manga_preview
Boruto TBV 07

Chiyo

Chiyo-baasamaChiyo (チヨ) je známá kunoichi v důchodu ze Skryté Písečné vesnice, ale jinak je stále plná života. Ona a její bratr Ebizou sloužili Písečné vesnici jako Legendární sourozenci. V jedné z Velkých ninja válek využívala Chiyo svojí znalost jedů a ovlivnila tím spousty nepřátelských ninjů. Když její vnuk Sasori opustil před dvaceti lety vesnici, tak ho zatoužila znovu vidět.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhChiyo byla velmi zkušená ve výrobě jedů a protijedů, ale jediný člověk který se jí vyrovnal byla "Slímačí princezna" (あのナメクジ娘) Tsunade. To, že Chiyo prohrála s Tsunade jí udělalo zahořklou. Když byl Písečný ninja Kankurou otráven v bitvě s jejím vnukem Sasorim, tak byla vehledána Bakim, aby přišla pomoci. Prohlásila, že mu nemůže pomoci, protože je příliš stará a raději by viděla svého vnuka. Baki však odpověděl, že to se hodí, protože ten kdo Kankura otrávil byl její vnuk. Tato zpráva přinutí Chiyo k akci. Začne prohlížet Kankura, ale prohlásí, že mu nemůže pomoci, ale Tsunade by mohla. Baki však poznamená, že Tsunade nemůže opustit Listovou, protože je Hokage, ale také, že vyslala někoho jiného za ní.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhKdyž Temari, Kakashi, Naruto a Sakura dorazí do Písečné na pomoc, tak Chiyo zaútočí na Kakashiho. Má to být pomsta za jeho otce Hatakeho Sakuma, legendárního Bílého tesáka z Listové. Chiyo totiž viní Sakuma za smrt svého syna, Sasoriho otce. Když Ebizou poukáže na to, že Kakashi není Sakumo, tak se snaží Chiyo zachránit tvář tím, že řekne, že to byla legrace. Sakuře se podaří zachránit Kankura. Když se Naruto a jeho tým rozhodnu sledovat Akatsuki, tak se k nim rozhodne Chiyo přidat. Vezme si sebou také tajemné svitky, které by mohly být použity k zastavení jejího vnuka.

sasori2Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhNa cestě k záchraně Gaary, Chiyo poví pravdu, byla to ona kdo zapečetil Shukaku do Gaary. Také zapečetovala Shukaku do dvou předchozích hostitelů a až později byl jako třetí hostitel Gaara. Chiyo začne litovat svých chyb v minulosti a proto se rozhodla zachránit Gaaru. Když vtrhnou do jeskyně Aktsuki, tak Chiyo a Sakura bojují proti Sasorimu. Se zkušenostmi Chiyo a Sakuřinou sílou je Sasoriho loutka Hiruko poražena a je odhalena Sasoriho pravá podoba a je stále stejný jako před dvaceti lety. Poté je odhaleno, že Sasori zabil Třetího Kazekageho a používá ho v boji jako loutku.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhChiyo se v boji rozhodne využít svitky. Chiyo přivolá dvě loutky, Sasoriho rodiče, kteří jsou pouze loutky, ale ne skuteční. Sasori je pobaven těmito loutkami a nakonec je poničí. Sakura však zničí loutku Třetího a dál pomáhá Chiyo. Chiyo je nakonec nucena použít svou konečnou techniku, loutky Chikamatsu, které zdědila po prvním loutkáři.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhSasori zase použije svojí armádu sta loutek. Vypukne tedy boj a Sakura pomáhá ničit armádu loutek. Bohužel je v boji Chiyo otrávená. Sasori se během bitvy přesune do jiné loutky a chce rychle zabít Chiyo. Sakura se vrhne do rány a nechá se probodnout katanou. Chiyo tedy dává svůj protijed Sakuře a použije loutky Sasoriho rodičů a zasadí mu smrtelnou ránu. Po tomto finálním útoku na Sasoriho, Chiyo pomůže Sakuře.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhKdyž se umírající Sasori posmívá dvěma kunoichi, tak Chiyo odhalí, že umí techniku, která vymění její vlastnní život za život někoho jiného. Pak Chiyo dále lečí Sakuru. Vzhledem k tomu, že je Sasori poražen, tak dá Sakuře informace o Orochimarovi. Chiyo pak jen sleduje, jak Sasori padá mrtvý k zemi. Těžce vyčerpaná a oslabená Chiyo se pak se Sakurou přidá ke zbytku týmu.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhChiyo nalézá mtrvého Gaaru a používá na něj svou techniku výměny života. Její poslední akt je ten, že se vzdá svého života za život Gaary s pomocí Chakry Naruta. Zemře štastná a ještě před tím dává Narutovi a Sakuře určité rady.

Překlad a význam jména

Chiyo znamená "tisíc let nebo navždy".

Zajímavosti

Chiyo se narodila 15. října a bylo jí 73 let. Její krevní skupina byla B. Měřila 149,1 cm a vážila 39,1 kg. Její ninja registrační číslo bylo 01-002. Byla Jouninem ve Skryté Písečné vesnici.

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie