manga_preview
Boruto TBV 07

Kidoumaru

KidoumaruKidoumaru ( 鬼童丸) byl člen Zvučné čtyřky. Na rozdíl od normálních lidí měl Kidoumaru šest rukou a také uměl tvořit vlákna a sítě jako pavouk. Tato vlákna vytvářel ze zvláštní kapaliny, kterou dokázalo vytvářet jeho tělo z chakry a tělních tekutin. Navíc také dokázal vytvořit speciální žlutou kapalinu, která po vyloučení z těla ztvrdla na žlutý kov, který dokázal blokovat útoky na jeho chakrový systém. Dále z ní mohl tvořit zbraně, například kunai nebo luk a šípy. Kidoumaru dokázal přivolávat pavouka, Kyodaigumo, který mohl na oponenta vypustit spršku menších pavouků. Jako všichni členové Zvučné čtyřky měl Kidoumaru na těle prokletou pečeť. V druhé úrovni aktivace pečetě vypadal Kidoumaru ještě více jako pavouk, ztmavla mu kůže a narostly mu dlouhé bílé vlasy. Kidoumaru byl ninja, který preferoval boj na dálku. Při boji v druhé úrovni pečetě používal luk. Aby zlepšil přesnost v při míření, používal své třetí oko, které měl normálně ukryté pod čelenkou a občas také chakrové vlákno na ovládání směru, kterým letí šíp. Jeho schopnosti sice nebyly kekkei genkai, ale souvisely s jeho klanem.

Kidoumaru a KyodaigumoKidoumaru byl vynikající taktik, který dokázal velmi rychle a efektivně najít protivníkovy slabiny, také si s protivníkem předtím, než ho zabil, rád pohrával. Kidoumaru viděl vždy bitvu jako hru a často to své pohrávaní s protivníkem přeháněl, protože rád sledoval, jak jeho protivník marně snaží. (spoiler) Během invaze v Listové, použil Kidoumaru své sítě, aby ochránil členy Zvučné čtyřky a Orochimara, při jejich útěku. Nakonec byl během mise na záchranu Sasukeho zabit Hyuugou Nejim, kterému řekl, že Sasukeho zachránit nemůžou, protože se vydal do temnoty z vlastní vůle. I když tomu Neji nevěřil, tak se to splnilo.

Kidoumaro se narodil 16. prosince a zemřel ve 14 letech. Byl 159,2 m vysoký a vážil 56,2 kg.

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie