manga_preview
Boruto TBV 07

Uchiha Obito

Obitouchiha.png

Uchiha Obito byl ninja úrovně Chuunin, poprvé se v manze objevil v příběhu Kakashi Gaiden. Patřil do tříčlenného týmu, společně s Rin a Kakashim, pod vedením čtvrtého Hokage, Yondaime. Obito má podobné vlastnosti jako Naruto, pro své přátelé by udělal první i poslední a stejně jako Naruto je zamilovaný do členky svého týmu. Snaží se neustále soupeřit s dalším členem tohoto týmu a chce být uznáván.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhBěhem jedné mise je Rin unesena, ale Kakashi trvá na pokračování v misi. Obito však odmítá a rozhodne se zachránit Rin. Jelikož ale Obito řekne Kakashimu, že Kakashiho otec, Hatake Sakumo, by své přátele určitě šel zachránit, i kdyby to mělo ohrozit misi, Kakashi to pochopí a jde pomoct Obitovi zachránit Rin. Během záchrany Rin se podaří Obitovi aktivovat Sharingan. Kdy se zdá, že všechno jde dobře jeden záporák použije jisté jutsu, při kterém se začne bořit skála. Kakashiho zasáhne kámen do obličeje a Obito, ve snaze zachránit ho, je sám zasypán. Obito, který už ví, že zemře, nabídne Kakashimu svůj Sharingan, aby mohl porazit ninji a zachránit Rin. Jelikož Rin je lékařský ninja, implantuje Sharingan Kakashimu. Předtím než Obito zemřel, myslel na Kakshiho a Rin, protože si přál s nimi strávit více času.

Obito má své jméno vytesáno na monumentu pro ninji, kteří padli v boji. Protože Kakashi navštěvuje pamatník každý den, přicházi pozdě na schůzky, a taky proto, že Obito vždy přicházel pozdě a vymýšlel si přihlouplé historiky.

Souhrn

Věk: 13
Hodnost: Chuunin
Výška: 154.2 cm
Váha: 44.5 kg
Narozeniny: 10. únor
Krevní skupina: O

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie