manga_preview
Boruto TBV 07

Nagato

NagatoNagato byl vůdce Skryté Deštné vesnice (Amegakure no Sato) a dělal, že je vůdce Akatsuki. Dlouho nebyl vidět, protože místo sebe za něj jednala jeho sféra Deva, nejmocnější z jeho Peinů. Nagato má nejmocnější doujutsu, Rinnegan, který měl Rikudou sennin a který Nagatovi dodává speciální schopnosti. Pein je díky jedné bitvě na vozíku a proto za sebe necha jednat Peina.

Osobnost

Nagato je posedlý dosažením míru po celém světě ninjů, protože byl v dětství poznamenán velkou válkou ninjů, při které byli zabiti jeho rodiče. Pro dosažení svého míru je schopný udělat úplně vše. Nagato bývá většinou klidný, ale, když se rozzuří, tak je velmi nebezpečný. Nagato je v Akatsuki velmi respektovaný, protože skrz sféru Deva si dlouho hraje na vůdce a zakladatele Akatsuki. Nagato má rád svou týmovou partnerku a přítelkyni Konan, která je díky němu v Akatsuki.

Životopis

Nagato 2Nagato se narodil v poklidné rodině ne-ninjů v zemi Deště. Když byl Nagato starší, tak přišla Třetí velká válka ninjů. Jednoho dne, vtrhli k Nagatovi domů ninjové z Konohy, která byla nepřítelem Deštné, protože chtěli najít nějaké jídlo. Nagato a jeho rodiče se chtěli schovat, ale Nagato nechtěně rozbil nějakou vázu, Ninjové je chtěli zabít, ale Nagátův otec je chtěl zastavit. Ninjové ho bez problémů zabili. Potom zabili jeho matku a šli zabít Nagata, Jenže si všimli, že jeho rodiče nebyli ninjové a omluvili se mu. Nagato ale dostal záchvat vzteku a pomocí Rineganu je oba je zabil. To bylo poprvé co Rinengan použil.

Po tom incidentu Nagato pohřbí své rodiče a jen s malými zásobami opouští svůj dům. Potkává psa, kterého si vezme k sobě a dám mu jméno Chibi. Když už skoro Nagato umírá hlady, potká Konan, která mu dá jídlo a vezme ho k sobě do jeskyně, kde potká ještě Yahika. Všichni tři jsou váleční sirotci.

Konan a PeinSpolečně pak kradou jídlo, aby měli co jíst. Yahiko říká svůj sen, že by se chtěl stát bohem a nastolit mír, Nagatovi se jeho plány líbí a chce Yahikovu pomoci je realizovat. Společně vidí souboj Jaraiyi, Tsunade a Orochimara proti Hanzovi, vůdci Dešťové. Zasáhne je kunai s výbušným lístkem a Chibi při výbuchu umře. Chvíli potom najdou Sanniny a ptají se jich jestli jim nedají něco k jídlu. Potom, co jim dají jídlo, se jich ptají, jestli je naučí Ninjutsu a Jiraiya je učí jak přežít. Během tréninku je napadane chunin z Kamenné, který skoro zabije Yahika, ale Nagato se zase rozzuří a pomocí Rinenganu ho zabije. Po třech letech odcházi Jiraiya od Nagata, Konan a Yahika. Vytrénoval z nich ninji dost silné na to, aby se ubránili.
Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhPo několika letech skládá Yahiko poměrně velkou skupinu mladších ninjů z Dešťové, kterých se stává vůdcem. Společně se dají dohromady z Hanzem, aby nastolili mír v Dešťové. Chvíli potom ale Hanzo, někteří ninjové z Deštné a ANBU z Listové pod vedením Danza chytí Konan a Hanzo řekne Nagatovi, aby zabil Yahika, jinak on zabije Konan. Yahiko řekne Nagatovi, aby ho zabil, protože nechce, aby Konan zemřela. Nagato ho zabije a Hanzo pustí Konan. Nagato se staršlivě rozzuří a pomocí svého jutsu zabije všechny nepřátele až na Hanza a Danza kteří utečou.

PeiniSpoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhPoté se Nagato dlouho neukazuje, protože požívá svoje nejmocnější summony, šest Peinů, s kterými několik let vede Akatasuki. Dostává příkaz od Uchiha Madary, pravého zakladatele Akatsuki, aby přinesl Kyuubiho jinchuuriki, Naruta. Před tím ale Pein bojuje s Jiraiyou, kterého zabije. Poté odchází do Konohy, kde zabije mnoho lidí, ale Naruta nenajde, protože trénuje na žabí hoře Myoboku. Mezitím tým z Listové odhaluje pravdu o tom, že Peinové jsou pouze mrtvá těla a, že někde je Nagato, který je řídí. Pein zabije Kakashiho a zabije Shizune, potom pomocí Shinra Tensei zničí Konohu. Posléze přichází Naruto a bojuje s ním. Naruto zničí pět Peinových sfér, ale poslední sféra, Deva přibije pomocí chakrových prutů k zemi a říká mu, jeho vizi, jak pomocí Bijuu nastolí mír, naučí lidi používat je proti sobě a díky tomu bude na krátkou dobu mír. Když už chce Deva Naruto odnést, tak se Hinata pokusí zachránit Naruto, ale Pein ji snadno odrazí a probodne ji chakrovým prutem.Akatsuki To Naruto rozzuří natolik, že mu naroste rovnou šet Kyuubiho ocasů a postupně mu rostou další, Pein proti němu použije své nejsilnější justu (Chibaku Tensei), ale ani to Narutovi nic nedělá. Chvíli poté zničí Naruto sféru Deva Rasenganem.

souboj monsterSpoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhChvíli poté Naruto pomocí Sage modu objeví pravého Nagata. Naruto k němu přijde a narazí také na Konan, ale nechce je hned zabít, nejdřív chce slyšet jejich příběh, Nagato mu ho vypráví a Naruto si uvědomí, že neví jak nastolit mír jinak než podle Nagata, protože chce dodržet to, co mu dal za úkol Jaraiya, najít jinou odpověď, než je ta Nagatova. Naruto se rozhodne, že Nagata nezabije. Po tom, co si spolu Naruto a Nagato povídají o možnostech míru, ukáže Naruto Nagatovi Jarayovu první knihu a v Nagatovi se probudí výčitky svědomí a Nagato pomocí jutsu Reinkarnace kacířské spravedlnosti napraví vše, co způsobil v Konoze. Sám při tom zemře. Konan potom zabalí jeho a Yahikovu mrtvolu (Sféra Deva) do svých papírů a odchází.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhPozději Uchiha Madara říká, že Rikodou Sennin měl dva potomky, jeden po něm zdědil Rinnegan a druhý tělo. Z potomků toho s Rinneganem vznikly Uchihové, Hyuugové.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhJeště o něco dále, Kabuto Nagata oživí, pomocí Kuchiyose: Edo Tensei, společně s Deidarou, Itachim, Sasorim , Kakuzem a někým neznámým, aby mu pomáhali ve válce a také, aby udělal dojem na Uchihu Madaru.

Vzhled

Nagato má červené vlasy a vysokou postavu. Ovládání Peina ze svého chakrového stroje pomocí chakrových prutů ho ale vysuluje natolik, že je úplně vyzáblý.

Zajímovosti

Nagatovi 28 let. Na Akatsuki prstenu má znak nula. Jeho oblíbená věta je "Hvězdy skryté v deštivé noci". Sféra Deva váží 57,2 kg a měří 176,5 cm.

První vystoupení

V anime Pein-135
V manze Nagato-372

Techniky

Nagato-
Fuuton: Reppushou (Živel Vítr: Vzdušný Vír)
Kuchiyose Gedu Mazo (Přivolání: Socha Kacířského Démona)
Shinra Tensei (Smrtící Vlna)
Gedou Rinne Tenshou (Reinkarnace kacířské spravedlnosti)
Ovládání šesti Peinů z chakrového ovládacího stroje

Sféra Deva-
Shinra Tensei (Smrtící vlna)
Chibaku Tensei (Vybuchující země, Božská hvězda)
Banshou Tenin (Univerzální nebeská gravitace)
Gofū Kekkai (Bariéra pěti pečetí)
Ukojizai no Jutsu (Ovládání deště)
Gentōshin no Jutsu (Jutsu magické lucerny)
Kyōmen Shūja no Jutsu
Shōten no Jutsu (Technika měnění těla)
Suiton: Mizurappa (Živel voda: Násilná vodní vlna)

Sféra Tiryagyoni-
Kuchiyose no Jutsu (Přivolávací jutsu)

Sféra Preta-
Fuujutsu Kyuuin

Sféra Naraka-
Král Pekla

Sféra Manusya-
Nepojmenované jutsu na čtení myšlenek

Sféra Asura-
Kaiwan no Hiya (Planocí Šipka Překvapující Moci)

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie