manga_preview
Boruto TBV 07

Seznam epizod

nahled_b001.jpg
2017-04-06 16:11
Filler:
Ne
Uzumaki Boruto

Během počáteční bitvy, mezi nepřáteli, je Konoha zničena, než boj může pokračovat, vracíme se na úplný začátek. Ještě než půjde náš hrdina poprvé na Akademii, zachrání jistého Denkiho od šikany…
Boruto zaspal, na své cestě se však zaplete do maléru. Vyvázne jen taktak, tím předvede nezapomenutelný nástup. I přes krátkodobé vyloučení je nakonec přijat.
Jeho příběh může začít!

nahled_b002.jpg
2017-04-13 14:24
Filler:
Ne
Hokageho syn

První den na Akademii! Jenže to by nesměl být Narutův syn, aby hned ve třídě neměl řeči a následně se nedostal do sporu se starším spolužákem. Výzva k férovému boji na sebe nenechá dlouho čekat.
Zpočátku to vypadá, že Boruto prohraje, ale s postupem času se situace obrací v jeho prospěch. Dokonce i přihlížející spolužáci, včetně jeho soupeře, mění své předpojaté názory.

nahled_b003.jpg
2017-04-20 13:50
Filler:
Ne
Metal Lee vyvádí

Nejen Boruto se dostane do nějakých těch potíží, ale i někteří další studenti. Tentokrát nesnáze mezi kamarády způsobí nesprávně odhadnutá situace. Je proto na Shikadaiovi, aby to napravil, než se něco zlého stane.
Jeho strategie, jak to vyřešit, vyjde během krátké bitvy a následná omluva oba usmíří. Každý ze zúčastněných si z toho bere svoje ponaučení.

nahled_b004.jpg
2017-04-26 22:11
Filler:
Ne
Kluci proti holkám v ninjutsu

Klid na Akademii mizí poté, co se začnou kluci a holky hádat mezi sebou, mají na všechno jiné názory. Tyto rozepře nakonec skončí soubojem pohlaví. Souhlasí i učitel. Podmínka výhry je získat vlajku.
Kluci se brzy dostanou do úzkých a tak vymyslí nezvyklý plán, který se rychle zvrhne. Díky Konohamarovi je krize zažehnána, obě strany se usmíří, i za cenu zničené budovy školy…

nahled_b005.jpg
2017-05-03 20:47
Filler:
Ne
Záhadný přestupující student

Na Akademii nastupuje nový student ze Zvučné. Záhy se ukazuje jak podivný kluk to je. Proto se Shino rozhodne pro nováčka uspořádat oslavu, která nevyjde tak, jak by si přál.
Shino tak vynechá hodinu, jeho studenti se však vrhají do boje s rozzuřeným stavařem. Boj je krátký a jakmile se to dozví Shino, propadá ještě větší depresi, že tam nebyl pro své studenty…

nahled_b006.jpg
2017-05-11 11:19
Filler:
Ne
Poslední lekce

Shino dá priechod temnej stránke pri napadnutí svojich študentov. Boruto Jouganom spozoruje podivný tieň, ktorý jeho učiteľa obklopuje. Shikadaiova nedôvera k Mitsukimu stále pretrváva avšak vymyslená taktika zdá sa funguje. Sensei je porazený bleskom vo vode a je vyhodený na breh. Boruto zachraňuje Mitsukiho, ale sám nemá dosť síl. Sensei skáče do vody, aby zachránil svojich žiakov pred utopením. Naruto, Shikamaru i Shino sa snažia prísť na pôvod jeho divného chovania.

nahled_b007.jpg
2017-05-18 13:44
Filler:
Ne
Láska a bramborové lupínky

Mimo záhadného tieňa, ktorý ovláda správanie ľudí sa v Konohe objavuje i podivuhodný neviditeľný sledovateľ predsedkyne. Po jeho chytení si Chou-chou spomenie, že je to Magire z vedľajšej triedy na akadémií. Na doporučenie vyjadrí svoje city Sumire, ktorá to cíti inak. Rozhodne sa získať ju násilím priamo v škole a to vyústi ťažkým súbojom priamo na streche. Magirova technika je veľmi silná, ale Chou-chou situáciu vyrieši ako inak chipsami a Boruto znovu spozoruje vytrácajúci sa záhadný prízrak.

nahled_b008.jpg
2017-05-24 16:38
Filler:
Ne
Zjevení ve snu

Úžasný Kagemasa na plátnach kín je pre mladých geninov veľkou inšpiráciou, ale na hrdinu štvrtej veľkej vojny ninjov určite nemá. Boruto a Shikadai znovu premýšľajú nad záhadným tieňom, ktorý sa šíri i za stenami akadémie. V Borutových snoch sa objaví Ootsutsuki Toneri a mladý ninja je presvedčený o prebudení svojho Byakuganu. Výlet do domu klanu Hyuuga prinesie do celej záležitosti viac svetla.

nahled_b009.jpg
2017-05-31 20:19
Filler:
Ne
Ukaž, co je v tobě

Prebudenie Byakuganu je možné najlepšie poznať prostredníctvom súboja. Borutovým protivníkom bude jeho teta, ktorá ho rozhodne šetriť nebude. Hanabi mu prehovorí do duše, aby zo seba nebol tak sklamaný. Potom čo si odíde mladý ninja vyčistiť hlavu stretne v stavenisku samotného Kagemasu. Ten pribral na váhe a tak boli všetky ďalšie filmy zrušené. Vďaka pohotovej Sarade sa nikomu nič vážneho nestane.

nahled_b010.jpg
2017-06-07 20:19
Filler:
Ne
Příhoda s duchem! Pátrání začíná.

Boruto sa snaží prísť na to ako svoje oko znovu aktivovať a spozorovať záhadný tieň, keďže sa incidenty s duchom stupňujú. Shikadai, Mitsuki a Boruto sa vydajú pracovať na poštu. Zodpovedne pomáhajú Tayorimu v práci a roznášajú poštu po celej konohe. Pritom pokračujú vo vyšetrovaní, ale duch útočí vždy na opačnej strane dediny. Až sa zdá, že niekto ich kroky dopredu pozná.

nahled_b011.jpg
2017-06-15 13:21
Filler:
Ne
Stín hlavního mozku

Boruto nevzdává pátrání po tajemném „duchovi“, který posedá další a další lidi. Protože Borutovy klony odmítají spolupracovat, rozhodnou se jeho spolužáci, že mu pomohou hlídkovat na různých místech ve městě. Tím pádem zůstává bez dozoru jen pošta, na které chlapci konají svoji praxi. Podle očekávání se „duch“ zjeví tam a posedne hlavního poštmistra. Ukáže se přitom, že ho ovládá maskovaná osoba, která ale z pošty uprchne a nepodaří se ji chytit.

nahled_b012.jpg
2017-06-21 20:38
Filler:
Ne
Boruto a Mitsuki

„Duch“ si dal pauzu, a tak může Mitsuki přemýšlet o psychologii. Třeba proto, že na vlastní úkor pomohl Denkimu při závodě a nechápe, co ho k tomu vedlo. Ale ještě nelogičtější je případ Boruta, který se chová jako hlupák a každý ho má přitom rád. Jak to? Mitsuki se rozhodne zajít k němu na návštěvu, tu však pokazí Borutův otec, který přišel k večeři pozdě a během chvilky chce zase odejít, protože „duch“ se opět zjevil. Zuřící Boruto vyběhne z domu, následován Mitsukim.

nahled_b013.jpg
2017-06-29 17:05
Filler:
Ne
Démon se zjevil

Sai i Mitsuki nezávisle na sobě zjistili identitu člověka, co přivolává „ducha“. Je to Sumire, předsedkyně Borutovy třídy! Zdánlivě plachá a snaživá dívka je dcerou bývalého člena Rootu a plní plán, který jí odkázal otec. Když je dopadena Saiem, přikročí ke spuštění plánu - pomocí pečeti na svém těle vyvolá zvířecího démona Nue. Zatímco se ANBU snaží Nue zpacifikovat, Boruto s Mitsukim hledají Sumire. Mitsuki ji chce zabít a tím zničit i Nue. Boruto však doufá, že to nebude nutné...

nahled014.jpg
2017-07-05 15:31
Filler:
Ne
Cesta, kterou vidí Boruto

Boruto, Mitsuki, Sumire a Nue se přenesli do dimenze, z níž Nue pochází, a pokračují v boji. Sumire vzpomíná na své dětství prožité v úkrytu před Konožany a na otcovu zášť, ale Boruto připomíná, že se jí do srdce zapsal i vztah se spolužáky. Aby neopustila cestu pomsty, snaží se Sumire o sebedestrukci prostřednictvím Nue, ale ta nechce své paní ublížit. Sumireino dojetí zruší pečeť na jejích zádech a celá dimenze se hroutí. Přivoláni hlasem kamarádů, nacházejí naši hrdinové cestu do svého světa.

nahled_b015.jpg
2017-07-12 21:50
Filler:
Ne
Nová cesta

Sumire je ve vazbě, ale veřejně se řekne, že se musí léčit. Mezitím dostali její spolužáci za úkol rozdělit se do nových tříčlenných týmů. V těchto týmech mají proti sobě bojovat na lešení obklopujícím školu. Po tréninku se k nim jejich někdejší předsedkyně vrací, neboť jí bylo odpuštěno.

Naruto se vydává za Sasukem a ukazuje mu dokumenty o Sumireině pečeti. Zdá se, že i toto nějak souvisí s technikami klanu Ootsutsuki.

nahled_b016.jpg
2017-07-19 20:16
Filler:
Ne
Krize: Hrozba selhání

Denki umí napsat test, ale má problém s lezením po skále. Nechce propadnout jako Iwabe, který naopak ninjutsu ovládá a zaostává v teorii. Kamarádi se marně snaží pomoci. Nakonec se oba spojí a vzájemné učení jim svědčí.
V den zkoušky hoří budova. Vrhnou se do záchranné akce a zkoušku zmeškají. Smíří se s opakováním ročníku, ale oba projdou, protože záchrana lidského života je důležitější.

nahled_b017.jpg
2017-07-26 16:21
Filler:
Ne
Běž, Sarado!

Sakura jede na výlet, ale potřebuje doručit zašitého plyšáka pacientce. Sarada se nabídne a vydává se do nemocnice vlakem, ve kterém plyšáka zapomene. Snaží se nepozorovaně vlak opět dostihnout. S Chou-Chou dál hledají ve ztrátách a nálezech, kde došlo k záměně. Hledání je dovede k memoriálu u řeky, ze které Sarada plyšáka s menšími obtížemi zachrání. Plyšák je v pořádku doručen.

nahled_b018.jpg
2017-08-02 15:41
Filler:
Ne
Den u Uzumakiů

Himawari stůně a Boruto vzpomíná na inauguraci Naruta. Tehdy Himawari probudila byakugan a odrovnala Naruta na celý den. Konohamaru za Naruta při inauguraci zaskočil a Boruto přísahal, že sestru už nikdy nenaštve.
Naruto přijde za Himawari a s Borutem se hádají o jídlo. Hinata je vyhodí, tak zajdou do Ichiraku. Naruto vzpomíná, co vše zde zažil, a Boruto zjistí, kdo je Královnou obžerství.

nahled_b019.jpg
2017-08-10 09:24
Filler:
Ne
Uchiha Sarada

Boruto tropí lumpárny podobné těm, které Naruto dělal v jeho věku. I ostatní děti se podobají rodičům. Sarada chce vědět, zda si je také s otcem podobná. Ptá se Sakury, hledá informace o Sasukem v knihovně. Na své otázky nedostává jasné odpovědi a začíná pochybovat i o Sakuře jako její matce. Chou-Chou nevěří svým rodičům, proto chce odejít z domu a jít hledat pravé rodiče v doprovodu Sarady.

nahled_b020.jpg
2017-08-16 19:06
Filler:
Ne
Kluk se Sharinganem

Chou-Chou hledá své pravé rodiče se Saradou, která má v plánu hledat ty své. Když Sarada cestou za Sedmým zaslechne, že se Sedmý a Sasuke mají setkat, rozhodne se Sedmého sledovat. Borutův oběd pro Sedmého je vhodná záminka, a tak se za ním vydává i s Chou-Chou.
Saradu a Chou-Chou přepadne osoba se sharinganem, Sedmý je zachrání a pokračují dál společně. Sarada se střetává se svým otcem Sasukem.

nahled_b021.jpg
2017-08-23 13:18
Filler:
Ne
Sasuke a Sarada;

Vytúžené stretnutie s otcom nevyšlo tak, ako malo. Na povrch vyplávajú rôzne emócie, no niet času na rodinnú drámu, pretože zaútočí pomstychtivý protivník s množstvom Sharinganov na tele a nepríjemnými schopnosťami. Boju urobí rázny koniec až nástup nahnevanej Sakury, no pomlátený protivník ešte dokáže utiecť pomocou časopriestorovej techniky a uniesť aj svoju premožiteľku.

nahled_b022.jpg
2017-08-30 19:20
Filler:
Ne
Propojené city

Pre oslobodenie Sakury je potrebné zistiť, kto je záhadný Shin. So Sharinganmi prv hojne experimentoval Orochimaru, takže je jeho úkryt logickým cieľom pátračov. Ich motívy však nie sú celkom zhodné. Sarada sa naďalej pokúša zistiť, kto je jej pravá matka a s pomocou Suigetsua a vzorky pupočnej šnúry dospeje k šokujúcemu zisteniu. Aký to bude mať vplyv na jej vzťah k matke?

nahled_b023.jpg
2017-09-06 13:12
Filler:
Ne
Vztahy ve všech podobách

Sakura vyliečila Shina, no odmieta jeho ideologiu. A vôbec, na jej rodinu nikto útočiť nebude. Do následného boja sa zapájajú aj ostatní a Shin nakoniec nepodcenil iba svoju silu, ale i jeho evolučná téza sa obrátila proti nemu. Ostáva len postarať sa o osirelých klonov a vysvetliť nedorozumenie, vedúce k hľadaniu pravej matky. Aj Chou-Chou nájde ideálneho otca, ktorým je, čuduj sa svete, Choji.

nahled_b024.jpg
2017-09-13 18:48
Filler:
Ne
Boruto a Sarada

Kým sa pozornosť všetkých sústredí na stretnutie Kagov, Boruto chystá farebný atentát na monument svojho otca a Sarada sa oboznamuje so svojim Sharinganom, ktorý je jej tromfom na ceste k získaniu postu Hokageho. Kagovia zatiaľ jednajú o objavení sa hrozby, ktorej sa svojho času obávala i samotná Kaguya. Otázka znie, či bude nastupujúca generácie ešte schopná zvíťaziť.

nahled025.jpg
2017-09-20 19:38
Filler:
Ne
Bouřlivá exkurze

Boruto sa svojimi pokusmi s fuutonom dostal do nezávideniahodnej situácie – bol zvolený za vedúceho triedneho výletu do Zeme vody. Hmlistá na pohľad vyzerá ako moderná turistická destinácia, so sympatickým sprievodcom Kagurom, z ktorého sú dievčatá paf, ale aj podozrivými chlapíkmi v bočných uličkách. Zdá sa, že Iwabeho podozrenia sú na mieste – pozlátko ukrýva tiene krvavej minulosti.

nahled_b026.jpg
2017-09-27 18:52
Filler:
Ne
Mizukageho následník

Kagura třídu nejdříve zavede za Terumi Mei a Šestým Mizukagem a poté vyrazí na prohlídku vesnice. Prohlédnou si akademii, kde si dá Boruto s Kagurou souboj a poté zamíří k místnímu památníku. Dostanou se tam do roztržky s jednou místní partou, jenže ta je silně podcení a musí se dát na ústup. Svoji porážku si ale nenechají jen tak líbit. Unesou totiž Denkiho!

nahled_b027.jpg
2017-10-04 20:00
Filler:
Ne
Nindžovská bitva přátelství

Kluci s Kagurou se vydávají Denkiho zachránit. Hned jak dorazí na dané místo, objeví se jejich nepřátelé a začne bitva. Během ní však vyjde najevo, že Kagura je vnukem Čtvrtého Mizukageho Yagury. Ostatní, kromě Iwabeho, si z toho ale nic nedělají a po vítězné potyčce ho pozvou, aby si s nimi šel zahrát hru. Kagura je rád, že získal nové kamarády a souhlasí, že se zúčastní kandidatury na Hiramekarei.

nahled_b028.jpg
2017-10-11 19:24
Filler:
Ne
Vyhlášení války

Kagura dostane Hiramekarei, ale sotva ho stačí ukázat Borutovi, objeví se šéf party z minula. Boruto zjistí, že plánuje převrat v Mlžné a potřebuje Kaguru k tomu, aby nová skupina Sedm šermířů byla kompletní. Boruto se ho snaží zastavit, jenže Kagura se rozhodne ke skupině přidat a odvede výrostky k ostatním mečům. Naštěstí nechají Boruta naživu a ten se pak se Saradou rozhodne přivést Kaguru zpět k rozumu.

nahled_b029.jpg
2017-10-18 19:34
Filler:
Ne
Nových Sedm nindžovských šermířů

Nová skupina Sedmi nindžovských šermířů si vyzvedne legendární meče a hned je otestují na strážných loutkách. Choujuurou nevidí jinou možnost než všechny účastníky povstání popravit, ale Boruto přijde na způsob, jak tomu zabránit. Snaha o povstání musí vypadat jako obyčejná dětská potyčka. Společně tedy se Saradou a Šestým revolucionáře konfrontují, kvůli mlze se však rozdělí a každý je odkázaný sám na sebe.

nahled_b030.jpg
2017-10-25 19:07
Filler:
Ne
Sharingan vs. Bleskový meč Tesák

Choujuurou je v boji stále trochu nad věcí i přes to, že má proti sobě tři protivníky a nemůže se moc hýbat. Možná proto se vzápětí osvobodí a porazí je. Sarada stojí proti dívce s raitonem a mečem jménem Tesák, ale i ona po chvíli díky sharinganu, genjutsu a fyzikálním zákonům vítězí. Nejtěžší to má ovšem Boruto, jehož protivníkem je Kagura, kterému Boruto za žádnou cenu nechce ublížit.

nahled_b031.jpg
2017-11-01 21:37
Filler:
Ne
Boruto a Kagura

Souboj přesvědčení, ve kterém se Boruto snaží vymanit Kaguru ze spárů Shizumy. Na scéně se objevuje Mitsuki, který objasňuje, jakým způsobem Shizuma celou dobu operoval. Díky tomu Kagura konečně prozírá a společně s Borutem a Mitsukim bojují proti rozzuřenému Shizumovi. Ten se ale nehodlá vzdát a využívá všeho, dokonce i hladové Samehady. Boruto a Kagura stojí tváří v tvář krvelačné zrůdě. Společně však dokážou běsnícího Shizumu i se Samehadou zastavit. A to ještě před začátkem večerky.

nahled_b032.jpg
2017-11-08 20:32
Filler:
Ne
Výprava za suvenýry

Výlet je u konce a naši hrdinové se vracejí zpět do Listové. Ač vše dopadlo dobře, Naruto a jeho kamarádi musí čelit následkům bojů v Mlžné. Ale to není to nejhorší. Boruto zjišťuje, že zapomněl na slib, který dal Himawari. Přivézt suvenýr! A tak začíná patálie k získání vodního yatsuhashi. Teprve až Sarada přijde s místem, kde by tuto dobrotu mohli mít. Nic ale není tak jednoduché, protože majitelka obchůdku ji neprodá jen tak, pouze pokud ji Boruto porazí v Nindžovských bitvách.

nahled_b033.jpg
2017-11-15 22:36
Filler:
Ne
Krize! Choujuu Giga

Nová doba přináší nové možnosti. Inojin se rozhodne své kresby kopírovat, aby ušetřil čas a energii. Bohužel jeho technika přestává fungovat. Ani když se vrátí k ruční kresbě, není schopen své výtvory udržet při životě. Sai se ho snaží různě nabádat a poradit mu, ale tvrdohlavý Inojin raději zavrhne kresbu a zkouší techniky přenosu mysli, marně. Nechápe, co dělá špatně. Jeho kresby ale neobživnou, dokud si neuvědomí jednu velice důležitou věc. Jeho kresba musí být spojená s pocity.

nahled_b034.jpg
2017-11-22 17:46
Filler:
Ne
Noc létavice

Závěrečné zkoušky se kvapem blíží a Boruta přepadne nejistota, že po složení těchto zkoušek už nemusí být přátelství s jeho kamarády takové jako doposud. Příležitost na sebe nenechá dlouho čekat, protože se Boruto s ostatními doslechne o legendárním Věčném kaprovi. Proto zorganizuje kempování u řeky, kde se sejdou všichni jeho kamarádi. Ulovit Věčného kapra ale není jen tak a aby se to podařilo, budou muset všichni spojit své síly.

nahled_b035.jpg
2017-11-30 20:21
Filler:
Ne
Třídní schůzky

Ještě před samotnými závěrečnými zkouškami se konají třídní schůzky, kde rodiče spolu se svými dětmi konzultují, jak se bude nadále vyvíjet jejich cesta životem. Někteří v tom mají jasno a chtějí se stát ninji, jiní ne a někteří jsou stále ještě na vážkách. Samotný Boruto neví, co vlastně chce. Potkává však záhadného reportéra Sukea, díky kterému si vyslechne příběhy ostatních a na základě toho se pak sám rozhodne, jakou cestou se bude nadále ubírat.

anime_thumb_b036.jpg
2017-12-06 19:38
Filler:
Ne
Zkoušky začínají

Během předchozích hodin byli žáci vybídnuti k získání otázek k testu na závěrečné zkoušky na Akademii. Boruto to považoval za podvádění, ale Sarada podotkla, že se jedná o zkoušku jejich dovednosti sbírat informace. Ačkoliv si toho nebyl Boruto vědom, testem prochází s plným počtem bodů.
Z praktické zkoušky Boruto vůbec není nervozní, tedy až do chvíle, než se mezi zkoušejícími objeví mistr Kakashi a studentům oznámí, že se geninem stane pouze ten, kdo získá rolničku.

nahled_b037.jpg
2017-12-13 21:08
Filler:
Ne
Odhodlání nindži

Zkouška na geniny pokračuje a Boruto se jen tak nevzdává. V boji Boruto dokazuje jak je schopný a sám Kakashi uznává, že je na úplně jiné úrovni než ostatní studenti. Přesto však mladíka postaví do situace, ze které se nemůže dostat sám. Naštěstí mu přijdou na pomoc přátelé a společně vymýšlí strategii, jak zachránit poražené spolužáky a projít závěrečnou zkouškou.

nahled_b038.jpg
2017-12-20 19:43
Filler:
Ne
Vznik tříčlenného týmu

Po zkoušce jsou studenti rozděleni do tříčlenných týmů. Všichni jsou s rozdělením spokojeni kromě Sarady, která chce podat přímou žádost o změnu týmu. Společně s Borutem ji jde doručit Hokagemu. Avšak ten není ve své kanceláři. Na pomoc jim přispěchá Mitsuki, který má u sebe Narutův diář.
Přes všechny nepříjemné peripetie, které jim cesta za Sedmým přinese, se tým 3 odhodlá za Hokagem dojít s jinou žádostí, a tou je změna čísla jejich týmu.

nahled_b039.jpg
2017-12-27 19:26
Filler:
Ne
Cesta osvícená úplňkem

Mitsuki je sice Orochimarovo dítě, ale o sobě toho mnoho neví. Navíc se Orochimaru snaží zjistit, zda má Mitsuki vlastní vůli, a tak si vymyslí misi za získání vzpomínek, které Mitsuki ztratil.
Avšak mladík na misi potkává dalšího Mitsukiho, který mu řekne svou pravdu.
Kvůli němu je Mitsuki zmatený a neví komu má věřit, tím se dostává do situace, kdy se musí sám rozhodnout, na čí stranu se postaví.
Nakonec se rozhodne jít svou vlastní cestou. Ukradne Orochimarovi svitek a díky tomu poznává své slunce, Boruta.

nahled_b040.jpg
2018-01-10 21:50
Filler:
Ne
Tým 7: První mise

Tým 7 získává svou první misi! Kupodivu to není venčení psů nebo chytání koček, ale vyhnání lupičů z malé vesničky. Boruto však není vůbec nadšený, ale věří, že misi bude mít hotovou raz dva. Bohužel mladí nindžové moc nechápou význam slova spolupráce, a tak na vlastní kůži zjišťují, že mise nebude tak jednoduchá, jak se z počátku zdálo. Konohamaru se totiž dozvídá, že Kiri, vůdkyně vesnice, zatajovala spoustu informací. Výskyt nebezpečných Ztracených nindžů zvyšuje úroveň mise a pro geniny tak není vhodná. Přesto z této mise nemohou vycouvat. Jak si s tím vším poradí?

nahled_b041.jpg
2018-01-17 22:10
Filler:
Ne
Síla v jednotě

Kiri sa ocitla v rukách nepriateľov a tím 7 sa musí pripraviť na svoju prvú neľahkú misiu. Po zabití Ioriho ex-nindžami sa im musia naši traja kamaráti postaviť, aby mohli odviezť Kiri do bezpečia. Do boja s nimi vstúpi Konohamaru avšak Boruta, Saradu a Mitsukiho boj ani zďaleka neobíde. Jeden z nepriateľov ich sleduje a tím Konohamaru musí bojovať jeden na jedného dokým nakoniec nespoja sily.

nahled_b042.jpg
2018-01-24 21:36
Filler:
Ne
Práce nindžů

Boruto nie je nadšený z misií nízkej úrovne ako je chytanie stratených mačiek, kde sa nemôže zviditeľniť, preto ich neberie vážne. Konohamaru im pridelí novú misiu avšak ani z tej nie je Boruto nadšený, pretože policajti už urobili polovicu práce. Po menšej debate s páchateľom vo vnútri banky si uvedomí, že všetky misie majú nejaký zmysel i to, že prípad nie je ani zďaleka ukončený.

nahled_b043.jpg
2018-01-31 22:25
Filler:
Ne
Gang Byakuya nastupuje!

Tím 7 je povolaný na miesto krádeže diamantov zo sejfu. Prípad súvisí s ich minulou misiou, ktorá mala odviesť pozornosť. Sarade nesedí ako sa mohli lupiči dostať cez tepelné senzory a preto začnú pátrať na vlastnú päsť. Pátranie ich dostane na záhadné obývané miesto, kde zistia súvislosti s ukradnutými diamantmi. Shikadai sa snaží prísť na stratégickú úlohu, ktorú dostal od otca, ale do cesty sa mu pripletie neznámy chlapec.

nahled_b044.jpg
2018-02-07 21:54
Filler:
Ne
Shikadaiovy pochybnosti

Polícia nariadi geninom, aby sa nepúšťali do boja s gangom Byakuya. Mnohým sa nepozdáva, že ich neberú vážne a nedovolia im zasahovať. Tím senseia Udona je jedným z nich a po jednaní na vlastnú päsť zrania svojho kolegu. Boruto a Shikadai sa neúmyselne zapoja do prenasledovania gangu lupičov spolu so Shikadaiovou matkou Temari.

nahled_b045.jpg
2018-02-14 22:21
Filler:
Ne
Vzpomínky na den sněhu

V dedine začnú nepokoje, pretože gang Byakuya vyhnal do ulíc nespokojných obyvateľov na protesty za spravodlivosť. Okrem toho nahliadneme aj do minulosti Ryogyyho, úmrtia jeho rodičov i spojitosti s gangom Byakuya. Je na pochybách či sú ich činy dobré či zlé, avšak za sebou má šikovného manipulátora. Partia lupičov sa chystá uskutočniť finále svojho plánu. Shikadai ľstivou metódou príde na tajomstvo svojho nového kamaráta a bude ním napadnutý.

nahled_b046.jpg
2018-02-21 22:10
Filler:
Ne
Běž! Strategie: Znak noci

Demonstrace má začít o půlnoci, takže všichni mají střežit oblast. Shikadai zjistí, že skutečný cíl gangu Byakuya není společnost Kaminarimon, ale laboratoř Skryté Listové a spolu se svým týmem a Borutem tam vyráží. Jenže oni už zmizeli a Shikadai a ostatní tedy musí za nimi. Nakonec se však rozdělí a Shikadai s Borutem jdou po vůdci gangu. Sarada mezitím zjistí, že demonstrace je způsobená genjutsu a s pomocí Mirai, Hanabi a Naruta ji zažehná.

nahled_b047.jpg
2018-02-28 22:25
Filler:
Ne
Kámen, kterým chci být

Šéf gangu Byakuya pošle proti Borutovi se Shikadaiem Ryougiho, aby je vyřídil, zatímco se sám pokusí zmizet. Shikadai přijde na to, že Ryougi je v genjutsu a pokusí se ho z něj dostat a mezitím pošle Boruta za vůdcem. Ani jednomu se ale nedaří, a tak se po chvíli zase spojí. Ryougiho pak sice z genjutsu dostanou, ovšem za cenu toho, že šéf unikne. Situaci ovšem zachrání Naruto, který ho dostihl a předal policii.

nahled_b048.jpg
2018-03-07 22:43
Filler:
Ne
Geninský dokument

Iwabe, Metal a Denki dostanou po suspendování novou misi: mají se objevit v dokumentu o ninjích. Jenže kvůli nervozitě jim to moc nejde a jediné, co zvládají, jsou ukázky technik, které ale zamítne Udon. Jejich mise tedy končí, ale filmaři se nevzdávají. Chtějí natočit pár záběrů budovy, kterou odpálí, jenže pak jim začne padat na hlavu a tým 5 je musí zachránit. Filmaři jsou užaslí a rozhodli se natáčet s nimi dál.

nahled_b049.jpg
2018-03-14 21:51
Filler:
Ne
Namida a Wasabi

Tým 15 dostane za úkol pochytat vypuštěná zvířata. I když to mezi nimi trochu skřípalo, docela se jim to povede a zbývá už jen mini opice. Wasabi se však pohádá s Namidou a ta se ji pokusí chytit sama. Narazí ovšem na obrovského vlka a celý tým se musí spojit, aby ho zvládly porazit. Nakonec se všechny všem omluví a celý tým se dá opět do pořádku.

nahled_b050.jpg
2018-03-21 22:05
Filler:
Ne
Chuuninská zkouška, porada o doporučeních

Blíží se chuuninské zkoušky a mistři musí rozhodnout, kdo se zúčastní. Trochu se to zvrtne a Udon se tak dozvídá o problémech, které Boruto dělal ještě na Akademii. Potom si postupně projdou všechny geniny s jejich zásluhami a nakonec skončí v baru u lahví saké. Jenže Konohamaru nechce, aby se oruto zúčastnil. On i Hanabi jsou totiž moc ochranářští a když jsou opilí, je to ještě horší. A na závěr se dozvíme, proč Shino nesmí pít.

nahled_b051.jpg
2018-03-28 21:15
Filler:
Ne
Borutovy narozky

Boruta štve, že si ostatní idealizují, jak je úžasné být synem Hokageho. Zrovna slaví narozeniny, avšak na jeho oslavu Naruto nedorazil. Boruto odchází na misi, potkává Naruta a má na něj jedno přání – aby dorazil na Himawarinu oslavu narozenin. Na misi se Borutův tým má postarat o gang. Ten je ale po jejich příjezdu zničen nestvůrou. Tým 7 prověřuje stopy, které je zavedou do dolu. Zde se střetnou s nestvůrou, bílým Zetsuem.

nahled_b052.jpg
2018-04-04 21:11
Filler:
Ne
Sasukeho stín

Tým 7 čelí bílému Zetsuovi. Konohamaru má v plánu eliminovat hrozbu sám, ale nejlepší taktikou je spolupráce. Jenže Boruto chce zazářit, a tak poruší formaci a ohrozí jejich životy. Nakonec však krizi zvládnou. V jádru úkrytu se setkají s černými plameny, které tu zbyly po Sasukem a celou situaci přebírá Naruto. Boruto je nerad ve stínu svého otce, ale uvědomuje si, že musí zesílit, aby ho ostatní uznávali.

anime_thumb_b053.jpg
2018-04-11 21:42
Filler:
Ne
Himawariny narozky

Na měsíci je Ootsutsuki Toneri příslušníkem svého klanu zmrazen v čase na deset tisíc let. Během toho se v Konoze se chystají Chuuninské zkoušky. Boruto se zúčastnit nehodlá, protože má vlastní cestu ninji. Zkoušky se však můžou zůčastnit pouze tříčlenné týmy, a tak se Sarada dá do přemlouvání. Nakonec se jí podaří Boruta přesvědčit.
Chystá se oslava Himawariných narozenin, na kterou ale Naruto pošle jen svého klona, což vyústí v katastrofu. Boruto zuří, když v tom se tváří v tvář setkává se svým vzorem Sasukem.

nahled_b054.jpg
2018-04-19 19:10
Filler:
Ne
Sasuke a Boruto

Sasuke předává Narutovi zašifrovaný svitek z Kaguyina paláce, kde se setkal s dalšími dvěma příslušníky klanu Ootsutsuki.
Boruto se chce stát Sasukeho studentem. Proto musí splnit jeho podmínku – naučit se Rasengan. Konohamaru Boruta naučí základy, ale výsledná podoba techniky je na pohled malá. Proto využije vědecké ninja zařízení a ulehčí si práci. Díky tomuto malému podvodu se Boruto stává Sasukeho učněm.

nahled_b055.jpg
2018-04-25 21:18
Filler:
Ne
Vědecké nindža zařízení

Boruto trénuje pod Sasukeho vedením a vyptává se na Narutovy slabiny. I když zlepšuje své schopnosti, nechává si v záloze vědecké ninja zařízení. Také ostatní geninové ve vesnici poctivě trénují na blížící se Chuuninskou zkoušku, na kterou se letos chystá i Gaarův syn z Písečné.
Tou dobou několik členů klanu Ootsusuki přichází posbírat z této planety čakru a začínají útokem na osmiocasého.

nahled_b056.jpg
2018-05-03 21:23
Filler:
Ne
Rivalové, nástup!

Účastníci skúšok sa zišli a po krátkom behu lesom plnom prekážok ich čaká podivná kvízová otázka bez zjavného riešenia. Je to pasca, do ktorej musia padnúť, bez ohľadu na odpoveď. V skutočnosti ide o test odhodlanosti, v ktorom by Boruto zlyhal, nebyť pohotovej reakcie jeho parťákov. Hoci uspel, štve ho, že to chcel vzdať. A ešte k tomu mu otec zablahoželá iba obyčajným mailom. Však on mu ukáže!

nahled_b057.jpg
2018-05-10 21:04
Filler:
Ne
Důvod, proč nesmím prohrát

So znepokojivým útokom na Gaaru v pozadí sa začína druhé kolo skúšky, ktorým je boj o vlajku medzi týmami. Shikadaiov tým vychytil ľahkých súperov, no ostatní Konoháci rad za radom vypadávajú. Hrozí to aj Borutovi, ktorý precenil možnosti svojich klonov a zoči voči porážke nakoniec použije ninja technológiu na zvrátenie boja. Podvod nebol odhalený a tak sa konečne môže tešiť otcovej pozornosti.

nahled_b058.jpg
2018-05-17 21:38
Filler:
Ne
Turnaj začíná

Do úvodných zápasov turnaja vstupujú všetci s obrovských sebavedomým, no Boruta jeho súper opäť donúti podvádzať. Ostatným jeho kamarátom sa darí postupovať vlastnými silami, až na Inojina, ktorého útoky na súpera vôbec nezabrali. V poslednom z úvodných súbojov má Chou-Chou čeliť Gaarovmu adoptívnemu synovi Shinkimu, ktorý nemá o schopnostiach ostatných vysokú mienku. Tak sa to teraz možno zmení.

nahled_b059.jpg
2018-05-24 22:11
Filler:
Ne
Boruto vs. Shikadai

Chou-Chou dala do boja skutočne všetko, no súper bol úplne mimo jej možnosti. Rovnako, ako je v semifinále nad Borutove možnosti Shikadai. Teda bol by, keby Boruto nesiahol opäť k podvodu a nevytvoril klon, s ktorým jeho súper nepočítal. Zachoval sa neférovo k jednému z najlepších priateľov a k tomu sa s každým ďalším použitím ninja technológie stále viac zamotáva do tajomného Katasukeho plánu.

nahled_b060.jpg
2018-05-31 20:47
Filler:
Ne
Listová vs. Písečná

Súper, čo sa nechová prirodzene, nemožno ho zaskočiť a nezaberá naňho genjutsu. Saradina porážka vyzerá nezvratne, avšak zdanie klame. V aréne je iba bábka, no polohu skutočného protivníka prezradia čakrové vlákna a jeho porážku spôsobí unáhlená taktika. Zato Shinki proti Mitsukimu bojuje bezchybne, ale nedostane sa mu zadosťučinenia v podobe sage módu. Mitsuki sa radšej vzdá, než by ho odhalil.

nahled_b061.jpg
2018-06-07 23:25
Filler:
Ne
Uživatel železného písku: Shinki

Chuuninska skúška je vo finále. Do posledného kola, hromadného súboja, sa prebojoval Shinki, Boruto a Sarada. Shinki, sebavedomý užívateľ Jitonu, bojuje súbežne s Borutom aj Saradou. Tá je časom porazená a vyčerpaný Boruto vkladá všetku sílu do posledného útoku. Shinki je mimo jeho ligu a tak využije vedecké nindža zariadenie. Vyhráva! Radosť ale netrvá dlho a Naruto Boruta verejne odhalí a diskvalifikuje. Z okolia je cítiť hnev a sklamanie.

nahled_b062.jpg
2018-06-14 22:08
Filler:
Ne
Invaze Ootsutsuki!!

Prichádzajú nepriatelia, Ootsutsuki. Razom je preč hanba aj obviňovanie. Evakuácia divákov, všetci splupracujú. Mitsuki chce pomôcť Borutovi a aktivuje sage mód. Je to len okamih a už ho Ootsutsuki prebodne rybárskym háčikom a vytrhne čakru. Medzitým Ootsutsuki Momoshiki a jeho strážca Ootsutsuki Kinshiki vysvetľujú princíp získavania ich sily a plány do budúcna. Naruto a Sasuke s nimi nesúhlasia. Momoshiki začína s útokmi a každý ďalší je silnejší od toho predchádzajúceho.

nahled_b063.jpg
2018-06-28 20:30
Filler:
Ne
Sasukeho tajná zbraň

Boruto sa preberá a zisťuje, že Hokage je preč. Pri poslednom útoku pohltil väčšinu sily, padol do bezvedomia a uniesli ho. Boruto po tejto správe beží mestom do kancelárie, kde vo víre spomienok smúti za otcom. Tomu pozdvihne sebavedomie práve Sasuke, ktorý príde za ním s pozvánkou do záchranného tímu. Zavolá ostatných Kage a plánujú ako poraziť nepriateľa. Rovnako sa urovnávajú aj kamarátske vzťahy a pri lúčení ho Shikadai berie na milosť.

nahled_b064.jpg
2018-07-05 20:25
Filler:
Ne
Záchrana Naruta!!

Momoshiki je patrične netrpezlivý pri vysávaní Narutovej čakry. Ten si stíha popri tom uvedomovať, že urobil pri Borutovi kopec chýb. Síce je stále pripútaný o strom, rozhodne sa to tam rýchlo skončiť a v tom prichádza Sasuke, Boruto a ostatní Kage. Oslobodia ho. V Konohe zatiaľ Shikadai prejavuje obavy o kamaráta, či nebudú potrebné posily. Boj s Ootsutsuki vyzerá nádejne. Presila je citeľná, Momoshiki zahnaný do kúta skonzumuje svojho strážcu a jeho vzhľad naberá iný rozmer.

nahled_b065.jpg
2018-07-19 17:46
Filler:
Ne
Otec a syn

Nepriateľ už nie je tou osobou, čo predtým. Behom krátkej chvíľky sa vysporiadal s ostatnými Kage. No na duo Naruto Sasuke je prikrátky. Diel nadupaný akciou. Kurama v brnení Susano´o je predzvesť končiaceho sa súboja. Vyčerpaný Momoshiki bezvládne levituje. Prichádza premotivovaný Katasuke s chuťou doraziť nepriateľa. Svojím útokom ho však len „nabije“ technikami a kolotoč súbojov môže začať znova. Borutov miznúci Rasengan ukončuje boj.

nahled_b066.jpg
2018-07-26 14:39
Filler:
Ne
Můj příběh

Boruto se spolu s ostatními vrací zpět do Konohy. Na žádné velké přivítání ale není čas, protože je potřeba vrátit Konohu zpět do původního stavu, a to znamená spoustu práce. Boruto se navíc omlouvá soupeřům z chuuninských zkoušek a snaží se čelit zodpovědnosti. Útok Ootsutsuki klanu na Konohu byl pro všechny velká rána, ale díky tomu si naši hrdinové uvědomili, co je pro ně podstatné. Hlavně Boruto, který zjišťuje, že stát se Hokagem není jeho sen a vydává se tak vstříc vlastnímu osudu.

nahled_b067.jpg
2018-08-02 14:49
Filler:
Ne
Super Chou-Chou motýlí mód!

Díky zálibě v romantickém seriálu se Chou-Chou rozhodne využít tajnou techniku klanu k tomu, aby vypadala přitažlivěji. Shodou okolností dostane Tým 7 spolu s Týmem 10 přidělenou misi, díky které mají chránit hlavní představitele tohoto seriálu, Tomaru a Ashinu. Tomaru díky své roli poblázní Chou-Chou a ta se ze všech sil snaží působil cool. Zdaleka se jí to nedaří tak, jak by chtěla. Její idylku překazí útok při natáčení a sám Tomaru si Chou-Chou vybere jako náhradu za zraněnou kolegyni.

nahled_b068.jpg
2018-08-09 17:12
Filler:
Ne
Super Chou-Chou líbací mód

Chou-Chou musí s Tomarem natočit líbací scénu! Její sny se začínají pomalu plnit. Ale nic není tak růžové, jak se na první pohled zdá. Z prvního polibku sejde a další a další pokusy vždy někdo pokazí. Ochrana milovaného Tomara je tak pro Chou-Chou velmi náročná. Netuší však, že ji Tomaru jen škádlí a tuší, že se jí líbí. Nakonec požádá Chou-Chou, aby s ním nazkoušela závěrečnou scénu, kde se mají opět políbit. Ani tentokrát to nevyjde a Chou-Chou zjistí, že ne každá láska dojde šťastného konce.

nahled_b069.jpg
2018-08-16 15:08
Filler:
Ano
Super Chou-Chou, zamilované pozdvižení!!

Na scéně se objevuje maskovaný ninja, který Tomara unese. I přes zlomené srdce se o něj Chou-Chou strachuje a trvá na jeho záchraně. Únosce vyžaduje výkupné, které má předat Ashina. Oba týmy tedy vymyslí strategii a spolu s Ashinou se přesunou na místo předání. Při předání se z maskovaného únosce vyklube Konohamaru, který celou tuto výměnu zinscenoval, aby zjistil, že pravým zločincem je Ashina. Chou-Chou spěchá Tomara zachránit a předvede se ve své plné baculaté kráse!

nahled_b070.jpg
2018-08-23 17:11
Filler:
Ne
Odvrácená strana úzkosti

Metalova nervozita komplikuje jeho kariéru ninji. Pořídí si proto amulet, který ho má nervozity zbavit. Avšak marně, nervozita nezmizela, průšvihy rovněž, a navíc ho Lee odmítne učit Osm vnitřních bran. Teprve až Metal narazí na mistra Gaie, který se mu pokusí s problémem pomoct, začne o amuletu trochu pochybovat. Lee nakonec Metala vyzve na souboj před publikem a díky síle odhodlání postavit se své nervozitě Metal získá sílu jakou nikdy předtím.

nahled_b071.jpg
2018-08-30 20:32
Filler:
Ne
Nejtvrdší kámen na světě

Mitsuki po svém prvním snu zjišťuje, že ostatní sní denně. Tým 7 se při čekání dovídá o bývalém Tsuchikage Oonokim, který se ztratil ve vesnici. Boruto potřebuje vědět odpověď na otázku od táty, takže tým vyrazí Tsuchikageho hledat. Potkávají Oonokiho, který na Borutovu otázku odpoví jen tehdy, když ho provedou po vesnici. Mezitím probíhá setkání pěti kage, kde se řeší problémy s klanem Ootsutsuki. Zjistí Boruto, který kámen je na světě nejtvrdší?

Možná by bylo dobré i zmínit slovní hříčku, která je v tomto díle využita.

nahled_b072.jpg
2018-09-06 20:37
Filler:
Ne
Mitsukiho vůle

Konohu napadnou neznámí útočníci. Tým 7 se ráno setkává kvůli misi, avšak Mitsuki nepřichází. Boruto a Sarada se ho snaží najít, ale nikdo o něm nic neví. Proto se vydají k Hokageho kanceláři a zjišťují, že na místě činu byla nalezena Mitsukiho čelenka. Při výslechu jednoho ze strážných se dozvídají, že odešel i Mitsuki. Boruto se vydá a najde Mitsukiho hada, který má pro něj zprávu. Společně se Saradou se vydává za Orochimarem, aby zjistili více informací.

nahled_b073.jpg
2018-09-13 16:21
Filler:
Ne
Odvrácená strana měsíce

Boruto a Sarada míří do Orochimarovy laboratoře. Sarada se promění v Mitsukiho, aby odlákala stráže. Hokage se dozví o jejich útěku a vysílá tým Moegi, aby je přivedl zpět. Po příchodu do laboratoře je Boruto nepříjemně překvapen. Od Orochimara se dozví o tajném výzkumu, pomocí kterého byl stvořen Mitsuki a několik jeho kopií. Z hada se mu nepodaří dostat žádné informace, avšak poví Borutovi a Saradě o jeskyni Ryuuchi. Po cestě do jeskyně se však střetnou s týmem Moegi.

nahled_b074.jpg
2018-09-20 21:14
Filler:
Ne
Nepřítel Ino-Shika-Chou!

Boruto a Sarada nemají na výběr. Musí přemoci tým Moegi, aby mohli pokračovat. Nakonec se jim podaří ze souboje utéct a použijí stínové klony na rozdělení nepřítele. Mistr Moegi porazí stínové klony a trio Ino-Shika-Chou bojují proti těm opravdovým. Mistra Moegi po cestě zpět přepadne nepřítel. I přesto se týmu Moegi podaří vyhrát. Shikadai uvidí na zemi Mitsukiho hada a po pečlivém zvážení se celý tým přidá k Borutovi a Saradě. Pětičlenný tým tedy vyráží do jeskyně Ryuuchi.

nahled_b075.jpg
2018-09-21 12:02
Filler:
Ne
Těžké zkoušky v jeskyni Ryuuchi

V jeskyni tým potkává ženu, která je pozve na hostinu. Zmiňuje se o Mitsukim, kterého nezná, takže všem dochází, že to je lest. Jelikož je všude hustá mlha, Boruto se ztratí a vchází do místnosti, kde musí správně poskládat kameny do dveří. Zkoušku vyřeší a naráží na další ženu, která na něj uvrhne genjutsu. I touto zkouškou projde a vchází do chrámu, kde na něj čekají přátelé. Zde potkávají poustevníka Bílého hada, který jim nic neřekne, dokud mu nedonesou obrácenou šupinu z hada Garagy.