manga_preview
Boruto TBV 07

Bany? A proč? Co to je?

Ban je znemožnění přístupu na stránky uživateli, který opakovaně nebo zvlášť závažně porušil pravidla Konohy.

Pokud se dopustíte menšího prohřešku proti pravidlům Konohy, můžete dostat od konožských editorů napomenutí, které se ukládá v systému Konohy. V takovém případě vám editor napíše, že máte napomenutí, a za co jste ho dostali. Pokud nasbíráte postupně tři napomenutí, dostanete ban. Za vážné prohřešky je možné vyfasovat i dvě napomenutí naráz nebo rovnou ban.

Napomenutí můžete získat za:

  • vulgarity
  • agresivní komentáře a napadání ostatních
  • záměrné rozpoutání a zbytečné protahování hádky
  • zakládání diskusních fór na témata, která tu již existují
  • spam (komentáře nesouvisející s tématem daného fóra)
  • ignorování instrukcí od editora
  • opakované dotazy na něco, co bylo v daném fóru zodpovězeno o méně než 60 komentářů dříve
  • nezakryté spoilery z nejnovějších kapitol Boruta napsané mimo spoilerovou zónu (Typicky - nezakryté spoilery z mangy v diskusích o anime.)
  • další prohřešky proti pravidlům, dobrým mravům a hladkému chodu Konohy

(Při prvním prohřešku vás někdy editor pouze upozorní, ale nespoléhejte na to.)

Dvě napomenutí nebo rovnou ban si vysloužíte za:

  • plagiátorství
  • podvody
  • duplicitní účet
  • poškozování systému Konohy
  • a možná i za něco dalšího, když budete dost vynalézaví.

Za systém napomenutí a banování zodpovídá Prasátko. Můžete se na něj obrátit se svými dotazy, žádostmi, nebo pokud máte dojem, že vám dal některý editor napomenutí neoprávněně.

To by snad mohlo být k tématu vše. Případné dotazy směřujte pod tento článek.

Na závěr bych Vám chtěla popřát co nejdelší dobu bez banů a kéž vás nikdy nic podobného nepotká!!

4.363635
Průměr: 4.4 (187 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Eitalno
Vložil Eitalno, St, 2017-12-06 01:27 | Ninja už: 2645 dní, Příspěvků: 31 | Autor je: Pěstitel rýže

Co je to ten duplicitní účet?

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2017-12-06 07:57 | Ninja už: 4152 dní, Příspěvků: 5825 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných ninjů

To je když si člověk založí druhý účet, ačkoli už jeden na Konoze má.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.

Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Ne, 2017-03-05 20:22 | Ninja už: 4081 dní, Příspěvků: 1083 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Chýba mi tam trest pre administrátora. Určite. Mňa baví konfrontácia.
Není tomu dávno co nemenovaná adminka k môjmu pohoršeniu doplnila do môjho príspevku vetu po ktorej môj príspevok nemal zmysel , protirečil si. Za takýto nepovolený zásah bych pridal možnosť nejak poškodiť admina (napr: nálepka) alebo odobrať funkciu administrátora ale to v tom prípade že by to pokračovalo.

Ďalej si nemyslím že oslovením "nazdar slečno" pre cudziu ženu/(dieťa- menej vyspelá) je nevhodné , nevychované alebo drzé. To skôr závisí od situácie-vážnosti, ossr, choroby alebo pracovného vzťahu. Na internete sa hlavne nehrajte na slušné dievčatá. Smiling To je snáď vše.

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, St, 2017-03-08 01:04 | Ninja už: 6021 dní, Příspěvků: 3259 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

K trestom pre mod/ED/Adm:
To je pomerne jednoduché. Stačí mi napísať. Personálne otázky tu riešim. Prejdem daný spor a ak bol nejaký problém tak si to s daným mod/ed vyriešim. To funguje už dávno. Pokiaľ by sa jednalo o vážne porušenie pravidiel tak to bude mať svoje následky.
Editácia príspevku:
Mod/ed môže editovať príspevok ale treba to označiť. Väčšinou inou farbou a nápisom EDIT. Robí sa to ako autorská poznámka a podobne. Nemal by meniť význam toho čo účastník napísal. Pokiaľ sa niečo také stane. Zas je potrebné sa obrátiť buď na jeho zodpovedného editora sekcie alebo priamo mne.

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, St, 2017-03-08 18:23 | Ninja už: 4081 dní, Příspěvků: 1083 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Konečne prístup hodný administrátora. Problém alebo zmenu príspevku adminka odstránila.
Díky za echo Iron.

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, Čt, 2017-03-09 00:07 | Ninja už: 6021 dní, Příspěvků: 3259 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Už som to riešil, žiaľ tak ďaleko sa to už nedá dopátrať kto to spravil. Pre budúcnosť to treba hlásiť hneď povedzme do 24 hodín to nieje problém riešiť.

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2017-03-05 20:46 | Ninja už: 5867 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Klidně jmenuj, já proti řešení sporů také nic nemám. Naopak, je to zdravé. Smiling Jen nejspíše došlo k nedorozumění - ta poznámka nebyla ode mě.
K druhé záležitosti - bylo to myšleno obecněji. Třeba ohledně užívání vulgarismů. K životu patří, nicméně zdejší pravidla je ve fóru zakazují. Dále se obávám, že se tvé přání ohledně osobního setkání a lekce slušného chování, kterou si přeješ mi věnovat, nejspíše nesplní. Tím bych to uzavřela.

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Ne, 2017-03-05 21:18 | Ninja už: 5292 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Ta druhá záležitost se nejspíš týká mě, jelikož se mi tento familiérní a nevhodný pozdrav nezamlouval a dovolila jsem si se vůči tomuto ohradit. Zdá se totiž, že demonkyuubi tuto svou stížnost poslal napříč konohou. Stejně jako zřejmě univerzální odpověď o osobním setkání, jak čtu tady z tvé poznámky.
Také mi bylo doporučeno vyjít občas ven mezi lidi na čerstvý vzduch. Tak, milý demonkyuubi, věř mi, že když tam vyjdu, nikdo mi slečno neřekne.

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Ne, 2017-03-05 21:46 | Ninja už: 4081 dní, Příspěvků: 1083 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Páči sa mi výrok trafená hus zagága. Odviedli ste dobrú prácu za mňa Eye-wink
Nie nedovolil bych si to poslať všetkým na to já nemám... K čomu by mi to bolo ? Aj tridsiatkam sa rado hovorí slečno než dáma,madam či pani aspoň si budú pripadať mladšie a kto by nechcel šťastnú ženu ? Jo konečne pôjdeš von tak predsa ! Tak určite keď máš ako sa hovorí "hubu dole" tak ťa nikto ani nepozdraví.

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Ne, 2017-03-05 20:56 | Ninja už: 4081 dní, Příspěvků: 1083 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Druhá záležitosť sa týka zasa druhej administrátorky. Väčšina z vás býva v Čechách myslím že aj ty. A to je problém. Vulgarizmus som nikde nepoužil som slušný ale nie ako ten o kom som písal v dotazovom vlákne.
Tá sliepka to vie. Smiling

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Ne, 2017-03-05 20:45 | Ninja už: 2648 dní, Příspěvků: 2980 | Autor je: Metař Gaarova písku

Bol by si taký láskavý a ozrejmil svoju vetu: "Na internete sa hlavne nehrajte na slušné dievčatá."? Ďakujem Smiling

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Ne, 2017-03-05 21:08 | Ninja už: 4081 dní, Příspěvků: 1083 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Není problém. Neviem koľko máš rokov to je dosť dôležité abych vedel ako to mám napísať ale tiež ostatním tak to je jedno ale kedže si infovek... Či už sa týka mňa alebo kamošov tak nájdu sa ženy ktoré sú hriešne a posielajú svoje normálne zakryté části tela ako inak než cez internet. Napr. minulý rok stačilo pár slov a slečna o dva roky staršia myslím my posielala šteklivé fotky za ktoré sa nemusí hanbiť. ----To je jedna možnosť. Druhá možnosť je že poznáš dotyčnú ako sa šantí s druhými chlapmi a tebe alebo na svojom profile-profilovkách bude písať ako je sama, nikto ju nemiluje , nenašla ešte pravého alebo bude písať že sa cíti ako zranená srnka či o tom či je pekná...fuj

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Ne, 2017-03-05 21:57 | Ninja už: 4672 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Je mi líto, že máš takové zkušenosti, to ale neznamená, že každá žena na internetu je automaticky hříšná v tomto smyslu slova, ne? Potom tvá věta ovšem neplatí.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Ne, 2017-03-05 22:11 | Ninja už: 4081 dní, Příspěvků: 1083 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Platí. V tomto zmyslu slova...heh vážne si myslíš že hriech je iba v sexuálnej oblasti ? Páčiš sa mi. Ale určite ne. Mne sa to nechcelo vypisovať už tak sa rozpisujem jak martin.pole či Korag. Ale toto je debata ktorá pokračuje do inej debaty inej témy a stráca sa od základnej myšlienky ktorá bola. "Na internete sa hlavne nehrajte na slušné dievčatá."

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Ne, 2017-03-05 21:49 | Ninja už: 2648 dní, Příspěvků: 2980 | Autor je: Metař Gaarova písku

Áno, už chápem, poznám také a takých tiež dosť, považujem ich za úbožiakov, dokonca si nehanebne pýtajú peniaze pod priehľadnými zámienkami a daktorí na to aj naletia. Ľudia boli, sú a budú všelijakí, však máš dosť múdrych postrehov v "Ľudia a ich pocity", prečo je svet, aký je Smiling Treba si rozmyslieť, koho si pustíme do svojho sveta, ja si všetko overujem, preto ten infovek Laughing out loud Verím, že čo človek vysiela, tak také aj prijíma a ostatok už závisí na ňom, čo s tým urobí. Našťastie poznám a mám perfektných živých priateľov, čo sa neskrývajú za kadejaké nicky Smiling

A Kakari a nettiex sú vzdelané a skvelé ženy, musím sa ich zastať.

Obrázek uživatele demonkyuubi
Vložil demonkyuubi, Ne, 2017-03-05 21:56 | Ninja už: 4081 dní, Příspěvků: 1083 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ľudia a ich pocity---všimla sis super. Som svojský a reakcie zrovna na to neboli bohvie aké tam kde som to dal. Gratulujem za najlepšiu reakciu. Smiling
Ja som v kontakte rôzných ľudí takže mám aj rôzne myšlienky.

...Myslím že sa ona ešte ozve , ale nemusí....
Za čo ? Asi sa poznáte osobne. No jo nebol som ani jednom stretnutí fan servisu.

24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?

Obrázek uživatele The Dreamer
Vložil The Dreamer, Pá, 2014-05-02 10:36 | Ninja už: 3610 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Horší než odpad

Ahoj. Asi tak před rokem (možná rok a půl) jsem dostal BAN na svůj účet Nekro. Když jsem si ale chtěl vytvořit jiný účet, konoha mi sem znemožnila přístup úplně. Dala mi IP Ban.
Ptám se tedy- za jak dlouho už mi ho konečně zrušíte?
Mimochodem pro zvědavce- dostal jsem se sem díky pozměnění mojí IP adresy.

"Alespoň ses usmál, před koncem svého příběhu."
- Xeranthemum

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, Pá, 2014-05-02 23:32 | Ninja už: 6021 dní, Příspěvků: 3259 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Záleží od toho kvôli čomu si ho dostal. Treba riešiť s tým kto ti ho dal.

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele The Dreamer
Vložil The Dreamer, Po, 2014-05-12 14:19 | Ninja už: 3610 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Horší než odpad

Já adminům píšu, ale oni mi neodpovídají.

"Alespoň ses usmál, před koncem svého příběhu."
- Xeranthemum

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, Út, 2014-05-13 02:09 | Ninja už: 6021 dní, Příspěvků: 3259 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

BAN asi v tejto dobe najrýchlejšie vyriešiš s Prasátkom priamo.

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele The Dreamer
Vložil The Dreamer, So, 2014-05-17 12:05 | Ninja už: 3610 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Horší než odpad

Co je to za administrátory, když ignorují člověka co potřebuje pomoc?

"Alespoň ses usmál, před koncem svého příběhu."
- Xeranthemum

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, Ne, 2014-05-18 02:47 | Ninja už: 6021 dní, Příspěvků: 3259 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

No pravdepodobne sú vyťažený aj inými povinnosťami než len konohou.

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele The Dreamer
Vložil The Dreamer, Út, 2014-05-27 21:39 | Ninja už: 3610 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Horší než odpad

Není to už trochu ignorace, když mi po takové době neodpověděli??

"Alespoň ses usmál, před koncem svého příběhu."
- Xeranthemum

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, St, 2014-05-28 00:02 | Ninja už: 6021 dní, Příspěvků: 3259 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Skús sa s nimi skontaktovať cez mail alebo podobne.

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele The Dreamer
Vložil The Dreamer, Čt, 2014-05-29 11:53 | Ninja už: 3610 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Horší než odpad

Díky Smiling

"Alespoň ses usmál, před koncem svého příběhu."
- Xeranthemum

Obrázek uživatele Hitsumaru
Vložil Hitsumaru, St, 2013-02-27 09:52 | Ninja už: 4156 dní, Příspěvků: 138 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Já neměl žádnej Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Chachááá Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud
Teda snad...Shocked

Obrázek uživatele Geker
Vložil Geker, Ne, 2012-10-28 01:16 | Ninja už: 5942 dní, Příspěvků: 674 | Autor je: Prostý občan

kolik napomenutí dostane člověk, který už měl ban, než dostane další?

Z Naruta jsem oficiálně vyrostl.

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, Ne, 2012-10-28 15:43 | Ninja už: 6021 dní, Příspěvků: 3259 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Je to v podstate rovnaké ako u každého iného... podľa toho čo spraví... môže kľudne dostať dve a potom ban alebo rovno ban ak by to situácia vyžadovala.

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele Geker
Vložil Geker, Po, 2012-10-29 01:30 | Ninja už: 5942 dní, Příspěvků: 674 | Autor je: Prostý občan

když už zavádíte "trestní právo" bylo by záhodno v tom mít jasno


díky za odpověď

Z Naruta jsem oficiálně vyrostl.