manga_preview
Boruto TBV 07

Orochimaru

Orochimaru Kazekage style Orochimaru je zvrácený a nemilosrdný muž, manipulátor, jehož hlavní touha je stát se "dokonalou bytostí". Chce proto získat nesmrtelnost a naučit se úplně všechna jutsu na světě. I když je prakticky jen Jounin (to byla poslední pozice, kterou získal v Listové předtím, než dezertoval), tak jeho schopnosti jsou zřejmě mnohem lepší než má průměrný Jounin. Má dokonce takovou sílu, že dokáže sám porazit menší zemi. Orochimaru má schopnost získávat na svou stranu jinak zoufalé nebo zákon porušující lidi. Prací pro Orochimaru zaplňují prázdnotu ve svém životě. Některé své služebníky zakleje prokletou pečetí, která ovládá jejich tělo a dává jim sílu. Takto jim ale sebere možnost svobodné vůle. Orochimaru si libuje v konfliktech a neklidu.

Frajerska pozicka Orochimarovou specialitou jsou zakázané techniky, které se provádějí za pomocí cizích duší. Jeho vlastní zakázanou technikou, kterou vymyslel, je, že se může vyhnout smrti. Svou mysl přesune do jiného těla, které mu slouží jako další dočasná schránka. Tuto techniku může provést jen jednou za určitý časový interval. Orochimaru je také velmi nadaný pro techniky týkající se hadů (z toho plyne i jeho jméno, více dále). Umí přivolat hady různých velikostí a moci, například hadí boss Manda, který se silou vyrovná Gamabuntovi, kterého přivolává Jiraiya a Katsuyu , kterou přivolává Tsunade. Jeho vzhled hraničí se vzhledem nestvůry, má velmi bledou kůži, úzké oči a prodlužovací hadí jazyk (tento jazyk je vlastně trvalé Jutsu, které umožní uživateli prodloužit tuto část těla do nekonečné délky). Jazyk používá jako zbraň. Orochimaru má jedinečnou schopnost ztrácet nebo opravovat svou kůži tak snadno, jako ostatní mění své oblečení. Dokonce i Morino Ibiki, člověk, který prošel mnoha mučeními, a expert na výslechy, připustil, že když ho viděl poprvé, tak byl velmi vystrašený a byl přesvědčený, že to, co stálo před ním, nebyl muž, ale něco jiného, co si pouze obléklo lidskou kůži.Mládí vs. Stáří II

Orochimaru byl původně studentem u Sarutobiho (Sandaime Hokage - Třetí Hokage) jako člen tříčlenného týmu (později Legendární Sanninové), ve kterém byl ještě Jiraiya a Tsunade. Byl považován za nejnadanějšího z těch tří. Sarutobi do něj vkádal velké naděje a často nadával nemotornému Jiraiyovi a dával mu Orochimaru za příklad. Sarutobi chtěl, aby byl Orochimaru jeho nástupcem. Orochimarovy cíle sice obsahovaly získání titulu Hokage, ale jeho názory a chování se lišilo od toho, co se od Hokageho čeká. Pro Orochimaru byl titul Hokage jen cesta k postupnému splnění jeho cíle, získat co nejvíce moci.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběh! [acidfree:23472 size=180 align=right]
Sarutobi doufal, že ukáže svému studentovi chybu v jeho snech, ale postupem času vycházelo najevo, že Orochimaru je ztracený případ. Vyvrcholilo to tím, že Orochimaru unesl ninji z vlastní vesnice a použil je jako lidská pokusná morčata. Zkoušel na nich svoje techniky, které by mu poskytly nesmrtelnost. Jak již bylo řečeno, chtěl se naučit všechny techniky na světě, což zabere více času než je délka lidského života. Když bylo mizení ninjů nakonec stopováno, tak Sarutobi věděl, že by měl Orochimaru zabít, ale nebyl schopen zabít svého studenta, do kterého vkládal takové naděje. Ale současně si uvědomil, že Orochimaru je zvrácený muž, který není schopen plnit roli Hokageho, a tak když odstupoval z funkce, tak si vybral jednoho ze studentů, které učil Jiraiya. Zvolil Čtvrtého Hokageho, jeho jméno není známo. Není to známo, ale Čtvrtý Hokage by byl v bitvě na úrovni Orochimaru.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběh!
Není známo, kolik experimentů Orochimaru v Listové provedl, ale několik informací existuje. Vymyslel prokletou pečeť, kterou nejprve vyzkoušel na Anko. Dále vpravil geny Shodaime do šedesáti dětí v naději, že budou moci používat Shodaimeho ovládací schopnosti Mokuton a Biju, 59 dětí bylo zabito, ale jeden, Yamato, přežil. oročimaru4

V příběhu je uvedeno pouze několik Orochimarových technik, ale vzhledem k jeho posedlosti osvojování nových technik se předpokládá, že zná dokonce víc než kopírovací ninja Hatake Kakashi (také díky tomu, že Orochimaru je starší a zkušenější než Kakashi). V bitvě mezi Orochimaru a Sarutobim Sarutobi použil techniku, kterou ani Orochimaru neznal, Shiki Fuujin - pečeť démona smrti).

Zajímavosti

Hudba, když se objeví Orochimaru, připomíná Bachovu Tokátu. Orochimaru je muž, ale stále mluví formální ženskou japonštinou, což je možná způsobeno tím, že byl dlouho v ženském těle. Fanoušci také kreslí obrázky, kde dávají najevo paralelu mezi Orochimaru a bývalou hvězdou pop-music a člověkem obviněným z pedofílie - Michaelem Jacksonem. Oba jsou známi zvým podivným vzhledem a ženskými rysy. Nejvíce srandovní je, že většina z Orochimarových studentů / služebníků jsou mladí adolescentní kluci, např. Uchiha Sasuke, o kterého má Orochimaru největší zájem.

Orochimaru se narodil 27. října a je mu na začátku příběhu 50 let. Má žluté oči, černé vlasy, měří 172 cm a váží 57,3 kg.

Překlad jména

Postava Orochimaru čerpá hodně z japonské literatury. Jména Orochimaru, Jiraiya a Tsunade pochází z Jiraiya Goketsu Monogatari - 児雷也豪傑物語 - Příběh galantního Jiraiyi. Orochimaru v tomto příběhu vyniká v kouzlech s hady. V japonské mytologii je Orochi osmihlavý had, když po zabití vydá ze svého ocasu legendární meč Kusanagi. V seriálu má Orochimaru skutečný Kusanagi a použil ho například v boji s Třetím Hokagem Sarutobim.

Techniky

Kuchiyose no Jutsu (přivolávání - had)
Kusanagi no Tsurugi: Kuu no Tachi (meč Kusanagi: Dlouhý meč nebes)
Nan no Kaizou (malá změna těla)
Kuchiyose: Edo Tensei (přivolání: Obživéní z nečistého světa)
Hiru Banshou: Bouka no Jutsu (pijavice: obrana před útokem)
Utsusemi no Jutsu (technika projekce)
Juin Jutsu (prokletá pečeť)
Kanashibari no Jutsu (částečná paralýza)
Gogyou Fuuin (technika pěti živlů)
Fuuton: Daitoppa (vítr: obrovský průlom)
Fushi Tensei (reinkarnace žijící mrtvoly)
Shuushagan no Jutsu (technika mizící kopie tváře)
Sen'eijashu (skrytá stínová ruka hada)
Sen'eitajashu (mnoho skrytých stínových rukou hada)
Sanjuu Rashoumon (trojitý Rashoumon)
+ mnoho dalších, o kterých se neví.

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie