manga_preview
Boruto TBV 07

Gamaken

Gamaken1 Gamaken ('znamená tiež "Silná žába") prvý krát sa objavil v Mange 374 potom čo ho Jiraiya privolal pri boji s Peinom. V boji používa "Sasumata" ako zbraň a niečo ako štít.
Je taktiež skúsení bojovník čo predviedol aj pri boji s Peinom.
Nosí oblečenú podobnú róbu ako Gamabunta

Osobnosť

Gamakenova osobnosť je veľmi svojská, stále pri boji opakuje "aký je nemotorný, neohrabaný" a vyzerá "nervózne". Aj keď stále opakuje aký je nemotorný,neohrabaný snaží sa spraviť to najlepšie čo môže. Tak ako veľa ostatných žáb, Jiraiya ho oslovuje "Gamaken-san" (čiže k nemu prejavuje úctu a nazíva ho majstrom) aj napriek tomu Gamaken a jeho výrazy ktoré používa voči Jiraiyovi ako napr. ("opilý opičáku") pripomínajú Gamabuntu a naznačujú že k nemu nemá až taký veľký rešpekt.

Boj s Peinom
Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhAko už bolo spomínané prvý krát sme mohli Gamakena uvidieť pri boji s Peinom kde ho privolal na pomoc Jiraiya.
Gamaken mu mal zaobstarať čas na to aby mohol privolať 2 najväčších Senninov
Fukasaku známeho taktiež ako "Pa a Shimu známu ako "Ma
nato aby bol schopný prejsť do Sennin-módu ktorý je založený na základe Senjutsu. Jiraiya po túto dobu ako ho Gamaken ochraňuje nesmie dať svoje spojené ruky od seba, A preto ho Gamaken ochraňuje pred návalom Peinových summonov.
Pri konci keď už Gamaken je na pokraji síl ho Jiraiya odvolá, poďakuje mu za pomoc a pošle ho späť na horu Myouboku(domov všetkých žáb).

Invázia Peina do Konohy
Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběh
Gamaken, Gamabunta, Gamahiro, Gamakichi, Pa a Ma + Naruto
Gamaken, Gamabunta, Gamahiro pomáhali Narutovi pri návrate do Konohy pri boji s Peinom ktorý zničil do vtedy celú Konohu. Všetci 3 bojovali s rôznymi summonmi Peinovej sfery, avšak neskôr boli všetci traja odhodení a ťažko zranený použitím Peinovho Shinra Tensei.



aktualizovaný článok od Phobosa


Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie