manga_preview
Boruto TBV 07

Minoji

minoji.jpg

Minoji (ミノジ) je genin původem ze Skryté Listové, poprvé se objevil v 60. kapitole mangy a 35. díle anime. V jeho týmu byl ještě Shibire a Tanzou. Minoji se účastnil chuuninské zkoušky ve stejném roce jako Naruto, ale nevěřil, že projdou. Tehdy mu bylo devatenáct let. Jeho tým zvládl první část zkoušky, jenže vyhořel v druhé části probíhající v Lese smrti. Shibire s Minojim začali o zkoušce pochybovat a přes zákaz otevřeli svěřený svitek Nebe. Odpadli a zkouška pro ně automaticky skončila.

Fillerová chuuninská zkouška v Shippuudenu
Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhMinojiho tým se o dva roky později účastnil chuuninské zkoušky, kterou pořádaly Písečná a Listová dohromady. První část zkoušky byla znovu písemná, ale tentokrát se jednotliví členové týmu museli oddělit a každý šel do jiné místnosti. Shikamaru vysvětlil, že každý člen týmu má zodpovědět jen jednu otázku tak, aby součet bodů všech zodpovězených otázek dělal sto bodů. Jenže jak se domluvit, když ani nejste ve stejné místnosti? Shibire si nevěděl rady, a tak s dalšími začal hlasitě pořvávat v naději, že ho jeho týmoví parťáci uslyší. Minoji ho skutečně slyšel a zkusil křičet v odpověď, ale nebyl jediný a vznikl akorát hlasitý zmatek.
Pokud se parťáci neuměli domluvit, mohli zkusit spoléhat na poslední bonusovou otázku. Dle zadání měli na zadní stranu papíru napsat jméno jednoho z týmu, kterého vyřadí. Všichni tři se na tom však museli shodnout. A správnou odpovědí bylo ponechat prázdný papír... Minoji to s celým týmem zvládl a hned je čekala druhá část zkoušky, doběhnout co nejrychleji do Písečné, kde se mohlo kvalifikovat jen prvních třicet týmů. To už hoši nezvládli a zkouška pro ně znovu skončila.

Minoji se objevil také ve speciálku OVA: Zoufalý boj za Skrytou Vodopádovou Vesnici, kde vystupoval jako ninja z Vodopádové.

Na článku pracovali: 

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Rokubi no Raijuu
Vložil Rokubi no Raijuu (bez ověření), So, 2009-02-07 20:57 | Ninja už: 19801 dní, Příspěvků: 9576 | Autor je: Prostý občan

Celkem kus ^-^

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie