manga_preview
Boruto TBV 07

Uchiha Yashiro

250px-Uchiaa.png

Uchiha Yashiro (うちはヤシロ) byl shinobi ze Skryté Listové vesnice, člen Uchiha klanu a Konožské policie. Poprvé se objevil v 221. kapitole mangy a 129. epizodě anime.
Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhTehdy ho bylo možné zahlédnout v rozepři s Itachim, kdy ho se svými dvěma společníky, Tekkou a Inabim, vyslýchali ohledně nepřítomnosti na klanovém setkání. Yashiro Itachimu sdělil, že s ním i přes hodnost ANBU a postavení v klanu nebude jednat jinak než s ostatními.
Yashiro se rovněž Itachiho ptal na okolnosti smrti Uchihy Shisuiho, která byla na sebevraždu příliš podezřelá. Pro Uchihu se Sharinganem není obtížné zfalšovat písmo jiného a napsat dopis za něj. Nepřímo ho i upozornil na případný trest za zradu. Itachi poté muže napadl.
Yashiro si všiml, že se Itachi změnil po stupu do jednotek blízkých Hokagemu, což i podotkl nahlas. Příchozí Fugaku se však za svého syna a jeho budoucí činy zaručil.
Skupinka mužů byla pobouřena mladíkovým chováním, ale Itachi se pak dokonce sám omluvil.
Yashiro byl zabit ve věku 45 let během noci, kdy proběhlo vyvraždění klanu Uchiha.

Popis

Na rozdíl od ostatních Uchihů měl světlé vlasy. Jeho přivřené oči se otevřely jen při aktivování Sharinganu. Vypadal jako sebevědomý muž jistý si svými schopnostmi; analýzou a vůdcovstvím. Těch si prý dokonce vážil i sám Fugaku.
Yashiro znamená svatyně.

Na článku pracovali: 
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie