manga_preview
Boruto TBV 07

Mozuku

Mozuku.jpg

Mozuku (モズク) je devatenáctiletý chuunin ze Skryté Listové vesnice. Poprvé se objevil v 40. kapitole mangy a v 21. dílu anime. Pracoval jako dozorce prvního kola chuuninských zkoušek a dával pozor, zda někdo neopisuje. Během chuuninských zkoušek také později spolu s Izumem a Kotetsem objevil mrtvé tělo Shiore z Travnaté.
Ve filleru anime doprovázel Iwashiho, Tonba, Shikamara a Shizune, kteří chtěli vymanit Nano zemi z vlivu Ďábelských ninjů. A v dalším filleru, tentokráte o hrozbě zničení Listové, ho spolu s dalšími shinobi poslali odvrátit potenciální útok na vesnici.

Mozuku se objevuje i v Shippuudenu. V 114. díle Shippuudenu byl na misi s Iwashim a Anko, Anko poté vycítila Orochimarovu smrt.
Z jeho schopností jsme toho moc neviděli, ale zřejmě je šikovný, jelikož pomáhal Inoichimu v pátrání v Yuudachiho mysli (ninja z Dešťové) a hledal jakékoliv cenné informace. Pomáhal mu také Tonbo a Hijiri Shimon. Když Pein zaútočil na Konohu, trojice pomohla odvést pozornost Ajisai, kunoichi z Dešťové, která se specializovala na přivolávání zvířat, a dát tak Inoichimu se Shizune čas, aby zanalyzovali získaná data.

Mozuku se také mihl v Naruto Shippuuden Movie: Krvavé vězení.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie