagatov protiklad k Yahikovmu výroku že "chce zastaviť nekonečný dážď alebo taktiež stále plačúcu oblohu"





článok upravený s verzie od ღRoxxieღ


Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie