manga_preview
Boruto TBV 07

Fuuma Hanzaki

hanzaki.jpg

Fuuma Hanzaki (ハンザキ) je člen a vůdce klanu Fuuma původně ze Země Rýžových polí, kam však před lety přišel Orochimaru s úmyslem založit Skrytou Zvučnou. Fuuma klan zažíval drsné časy, protože prohrál válku se sousední zemí. Mnozí z klanu se rozhodli dobrovolně vstoupit do Orochimarových služeb, protože Orochimaru slíbil, že jejich klan podpoří a Fuumové znovu získají sílu. Někteří členové klanu jako třeba Hanzaki však odmítli vstoupit do jeho služeb a místo toho se z nich stala banda lupičů. Hanzaki má velký Zanbatou a poprvé se objevil v 137. díle anime, jedná se o fillerovou postavu.

Hanzaki kradl v Zemi Rýžových polí ve městě proslulém bary a nevěstinci a mnozí cestující tak byli okradeni. Jednoho dne navštívil město taky Sannin Jiraiya vstoupil do nevěstince, aby se dozvěděl nějaké informace o Skryté Zvučné vesnici. Byl však vlákán do pasti a Hanzaki ho napadl, jenže Sannin útočníka snadno přemohl. Hanzaki si rychle uvědomil, co je Jiraiya vlastně zač a přísahal, že mu pomůže, což bylo zapotřebí. Když se Jiraiya vrátil se svým týmem (Naruto a Sakura) ze Zvučné vesnice, Hanzaki dostal na starosti Sasame a Kotohime.

Zajímavosti

V japonské verzi anime ho dabuje Masaki Aizawa.

Jutsu (nindža techniky): 
Na článku pracovali: 
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie