manga_preview
Boruto TBV 07

Manda a Kyodaija

Manda-samaManda (マンダ) je Orochimarův největší a nejmocnější přivolávaný had. Za svou pomoc v boji požaduje sto lidských obětí. Pokud neobdrží tyto oběti nebo ho nepřivolá sám Orochimaru, tak Manda klidně zabije toho, kdo jej přivolal. Manda respektuje jen Orochimarovu sílu, ne samotného Orochimara. Yakushi Kabuto věřil, že by se Manda obrátil proti Orochimarovi (nebo by přinejmenším odešel), kdyby zjistil, že ho Orochimaru přivolal, když nemohl používat své techniky.

MandaMezi jeho největších schopnosti patří jeho neuvěřitelná rychlost a také skutečnost, že může svléknout svou kůži a použít ji jako Kawarimi no Jutsu (technika náhrady). Manda má velmi ubohou povahu, nemá rád ani Gamabuntu ani Katsuyu a jediné, co ho zajímá, je, jak je zabít. Poté co se Jiraiya a Tsunade spojili v boji proti němu, Tsunade propíchla Mandovi pusu Gamabuntovým mečem. Proto Manda, než zmizel, řekl Orochimarovi a Kabutovi, že jestli ho ještě jednou přivolají, tak je určitě sežere. "Manda" je také jméno velkého hada ze série filmů Godzilla.

KyodaijaKyodaija (巨大蛇 znamená - obrovští hadi, čteme kjodaidža) jsou obrovští hadi mnoha druhů, které často přivolává Orochimaru během bitvy. Například tři Kyodaijové, kteří byli přivoláni během invaze do Listové měli na své kůži značky podobné jako Nebeská prokletá pečeť, zatímco had přivolaný v Lese smrti na sobě neměl vůbec žádné značky. Mitarashi Anko přivolala ve filleru, který se odehrával v zemi Moře, modrého hada podobné velikosti jako přivolává Orochimaru, aby ochránila Naruta, Shina a Ino před závalem. Všichni čtyři se ukryli v jeho ústech, když se zřítila jeskyně.


Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie