manga_preview
Boruto TBV 07

Yamato (Tenzou)

tumblr_lpq21vjkOd1qayvkw.jpg

(spoiler) Yamato (ヤマト) je dočasným velitelem týmu č. 7, ve kterém je Naruto, Sakura a Sai. "Yamato" je ve skutečnosti krycí jméno, které dostal po přijetí týmu č.7 a jeho skutečné jméno je Tenzou (テンゾウ Tenzō). Yamato ale přesto upřednostuje své krycí jméno. Krátce po jeho narození byl Yamato jeden ze 60 dětí, které byli uneseny Orochimarem za účelem testování. Do jeho těla vložili DNA Prvního Hokage (初代火影 Shodai Hokage) v naději, že tato DNA dovolí Yamatovi užívat jeho techniku Mokuton (Kekkei genkai). Orochimaru byl nucen opustit Listovou vesnici ještě předtím, než ukončil svůj experiment, ale věřil, že všechny jeho "testovací objekty" zahynuly. Yamato jako jediný přežil a po čase v sobě začal objevovat schopnosti Prvního Hokage. Yamato je členem ANBU a jistou dobu byl pod vedením Kakashiho Hatake. Také dosáhl nejlepší výsledky ze všech členů ANBU, kteří kdy sloužili pod velením Třetího Hokage (三代目火影 Sandaime Hokage).

Yamato Protože DNA Prvního Hokage koluje Yamatových žilách, je schopen téměř výlučně používat techniku Mokuton. Protože Yamato se vyskytuje v seriálu mnohem víc než První Hokage, je tedy zřejmé, že Mokuton je vidět hlavně v jeho podání. Mokuton je založen na bázi chakry země a vody, takže Yamato s ním může využívat jenom vodní a zemní útoky. Pomocí "Zemního Proudu" (土遁・土流城壁, Doton: Doryū Jōheki) dokáže vytvořit obrovský kopec a při použití "Vodního Uvolnění: Technika Vodopádu" (水遁・滝壺の術, Suiton: Takitsubo no Jutsu) dokáže pomocí kopce vytvoří vodopád. Mokuton dovoluje Yamatovi zastavit Ocasé démony, což byl hlavní důvod jeho přidání se k týmu č. 7. Naruto Uzumaki, který má v sobě Devítiocasou lišku (Kyuubi no Youkou), dokáže lehce ztratit kontrolu nad Kyuubiho chakrou. Když se to stane tak Yamato může použít svůj Mokuton, aby stlumil Kyuubiho účinek na Naruta (dělá se mu to lépe, když má Naruto kolem krku amulet Prvního Hokage).

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie