manga_preview
Boruto TBV 07

Kuchiyose: Edo Tensei

Český název: 
Přivolání: Reinkarnace do Nečistého Světa
Název ve znacích: 
口寄せ・穢土転生
Typ (úroveň): 
úroveň S
Kdo ho používá: 
Orochimaru, Senju Tobirama, Yakushi Kabuto
Popis: 

Edo Tensei - Hashirama a TobiramaPomocí lidské oběti může uživatel této techniky vzkřísit mrtvé. Oběti pokryje špína a prach, takže mají podobu vzkřísených. Vyvolaní se stavají vražednými stroji.
Jedná sa o podobnú techniku, ako klasické privolanie. Privolávajú sa duše, ktoré odišli na onen svet. Tí čo spatrili "čistý svet", sú privolaný do "nečistého sveta". Najdôležitejšou vecou je, že užívateľ potrebuje čast z osoby, ktorú chce privolať. V podstate sa jedná o DNA. Dôležité je i to, že osoba sa musí nachádzať v onom čistom svete. Ak sa daná osoba nenachádza v onom čistom svete, reinkarnácia nie je možná. Taktiež v tom prípade, ak nie je dostatok DNA.
Edo Tensei - nezdarená rakvaTo je dôvod, prečo Orochimarove privolanie Yondaimeho zlyhalo. Yondaime zapečatil svoju dušu do démona smrti, pomocou pečate Shiki Fuujin.
Privolanie sa uskutoční, na základe rituálu. Po skladaní potrebných pečatí, je rituál ukončený. K stúpaniu ich osobností, je potreba vložiť do hlavy kunai s upraveným lístok. Privolaná osoba tak poslúcha príkazy užívateľa, nie je možné ju zabiť a je schopná používať všetky svoje techniky, vrátane všetkých očných techník. Najlepšou vecou pre užívateľa je, pre neho táto technika neznamená žiadne riziko.
A čo je dôležité, technika sa nezruší ani po smrti jej uživateľa. Je treba ovládnuť jeho telo, vytvoriť pečate psa, koňa a tigra a vysloviť "uvolniť".

Další informace

Ruční pečetě: tygr → had → pes → drak → klepnutí rukou
Překlad od CRWE: Povolávácí technika: Nečistá reinkarnace
Debut:
Anime - Naruto 69
Manga - Naruto 117, str. 17

Na článku pracovali: Aticus


Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie