manga_preview
Boruto TBV 07

NFFORPG - Naruto Textové RPG


VÍTEJTE


Nacházíte se na úvodní stránce textového RPG NFFORPG, tedy Naruto FanFiction On-line Role Playing Game.

Se svou fiktivní postavou se ocitáte ve světě útrap, strastí, intrik a tvrdosti, ale i porozumění, lásky a sebezdokonalování. Ocitáte se ve světě ninjů, na území jedné z mnoha zemí, kde se z vašeho malého, nezkušeného ninji pomocí vašich příspěvků stává mocný shinobi. Kakashi

HERNÍ MÍSTNOSTI:


.

Konohagakure no Sato

stav: AKTIVNÍ

Sunagakure no Sato

stav: AKTIVNÍ

Kirigakure no sato

stav: AKTIVNÍ

Svět Shinobi

stav: AKTIVNÍ



Rozcestník




Představ se!



Jak začít

  1. Přečtěte si sekce Pravidla a Informace o herním světě (oboje naleznete níže na této stránce), zaregistrujte se na Herním Webu (pod stejným nickem, jaký máte na Konoze) a projděte si informace na něm. Herní Web slouží totiž nejen jako jakási wikipedie herních mechanik a informací, ale také jako databáze hráčských postav.
  2. Podívejte se na jednotlivé místnosti a vyberte si tým, který má volné místo.
  3. Spojte se s vypravěčem, který daný tým vede, a zeptejte se ho, zda-li by vás jeho tým nepřibral do party.
  4. Poté, co si najdete tým, co vás bude ochotný přibrat do hry, je na čase si vytvořit vaši postavu a zaslat nám ji ke schválení. K tomu využijte formulář pro tvorbu postavy, který naleznete v sekci „Vlastní tvorba“, a vyplněný nám ho i s vaším vstupním příspěvkem zašlete jako tělo e-mailu na náš herní mail .
  5. Vyčkejte na schválení či námitky, případně svůj životopis či vstupní příspěvek opravte a vše nám zašlete znovu.
  6. Vyčkejte, až se jméno vaší postavy objeví v daném týmu v místnosti, či až vám dáme vědět, že můžete začít hrát.
  7. Pošlete svůj vstupní příspěvek a začněte hrát!
  1. Mimo kroky popsané výše má hráč ještě možnost využít místnosti „Představ se!“. Tato místnost slouží k tomu, aby se nováček uvedl a ukázal potenciálním spoluhráčům, jak píše, a co za postavu by si zhruba chtěl vytvořit, případně si nanečisto zahrál s ostatními nováčky, co ještě nejsou zařazeni v žádném týmu. Více se dozvíte v záhlaví samotné místnosti, a to přímo ZDE.

Herní Discord:

Herní Discord, založený 8.10.2017, slouží nejen jako primární komunikační prostředek pro hráče, ale také jako druhá možná platforma, na které lze hrát.
Chápeme, že ne pro každého může být pohodlné hrát zde na fóru, a proto jsme vytvořili Herní Discord, na který mohou hráči zasílat své herní příspěvky namísto zdejších místností.
Hráči tak mají v podstatě na výběr. Mohou hrát buďto zde, na fóru, či na Herním Discordu.

Jak se rozhodnout?

Domluvte se se svými spoluhráči. Je zapotřebí být v tomto jednotní. Bylo by zmatečné, kdyby půlka týmu reagovala na příspěvky na Discordu příspěvky na fóru, a naopak. Proto je zapotřebí, aby se všichni členové týmu jednomyslně shodli, kde chtějí hrát.
Noví hráči by si toto měli s týmem, do kterého se chtějí přidat, vyjasnit hned na začátku, než se pustí do hry.

Za speciálních situací, kdy spolu chtějí interagovat postavy nebo týmy, které spolu doposud nehráli, je zapotřebí se opět jednomyslně domluvit, kde jejich společná hra proběhne.

Herní místnosti na Discordu prakticky zrcadlí místnosti zde na fóru.
Na Discordu naleznete ale jen ty nejdůležitější informace + odkazy na stránky/místnosti, kde naleznete zbytek.
Jako primární platforma pro hru je stále bráno fórum.

Pro hru na Discordu platí stejná pravidla, jako pro hru na fóru.

Vlastní tvorba:

V této sekci najdete osnovy a návody pro vytvoření vaší vlastní postavy, jutsu, klanu, organizace, a mnohého dalšího.
Vaše výtvory nám po dokončení zašlete ke schválení na herní mail nikoliv jako přílohu, nýbrž jako prostý text mailu, a vyčkejte na naši odpověď Smiling

(spoiler nutno rozkliknout Smiling )

Vstupní příspěvek

Vstupní příspěvek je příspěvek, kterým za svou postavu začínáte hru. V místnostech skrytých vesnic by měl začínat chvílí, kdy vaše postava odmaturovala na akademii a vydala se na radnici pro zařazení do týmu. Ve Světě shinobi pak obvykle váš vstupní příspěvek bude navazovat na konec příběhu vaší postavy v jejím životopise.

Informace o herním světě

Pravidla

(spoiler nutno rozkliknout Smiling )


Bodování + Stárnutí:

BODOVÉ OHODNOCENÍ:


Každý, kdo je hráčem, si při hře dříve či později všimne, že se mu přičítají nebo odčítají body.
Body postav slouží k tomu, aby ostatní věděli, na jaké úrovni se vaše postava už nachází a jak je silná.
Být silný jako jounin ale neznamená, že ten titul bude vaše postava mít automaticky i herně. Ten si musí zasloužit a získat ho, pokud ukáže, že kvality jounina skutečně má.
Proto se může klidně stát, že bude mít nějaká postava třeba 300 bodů (bude silná jako pokročilý chuunin), ale herně bude pořád genin, protože si titul chuunina ještě nevysloužila. To ji ale v dalším rozvoji nijak nebrání. Ovlivní to jen role playing během hraní Smiling
A jaké to bodové rozhraní tedy vlastně je?

Genin - 50 až 120 bodů
Pokročilý genin – 120 až 200 bodů
Chuunin - 200 až 300 bodů
Pokročilý chuunin – 300 až 500 bodů
Jounin - 500 až 750 bodů
ANBU - 750 až 900 bodů
Sannin - 900 až 1400 bodů
Kage / Třída S - 1400 až 2000 bodů

Může vám přijít zvláštní, že i jounini nebo Hokage by měli být bodováni, ale proč by se i oni nemohli zdokonalovat? Dosažení postu jounin přeci nemusí znamenat ukončení veškeré snahy a konec zesílení. I ti nejsilnější potřebují stále trénovat.

Pod následujícím odkazem najdete bodovací tabulku, která by měla sloužit senseiům k vyvotření si pohledu, co všechno by měli bodovat a jak Smiling Berte ji ale spíše orientačně. Není pojatá tak, aby se podle ní dalo na bod přesně dohledávat, zda nebylo někomu ukřivděno xD

BODOVACÍ TABULKA (Heslo ke stažení: nfforpg)



STÁRNUTÍ:


Chtěli byste nechat svou postavu růst i jinak, než jen v síle a schopnostech? Chtěli byste ji nechat prožít nějaký vztah, nebo byste rádi, aby se začala chovat trochu dospěleji a rozumněji, ale přijde vám to ve věku 11-13 let divné?

Právě proto máte možnost nechat svou postavu stárnout, spolu s růstem jejích schopností.

genin -> pokročilý genin - možnost přidat postavě 1 rok
pokročilý genin -> chuunin - možnost přidat postavě 1-2 roky
chuunin -> pokročilý chuunin - možnost přidat postavě 1 rok
pokročilý chuunin -> jounin - možnost přidat postavě 1-3 roky
jounin -> ANBU - možnost přidat postavě 1-3 roky
ANBU -> Sannin - možnost přidat postavě 1-7 let
Sannin -> S-Rank - možnost přidat postavě 1-10 let

P.S.: Zda necháte svou postavu stárnout a jak rychle, je jen na vás. Tabulka výše slouží jen jako volitelná pomůcka.



ADMIN TÝM:

Jaden - Hlavní administrátor hry a admin místností Kirigakure no Sato a Svět Shinobi

ichi - Admin místností Konohagakure no Sato a Sunagakure no Sato



Poznámka na okraj: NA VÁŠ E-MAIL SE BUDEME SNAŽIT ODPOVĚDĚT DO 7 DNÍ OD JEHO DORUČENÍ.
(Tato doba se může zkrátit nebo naopak prodloužit, podle vytíženosti admin týmu a množství práce na mailu nebo se hrou, či v reálném životě Eye-wink )



Kdo máte zájem hru podporovat i jinak, než jen aktivním hraním, a chcete jí dělat reklamu kde to jen jde, je vám k dispozici jeden (nebo oba Laughing out loud ) z našich bannerů Smiling
Stačí si vložit jeden z kódů zobrazených níže do podpisu a je hotovo! Smiling

[url=https://konoha.cz/?q=node/73559][img]http://ichiland.cz/wp-content/uploads/2018/03/lff.png[/img][/url]


.
[url=https://konoha.cz/?q=node/73559][img]http://img20.rajce.idnes.cz/d2001/14/14236/14236165_330dcf327c4f040ebffa92edba0f63c4/images/banner2.jpg?ver=0[/img][/url]

.
.

Od 28.9.2014 má NFFORPG už i své vlastní Facebook stránky Kakashi YES


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, So, 2022-12-24 23:48 | Ninja už: 5872 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky


Merii kurisumasu, minna!

I letos se u nás stavil Ježíšek, aneb klasický copy paste jako každý rok :D

Stejně jako loni vás i letos opět čeká dvojbalení:

1. část: Můžete své postavě přidat 1-2 roky, pokud budete chtít Smiling
2. část: Můžete si vybrat jednu techniku takového ranku a rázu, kterou je vaše postava schopná se naučit, a naučit se ji zdarma xD To znamená, že nám prostě řeknete, co chcete aby vaše postava uměla a voila, bude to mít v profilu Laughing out loud
a
NEBO... letos žádné nebo Laughing out loud Protože pomalu chceme najet na milestonový systém, pro který budou body irelevantní, jste letos možnosti volby ušetřeni Eye-wink

O tom zda chcete svou postavu nechat takto zestárnout a jakou jste si vybrali techniku pište adminům místností, ve kterých s konkrétními postavami hrajete, nejpozději do konce ledna (deadline 31.1.2023, 23:59) Smiling ...NE ŽE BUDETE PSÁT VŠECHNO VŠICHNI MĚ! xD

Infododatek: Technika to může být i vaše vymyšlená (buď již schválená, nebo taková, kterou stihnete poslat ke schválení do konce deadlinu Smiling a ano, týká se to všech vašich postav, nemusíte si vybrat jen jednu Eye-wink Smiling

Šťastný a veselý vám všem za celý admin tým přeje Jaden Kakashi YES


Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Pá, 2021-12-24 23:10 | Ninja už: 5872 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky


Merii kurisumasu, minna!

I letos se u nás stavil Ježíšek a i letos toho měl dneska už nejspíš dost, protože nám tu pro vás něco nechal, a tak za něj přeberem štafetu my, váš admin tým Smiling

Stejně jako loni vás i letos opět čeká dvojbalení:

1. část: Můžete své postavě přidat 1-2 roky, pokud budete chtít Smiling
2. část: Můžete si vybrat jednu techniku takového ranku a rázu, kterou je vaše postava schopná se naučit, a naučit se ji zdarma xD To znamená, že nám prostě řeknete, co chcete aby vaše postava uměla a voila, bude to mít v profilu Laughing out loud
a
NEBO si místo techniky zdarma můžete vybrat +20 bodů k bodům vaší postavy Smiling

O tom zda chcete svou postavu nechat takto zestárnout, či zda jste si vybrali body nebo techniku, případně jakou, pište adminům místností, ve kterých s konkrétními postavami hrajete, nejpozději do konce ledna (deadline 31.1.2022, 23:59) Smiling ...NE ŽE BUDETE PSÁT VŠECHNO VŠICHNI MĚ! xD

Infododatek: Technika to může být i vaše vymyšlená (buď již schválená, nebo taková, kterou stihnete poslat ke schválení do konce deadlinu Smiling a ano, týká se to všech vašich postav, ne že byste si museli jednu vybrat Eye-wink Smiling

Šťastný a veselý vám všem za celý admin tým přeje Jaden Kakashi YES


Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Pá, 2020-12-25 20:16 | Ninja už: 5872 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky


Merii kurisumasu, minna!

Doba je tvrdá a Covid neúprosný, ale naše textovka naštěstí všechny normy o distančním hraní splňuje Smiling Takže se tu mohl i letos zastavit Ježíšek a i letos toho měl dneska už nejspíš dost, protože nám tu pro vás něco nechal, a tak za něj přeberem štafetu my, váš admin tým Smiling

Letošek je ale speciální ještě z jednoho důvodu, a to sice, že naše hra slaví DESÁTÉ narozeniny! Kakashi YES A tak byl letos ježíšek krapet štědřejší!

Letos máte proto 3 možnosti:

1) Můžete si vybrat 2 techniky takového ranku a rázu, které je vaše postava schopná se naučit, a naučit se je zdarma xD To znamená, že nám prostě řeknete, co chcete aby vaše postava uměla a voila, bode to mít v profilu Laughing out loud
2) Místo technik zdarma si můžete vybrat +40 bodů k bodům vaší postavy Smiling
3) Od každého trochu Smiling Čili 1 technika zdarma a +20 bodů
Smiling

Kromě výše zmíněného máte rovněž opět možnost nechat svou postavu zestárnout o 1-2 roky Smiling

O tom zda chcete svou postavu nechat takto zestárnout, či kterou ze tří možností jste si vybrali, případně jaké techniky chcete, napište adminovi místnosti, ve které vaše postava hraje, nejpozději do konce ledna (deadline 31.1.2021, 23:59) Smiling ...NE ŽE BUDETE PSÁT VŠECHNO VŠICHNI MĚ! xD

Infododatek: Technika to může být i vaše vymyšlená (buď již schválená, nebo taková, kterou stihnete poslat ke schválení do konce deadlinu Smiling a ano, týká se to všech vašich postav, ne že byste si museli jednu vybrat Eye-wink Smiling
A ano, toto se vztahuje na každou hráčskou postavu Smiling Čili pokud máte postav víc, můžete výše zmíněné nadělit každé z nich Smiling

Šťastný a veselý vám všem přejí ichi a Jaden Kakashi YES


Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, So, 2020-05-09 17:26 | Ninja už: 5872 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

Mini-event

První člověk co hodí post do "Představ se!" (abychom měli nějaký příklad tam Smiling ) dostane 10 bodů, které může hodit kterékoliv své postavě Laughing out loud
Postněte buď sem na Konohu, nebo na Discord Smiling
Kdo dřív přijde, ten dřív mele Laughing out loud


Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Po, 2020-05-04 21:25 | Ninja už: 5872 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

POZOR POZOR!


Velký update skoro všeho!



Došli jsme k závěru, že je potřeba nejen jít s dobou, ale také udělat naši hru více "uživatelsky přívětivou" Smiling A tak jsme udělali několik změn, které se vám zde nyní pokusím shrnout. Detaily o všem se dočte každý, kdo si během karanténní nudy projde celou novou hlavní stránku Eye-wink

DISCORD vs. FÓRUM

Hráči si nyní mohou vybrat, jestli chtějí hrát zde, na Konoze, a nebo na herním Discordu.
Tak či onak, jako hlavní komunikační médium jsme se rozhodli přijmout Discord, takže doporučujeme všem, co ho ještě nemají, si ho založit: https://discord.com/
Má i mobilní aplikaci Eye-wink
Více se dozvíte v sekci "Herní Discord".

PRAVIDLA

Předělali jsme pravidla tak, aby byla více založena na "selském rozumu", spíš než aby se snažila záplatovat všechny možné díry a slovíčkaření. Zkrátka se snažte chovat jako empatická, rozumná stvoření, a my vás nebudeme muset despoticky utiskovat Laughing out loud
Více v sekci "Pravidla".

MOŽNOST ROZDĚLENÍ ROLÍ VYPRAVĚČE A SENSEIE

Vypravěč týmu a hráč, hrající za postavu senseie, už nemusí být vždy jedna a tatáž osoba.
Více se dozvíte v sekci "Pravidla", v hidu "Práva a povinnosti vypravěče a senseie".

SCHVALOVÁNÍ ŽIVOTOPISŮ A HLÁŠENÍ SE DO HRY

Počínaje dneškem se musí každý, kdo si chce založit novou postavu, ať už nováček či veterán, nejprve domluvit s konkrétním týmem, zda-li by se k nim mohl přidat, a až poté, co získá jejich souhlas, smí zaslat životopis své postavy ke schválení na náš herní mail.
Více se dozvíte v sekci "Jak začít".

NOVÁ MÍSTNOST "PŘEDSTAV SE!"

Pro nové tváře (ale i pro veterány) jsme vytvořili novou místnost, která slouží k tomu, aby v ní hráči předvedli, jak píší, jakým stylem hrají, a co za postavu by si asi tak chtěli založit, aby bylo pro jejich potencionální spoluhráče snadnější se rozhodnout, jestli se k nim do týmu vaše postava hodí či jste-li zhruba na stejné pisatelské úrovni Smiling
Více se dozvíte ZDE!

BODOVÁNÍ

- Krapet jsme předělali tabulku, podle které se udělují body.

- VYPRAVĚČI A SENSEIOVÉ mají nyní povinnost zasílat adminovi dané místnosti každý týden nejpozději do neděle do půlnoci update ohledně bodování, děje a nových dovedností postav hráčů v jejich týmech!
Více se dozvíte v sekci "Pravidla", v hidu "Práva a povinnosti vypravěče a senseie".

MOŽNOST ZALOŽIT SI POSTAVU NA VYŠŠÍ ÚROVNI NEŽ GENIN

Hráči si nově mohou zakládat postavy na vyšší úrovni, než je genin. Takový životopis tomu ale musí kvalitativně odpovídat, a musíte pro to mít dobrý důvod, proč bychom vám měli vyhovět Smiling
Víc se dozvíte ve vysvětlivkách kolonky "Úroveň postavy" ve formuláři pro založení postavy v sekci "Vlastní tvorba"

A t-t-t-to je celé, přátelé Smiling

Každopádně se na mě nebo na ichi neváhejte obrátit, kdyste měli jakýkoliv dotaz ohledně novinek a změn Smiling


Obrázek uživatele ichi
Vložil ichi, Po, 2020-01-20 12:35 | Ninja už: 6092 dní, Příspěvků: 2187 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Jadenovo osobné Icha icha

Hlásím sníženou aktivitu do konce zkouškovýho, tj. pro mě do 17. 2. Pravděpodobně budu postovat normálně, ale škola je momentálně přednější. Laughing out loud


Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Ne, 2019-12-29 19:09 | Ninja už: 5872 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

Spam spam Laughing out loud
Hlásím neaktivitu do 2.1.2020 Smiling


Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, St, 2019-12-25 10:07 | Ninja už: 5872 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky


Merii kurisumasu, minna!

I letos se u nás stavil Ježíšek a i letos toho měl dneska už nejspíš dost, protože nám tu pro vás něco nechal, a tak za něj přeberem štafetu my, váš admin tým Smiling

Stejně jako loni vás i letos opět čeká dvojbalení:

1. část: Můžete své postavě přidat 1-2 roky, pokud budete chtít Smiling
2. část: Můžete si vybrat jednu techniku takového ranku a rázu, kterou je vaše postava schopná se naučit, a naučit se ji zdarma xD To znamená, že nám prostě řeknete, co chcete aby vaše postava uměla a voila, bode to mít v profilu Laughing out loud
a
NEBO si místo techniky zdarma můžete vybrat +20 bodů k bodům vaší postavy Smiling

O tom zda chcete svou postavu nechat takto zestárnout, či zda jste si vybrali body nebo techniku, případně jakou, pište adminům místností, ve kterých s konkrétními postavami hrajete, nejpozději do konce ledna (deadline 31.1.2020, 23:59) Smiling

Infododatek: Technika to může být i vaše vymyšlená (buď již schválená, nebo taková, kterou stihnete poslat ke schválení do konce deadlinu Smiling a ano, týká se to všech vašich postav, ne že byste si museli jednu vybrat Eye-wink Smiling

Šťastný a veselý vám všem za celý admin tým přeje Jaden Kakashi YES


Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Ne, 2019-09-22 18:17 | Ninja už: 5872 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

Ruším svou neaktivitu Smiling ^_^

Dodatek ku 9.10.2019: na 10.-14.10.2019 hlásím neaktivitu x)


Obrázek uživatele ʭSasuke Uchihaʭ
Vložil ʭSasuke Uchihaʭ, So, 2019-08-31 21:41 | Ninja už: 4315 dní, Příspěvků: 664 | Autor je: Recepční v lázních

Hlásím odedneška do 5.9. budu bez netu, tedy se beze mě musíte obajít. Laughing out loud

- povídky, fanart, cosplay

Někdy prostě stačí věřit...
___________________________________________________________________________

Obrázek uživatele Noemyska
Vložil Noemyska, Po, 2019-08-26 11:41 | Ninja už: 3976 dní, Příspěvků: 675 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

No...hlásím sníženou až téměř nulovou aktivitu do 1.9., wow classic hold vychází hihihi

Obrázek uživatele Katharsis
Vložil Katharsis, Út, 2019-08-20 11:22 | Ninja už: 1677 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

Zdravíčko Laughing out loud
Jak poznám, ve které místnosti je volno? Přijde mi, že všechny týmy už jsou plné a rozjeté.

Obrázek uživatele ichi
Vložil ichi, Út, 2019-08-20 23:14 | Ninja už: 6092 dní, Příspěvků: 2187 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Jadenovo osobné Icha icha

Jsem byla pověřena odepsáním a ani jsem to nestihla. Laughing out loud


Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Út, 2019-08-20 21:37 | Ninja už: 5872 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

Jak píší kluci Smiling V každé místnosti je aktuální počet míst, a pokud vím, tak aktuální opravdu je Laughing out loud Rozjetost či nerozjetost týmů neřeš, vždycky se dá nějak vymyslet jak začlenit dalšího člena Smiling


Obrázek uživatele Kitabatake
Vložil Kitabatake, Út, 2019-08-20 13:42 | Ninja už: 2698 dní, Příspěvků: 217 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Pěstitel rýže

Ahoj, mrkni se přímo do daných místností. U každé z "hratelných frakcí" je uveden i počet volných míst Eye-wink

Obrázek uživatele stan.com
Vložil stan.com, Út, 2019-08-20 18:14 | Ninja už: 3477 dní, Příspěvků: 810 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Pokud je to aktualizované Laughing out loud ale místa by mělo být dost.

Obrázek uživatele stan.com
Vložil stan.com, Pá, 2019-08-16 07:52 | Ninja už: 3477 dní, Příspěvků: 810 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Hlásím sníženou až nulovou aktivitu od 27.8. do 1.9. Důvodem je WoW classic Cookie 1

Obrázek uživatele Noemyska
Vložil Noemyska, Čt, 2019-08-01 18:48 | Ninja už: 3976 dní, Příspěvků: 675 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Well, hlásím nulovou aktivitu ode dneška do 12.8. ^^ jedu larpit a workshopovat

Obrázek uživatele ichi
Vložil ichi, Pá, 2019-07-12 07:12 | Ninja už: 6092 dní, Příspěvků: 2187 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Jadenovo osobné Icha icha

Nahlašuju neaktivitu do 17. 7. Zkouška. Jako fakt. XD

Doplňuju si neaktivitu od 28.7.2019 do 2.8.2019 a od toho dne pak až do 10.8.2019 snížená aktivita.


Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Čt, 2019-07-04 14:41 | Ninja už: 5872 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

Omlouvám se všem co na mě čekají a pro jistotu si házím neaktivitu na dobu neurčitou. Kdyby ste se někdo nedokázal zabavit nebo se se mnou chtěli poradit co máte psát, než budu zpět, tak napište a nějak se domluvíme.


Obrázek uživatele Noemyska
Vložil Noemyska, Út, 2019-06-25 18:27 | Ninja už: 3976 dní, Příspěvků: 675 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Well, přátelé...od 28.6. do 15.7. jsem mimo civilizaci a týrám děti na táboře ^^

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Út, 2019-06-18 18:28 | Ninja už: 5872 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

Též hlásím neaktivitu, od 20.6. do 24.6. Smiling


Obrázek uživatele stan.com
Vložil stan.com, Po, 2019-06-17 20:21 | Ninja už: 3477 dní, Příspěvků: 810 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Hlásím neaktivitu na týden. Do zejtra je možné, že odpostuju kde se na mě čeká a pak šlus Laughing out loud Na zlenicích zahazuji telefon.

Obrázek uživatele Ero Michi
Vložil Ero Michi, Ne, 2019-06-16 19:22 | Ninja už: 5657 dní, Příspěvků: 640 | Autor je: Pěstitel rýže

Oznamuju herní pauzu. Oficiálně od zítra počínaje. Jak dlouho bude trvat netuším, nicméně budou prázdniny, všichni valí na dovolené, výlety a podobně, tak by asi ani moc nevadilo, kdyby to trvalo do září. Jestli během pauzy někam postnu taky netuším, ale když přijde nějaký záchvěv, tak proč ne. Toť vše.

SAJRAJTI!

Na pana S a na pana K nám nesahejte! Jsou výhradním majetkem dvou nezbedných úchylů :3

Obrázek uživatele ichi
Vložil ichi, St, 2019-06-05 19:53 | Ninja už: 6092 dní, Příspěvků: 2187 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Jadenovo osobné Icha icha

Ahoj, do úterka 11. 6. nahlašuju nulovou aktivitu, mám toho moc. TwT


Obrázek uživatele theFilda4
Vložil theFilda4, Ne, 2019-06-02 20:42 | Ninja už: 3958 dní, Příspěvků: 421 | Autor je: Pěstitel rýže

Zdravím vás! Hlásím sníženou aktivitu do konce měsíce června...zkouškové se vyostřuje a stojí vážně za to xD
Přeji pěkný den

Obrázek uživatele stan.com
Vložil stan.com, Pá, 2019-03-15 23:17 | Ninja už: 3477 dní, Příspěvků: 810 | Autor je: Utírač Udonova nosu

INFO:

Omlouvám se všem, kteří na mě čekají. Zatím jsem se sice nedokázal přinutit psát, ale pracuji na tom.

Obrázek uživatele ichi
Vložil ichi, Ne, 2019-02-24 21:11 | Ninja už: 6092 dní, Příspěvků: 2187 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Jadenovo osobné Icha icha

Nahlašuju si sníženou aktivitu do 3. března. Moc práce. Smiling


Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Pá, 2019-02-08 07:26 | Ninja už: 5872 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

Hlásím úplnou neaktivitu od teď do pondělka. Dovča Smiling

Edit: Ruším svou omezenou aktivitu a budu se opět snažit postovat do 4 dnů Smiling


Obrázek uživatele Ero Michi
Vložil Ero Michi, Út, 2019-02-05 11:48 | Ninja už: 5657 dní, Příspěvků: 640 | Autor je: Pěstitel rýže


SUNAGAKURE

Všichni hráči v místnosti Sunagakure obdrželi pro svou postavu 10 bodů jako vánoční dárek od admina Hihi, vše je v pohodě

SAJRAJTI!

Na pana S a na pana K nám nesahejte! Jsou výhradním majetkem dvou nezbedných úchylů :3