manga_preview
Boruto TBV 07

Inuzuka Tsume

tsume.jpg

Inuzuka Tsume (犬塚ツメ) je zvláštní jounin ze Skryté Listové vesnice a člen klanu Inuzuka, rovněž je matkou Kiby a Inuzuky Hany.
Jedná se o velmi tvrdou a přísnou ženu, která často napomíná svého syna za jeho chování, nedbalý trénink nebo podceňování nepřítele. Přes svoji nepřístupnost se však Tsume pečlivě stará o rodinu i vesnici. Dle Kibových slov v 429. kapitole mangy je zodpovědná za odchod jeho otce, jelikož ho Tsume příliš vystrašila.
Jejími charakteristickými znaky jsou netrpělivost a divokost, což zdědil i její syn.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhPoprvé se objevila v 137. kapitole mangy a 79. díle anime během útoku Písečné na Listovou, kde bojovala po boku svého věrného psa jménem Kuromaru a dcery.
Poté ji bylo možno zahlédnout na pohřbu Třetího Hokage.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhTsume je zběhlá v boji a dokáže si zachovat chladnou hlavu, jak jsme viděli během bitvy s Peinovou sférou Preta. Tehdy Kibovi nakázala, že jim nepřítel nesmí uniknout. Rovněž má poněkud svérázný smysl pro humor; když nepřítel prchal, poznamenala, že se jí zřejmě bojí.
V tomto boji nejdříve s Pretou bojovala sama, teprve později se přidal i Kiba. V anime Akamaru použil dynamické značkování, díky čemuž mohli Inuzukové Pretu stopovat do doby, než ji Pein přivolal.

Ve filleru (184. díl anime) věnovaný Kibovi (Kibův dlouhý den) bylo možné Tsume zahlédnout, když na ni Kiba vzpomínal. Tehdy syna napomínala, že s Akamarem nedostatečně trénuje; že jej Kiba nebere jako rovnocenného partnera, a proto se jím Akamaru nikdy nestane a nezíská potřebnou sílu.

Popis

Tsume je velmi podobná svému synovi; má hnědé střapaté vlasy, červené znaky na tvářích, špičaté zuby a dravé oči. Na oči používá červené stíny a na rty fialovou rtěnku. Nosí typické oblečení shinobi z Listové - tmavé kalhoty, tmavé triko s dlouhými rukávy a jouninskou vestu.
Jako člen klanu Inuzuka spolupracuje Tsume se svým psem Kuromaru.

Zajímavosti

Inuzuka TsumePřeklad jména Tsume znamená „dráp“ nebo „pařát“.
Narodila se 12. srpna a je jí 36 let. Měří 163 cm, váží 51,5 kg a její krevní skupinou je B.
Jejím oblíbeným jídlem je filet mignon; což je steak z malého kousku masa odebraného z konce svíčkové.
V japonštině ji mluví Seiko Fujiki.

Na článku pracovali: 
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie